ny islanders

veikkaaja -81

mitäs ootte mieltä että voittaako islanders tamban?
islanders pelaa kotona.

19

582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • odotetaan

jonkun asiantuntijan vastausta, ei mun, mutta laitan että voittaa.

• veikkaaja -81

ainoa peli jota oon miettiny koko päivän. en oo vielä kehdannu laittaa veikkausta vetämään:D taian laittaa rastin islanderssille, onhan sillä ainakin kokeilemisen arvoinen kerroin(expekt)

• Nemo

Ei saa voittaa tai mun vedot kusee :(
        Ainakin viime ottelun Islanders pelasi huonosti Pittsburghia vastaan häviten laukaukset peräti 29-44. Olikohan tampa vienyt 5 viimeistä näitten joukkueitten välistä kohtaamista ja on lisäksi vireessä nyt. 2:sta siis lähdetään.

• toivoa
        veikkaaja -81 kirjoitti:

ainoa peli jota oon miettiny koko päivän. en oo vielä kehdannu laittaa veikkausta vetämään:D taian laittaa rastin islanderssille, onhan sillä ainakin kokeilemisen arvoinen kerroin(expekt)

hyvää!!

• veikkaaja -81
        Nemo kirjoitti:

Ei saa voittaa tai mun vedot kusee :(
        Ainakin viime ottelun Islanders pelasi huonosti Pittsburghia vastaan häviten laukaukset peräti 29-44. Olikohan tampa vienyt 5 viimeistä näitten joukkueitten välistä kohtaamista ja on lisäksi vireessä nyt. 2:sta siis lähdetään.

pittää vissii vielä harkita mihin ruksin laittaa... tamba on kyllä hyvä ja vireessä.. hmm.. saas nähä :/

• Nemo
        veikkaaja -81 kirjoitti:

pittää vissii vielä harkita mihin ruksin laittaa... tamba on kyllä hyvä ja vireessä.. hmm.. saas nähä :/

Laittamaan myöskin Oilersin voiton.. Jos Anaheimin maalivahti repii pelihousunsa samaan tyyliin kuin viime kerralla ei Oilersilla pitäisi olla hankaluuksia ottaa voittoa, ovat myöskin pelanneet hyvin Anaheimia vastaan. Muihin kohteisiin sitten vaan X,2 Dallas- Nashville ja SAN jose - Calgary. Näillä pitäisi voittoa tulla tai sitten jää maalin päähän niinkuin omat vedot yleensä :(

• veikkaaja -81
        Nemo kirjoitti:

Laittamaan myöskin Oilersin voiton.. Jos Anaheimin maalivahti repii pelihousunsa samaan tyyliin kuin viime kerralla ei Oilersilla pitäisi olla hankaluuksia ottaa voittoa, ovat myöskin pelanneet hyvin Anaheimia vastaan. Muihin kohteisiin sitten vaan X,2 Dallas- Nashville ja SAN jose - Calgary. Näillä pitäisi voittoa tulla tai sitten jää maalin päähän niinkuin omat vedot yleensä :(

aattelin ihan 4pelin rivin vaan tehä 10eurolla. sehän se on ku noin paljon pelejä laittaa niin yleensä yks päättyy tasuriin ja minäkään en paljon tasureita veikkaa. kokeillaan nyt jotaki. vielä tässä on vähän aikaa miettiä. laitan tähän oman rivin ku oon veikannu. luultavammin kokeilen islanderssia, oilerssia, dallasta ja ottawaa.

• Nemo
        veikkaaja -81 kirjoitti:

aattelin ihan 4pelin rivin vaan tehä 10eurolla. sehän se on ku noin paljon pelejä laittaa niin yleensä yks päättyy tasuriin ja minäkään en paljon tasureita veikkaa. kokeillaan nyt jotaki. vielä tässä on vähän aikaa miettiä. laitan tähän oman rivin ku oon veikannu. luultavammin kokeilen islanderssia, oilerssia, dallasta ja ottawaa.

