Miten joku jaksaa jauhaa jostain kirjastomaksuista. V)//& tässä maailmassa on vähän tärkeämpiäkin asioita, kuin jotkut V&&%%&:n kirjastomaksut. Mun puolesta ne kirjat voi maksaa vaikka 1 000 000€ per kappale.
Tehdään tästä maasta vasemmistolainen ihanneyhteiskunta. Firman nimi on Suomi Oy. Systeemi hoitaa kaiken, itse ei tarvitse tikkua ristiin minkään eteen tehdä. Elämä on tarkoitettu mukavuuden tavoitteluun ja kaikki tulee itsestään lautaselle. Työtä tehdään jossain laitoksessa 40 vuotta putkeen ja Lomat ovat työn tärkein elementti heti kahvitunnin jälkeen.
Presidentiksi valitaan vain yli 60 vuotiaita maailmaasyleileviä mummoja, kun ne on niin humaaneja, viisaita, ymmärtäväisiä ja duunareidenkin asioista tuntevia - siis täydellisen virheettömiä.
Yli 80v miehiä lukuun ottamatta, kaikki miehet ovat ahneita, sikoja, narsisteja, tyhmiä, epäluotettavia, eivät kunnioita vanhempia sotaveteraaneista puhumattakaan. Varsinkin ne elämässä parhaassa iässä olevat miehet. Näille ei koskaan pitäisi antaa valtaa, koska ovat niin ahneita, epäluettavia, tyhmiä, sikoja, narsisteja, eivät kunnioita vanhempia.
Sossut alkaa kyllästyttää
16
516
Vastaukset
- asian
ytimeen, sanoisin että täydellisesti. Paras kirjoitus aikoihin!
- ccpc
Kyllä nää sossut mieluummin maksaa terveyskeskusmaksuja enemmän, sillä niille on tärkeämpi kirjastot. Siellä on kamalat jonot joka päivä, niin että kirjaston ovista ei meinaa mahtua ja jonottaa saa tuntikaupalla. Sivistystä kansalle maksutta, mutta terveydenhoitoon voidaan panna viimeisetkin eurot. Hätä ei lue lakia, kun pitää keksiä juttuja ja niitä nää V####:n kirjastomaksut sun muut jutut olivat.
Yli kuusikymppinen rikas muumimamma kuliseineen on työläisen paras kaveri. Edustaa upeasti maatamme ulkomailla, sitä on duunarin kiva katsella. Pistää sen osan kansasta ruotuun, joka kehtasi olla äänestämättä häntä ja jopa uskalsi arvostella hänen kykyjään. Kyllä meillä nyt on niin mukavaa, kun on presidentti, joka ymmärtää työläisen arjen. Paremmin ei enää voi mennä. Ollaan tosiaan lähellä sitä vasemmistolaista ihanneyhteiskuntaa.
Yhden muutoksen tähän ihanneyhteiskuntaan voi nyt siis huoletta laittaa. Nimittäin terveyskeskusmaksun voi korottaa ainakin satakertaiseksi. Eivätpähän turhaan juokse lääkärissä sairauslomaa hakemassa.- ETTÄ......
kun viimeksi 30 vuotta sitten terveyskeskuksessa käyneenä kolkuttelin syksyllä sen ovia, minulle sanottiin, että ei täältä sellaista palvelua saa (polven tähystysleikkausta). Ilomielin kyllä rekisteröitiin yksityislääkärin diagnoosit myllyyn, että on näyttää, että on hoidettu.
Menkää vaan sossut terveyskeskukseen vaikka joka päivä, minun rahoillani, tulen tekemään työtä niin kauan kuin saappaat jalassa pysyvät ja sitten menenkin manan majoille suorin saappain.
Toivottavasti en tarvitse yhteiskunnan palvelua, mutta ei myöskään minulta liikene enempää myötätuntoa vasemmistolle kuin veroni. Se pitää riittää. Vastineeksi minä saan katuvalot ja ajaa asfalttitietä !!!!! - ajattelen minäkin
ETTÄ...... kirjoitti:
kun viimeksi 30 vuotta sitten terveyskeskuksessa käyneenä kolkuttelin syksyllä sen ovia, minulle sanottiin, että ei täältä sellaista palvelua saa (polven tähystysleikkausta). Ilomielin kyllä rekisteröitiin yksityislääkärin diagnoosit myllyyn, että on näyttää, että on hoidettu.
Menkää vaan sossut terveyskeskukseen vaikka joka päivä, minun rahoillani, tulen tekemään työtä niin kauan kuin saappaat jalassa pysyvät ja sitten menenkin manan majoille suorin saappain.
Toivottavasti en tarvitse yhteiskunnan palvelua, mutta ei myöskään minulta liikene enempää myötätuntoa vasemmistolle kuin veroni. Se pitää riittää. Vastineeksi minä saan katuvalot ja ajaa asfalttitietä !!!!!turha koko arvauskeskus, aivan hyvin voisivat
korottaa maksuja, saisivat ne maksaa, jotka käyttävätkin kyseistä halpapalvelua.