Kyllä noita tasureita kannattaa viljellä.. Itse laitoin viime viikolla 4 kohdetta joista 3 tasuria ja tuloksena 5 panoksella sain vähän yli 900e. Kohteet siis nhl pelejä kaikki. Noista itse pelaisin pelkästään Edmontonia, jopa ottawa pelissä pienen pieni tasuri riski ja pieni kerroin kotivoitolla. No jos tuollaisen rivin laitat niin eiköhän meistä silloin jompi kumpi voita :)

• veikkaaja -81
        Nemo kirjoitti:

Kyllä noita tasureita kannattaa viljellä.. Itse laitoin viime viikolla 4 kohdetta joista 3 tasuria ja tuloksena 5 panoksella sain vähän yli 900e. Kohteet siis nhl pelejä kaikki. Noista itse pelaisin pelkästään Edmontonia, jopa ottawa pelissä pienen pieni tasuri riski ja pieni kerroin kotivoitolla. No jos tuollaisen rivin laitat niin eiköhän meistä silloin jompi kumpi voita :)

aika arka oon veikkaamaan tasureita. muistoissa on kuitenki vielä kun isä ukko veikkas 4sm-liigapeliä tasapeliin ja sai 10mk:n panoksella 11000mk. sillon oli kertoimetki toista luokkaa mitä nytten.

joo no, ite voitin 150e kun oli se nhl tasuri kierros pari päivää sitten. onneks veikkasin just ne
        4 peliä jotka ei päättyny tasuriin:D heh
        pääasia että saa jännätä pelejä:)

• veikkaaja -81
        Nemo kirjoitti:

Dallas - Nashville 1
        N.Y. Islanders - Tampa Bay 1
        Ottawa - Pittsburgh 1
        Edmonton - Anaheim 1
        kerroin:14.66
        panos:10e
        nyt nhl radio auki ja pelejä kuunteleen:D

• Nemo
        veikkaaja -81 kirjoitti:

Dallas - Nashville 1
        N.Y. Islanders - Tampa Bay 1
        Ottawa - Pittsburgh 1
        Edmonton - Anaheim 1
        kerroin:14.66
        panos:10e
        nyt nhl radio auki ja pelejä kuunteleen:D

Saa nähdä miten nyt sit menee noi 2 ekaa matsia.. Mulla just päinvastoin ne :) No voihan ne ihan mennä noinkin, en tietystikään nyt voi sitä toivoa kun ite pelasin vastaan :D

• veikkaaja -81
        Nemo kirjoitti:

Saa nähdä miten nyt sit menee noi 2 ekaa matsia.. Mulla just päinvastoin ne :) No voihan ne ihan mennä noinkin, en tietystikään nyt voi sitä toivoa kun ite pelasin vastaan :D

niin, saas nähä kumpi juhlii vai juhliiko kumpikaan:D

• Nemo
        veikkaaja -81 kirjoitti:

niin, saas nähä kumpi juhlii vai juhliiko kumpikaan:D

Sieltähän tuli jo komea 0-1 johto Tampalle.. :)

• veikkaaja -81

tamba johtaa. voi voi... :( eka hyökkäys ja maali..

• veikkaaja -81

tulihan se 1-1 tasoitus mut se ei vielä riitä:/ aika hyvin islanders tuli toiseen erään ja jopa hallinnu sitä jonkin verran

• veikkaaja -81

islanders johtaa 2-1, vielä 10min jäljellä peliä. meneepä jännäks

• veikkaaja -81

ei jaksanu islanders viimistä minuuttia pitää maalia puhtaana:( tää on tätä mun tuuria.

• hitto

dääm..

• Nemo
        hitto kirjoitti:

dääm..

Eipä osuneet omatkaan laput kun pelasivat tasan ja Dallas meni voittamaan :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3682
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      32
      3257
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2888
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2730
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1709
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1539
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1517
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1484
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    Aihe