Käytän aina yksitystä lääkäriä, ja aina palvelu ensiluokkaista, vaivoihin apu nopeasti, jonottamatta. Maksammehan auton hankinnan yhteydessä autoveroa, bensasta veroa, se pitäisi minunkin mielestäni riittää, koska en halua
ylläpitää itseäni koskevaa kontrolliyhteiskuntaa
verorahoilla. Jos sossut tätä kaipaa, pyytäkööt
rahoitusapua, vaikka sak.lta - yksityiseen
ajattelen minäkin kirjoitti:
turha koko arvauskeskus, aivan hyvin voisivat
korottaa maksuja, saisivat ne maksaa, jotka käyttävätkin kyseistä halpapalvelua.
Käytän aina yksitystä lääkäriä, ja aina palvelu ensiluokkaista, vaivoihin apu nopeasti, jonottamatta. Maksammehan auton hankinnan yhteydessä autoveroa, bensasta veroa, se pitäisi minunkin mielestäni riittää, koska en halua
ylläpitää itseäni koskevaa kontrolliyhteiskuntaa
verorahoilla. Jos sossut tätä kaipaa, pyytäkööt
rahoitusapua, vaikka sak.ltakouluun vanhukset saunan taa ynm...
- aiot
ETTÄ...... kirjoitti:
Toivottavasti en tarvitse yhteiskunnan palvelua, mutta ei myöskään minulta liikene enempää myötätuntoa vasemmistolle kuin veroni. Se pitää riittää. Vastineeksi minä saan katuvalot ja ajaa asfalttitietä !!!!!Jotta voit olla varma että kaadut saappaat jalassa,asia pitäisi hoitaa heti,voit saada huomenna kohtauksen tai jäädä auton alle ja vammautua,silloin jäät meidän elätettäväksi.
- mielisairaalassa
tietkonehuoneita? Pikaista paranemista ja hyvää päivän jatkoa.
- KOSKA
KIRJASTOMAKSUISTA PUHUI KYLLÄKIN NIINISTÖ ... ELI SOSSUJA EI TARVITSE SIITÄ SYYTTÄÄ . NIIN , ETTÄ JAUHA SIITÄ !!!!
KOLMEN SUUREN PUOLEEN , ELI DEMAREIDEN , KEPUN JA KOKOOMUKSEN POLIITTISET LINJAUKSET OVAT HYVIN YHTENEVÄISET ... KAIKKI OVAT NS. OIKEISTOPUOLUEITA . EI DEMARITKAAN ENÄÄ OLE PITKÄÄN AIKAAN AJANEET TAVALLISTEN TYÖLÄISTEN ASIOITA ... JOS OLET VÄHÄNKÄÄN ASIOITA SEURANNUT . VASEMMISTOPUOLUEET OVAT SUOMESSA ERIKSEEN . JOSPA TIETÄISIT , MITKÄ NÄIDEN KOLMEN SUUREN PUOLUEEN KUVIOT OVAT POLITIIKASSA , VARSINKIN KULISSIEN TAKANA , NIIN PITÄISIT SUUSI VISUSTI SUPUSSA , ETKÄ VÄITTÄISI DEMAREITA NS. VASEMMISTOLAISIKSI .
NIM. ASIOISTA KULISSIEN TAKAA TIETÄVÄ- ne niistä
kirjastomaksuista jauhoi ennen vaaleja tällä palstalla niin, että sonta lensi. Nyt muka ei olla tietävinäänkään. Kyllä ootte ihme porukkaa!!!
- itekses ...
ne niistä kirjoitti:
kirjastomaksuista jauhoi ennen vaaleja tällä palstalla niin, että sonta lensi. Nyt muka ei olla tietävinäänkään. Kyllä ootte ihme porukkaa!!!
kyllä se oli Niinistö , joka niistä puhui . Tästä ei kannata jankata . Muuten oot varmaan kelpo kundi .
- meidän
ne niistä kirjoitti:
Miksi meidän pitäisi tietää,emmehän me ole vastuussa Niinistön sanomisista.
Syökää silakkaa. - kala , jos sen
meidän kirjoitti:
Miksi meidän pitäisi tietää,emmehän me ole vastuussa Niinistön sanomisista.
Syökää silakkaa.osaa laittaa oikein . Oletko itse syönyt ? ... ei tietenkään kukaan olekaan vastuussa toisten sanomisista . On tärkeää tietää kuitenkin vastuunsa omista sanomisistaan ... ja sinä pakenit omasta vastuustasi .
- mistä
kala , jos sen kirjoitti:
osaa laittaa oikein . Oletko itse syönyt ? ... ei tietenkään kukaan olekaan vastuussa toisten sanomisista . On tärkeää tietää kuitenkin vastuunsa omista sanomisistaan ... ja sinä pakenit omasta vastuustasi .
Mistä vastuusta minä pakenin?
Olen puhunut ainoastaan etten ole vastuussa Niinistön sanomisista ja siitä olen vastuussa ja otan vastuun ja olen edelleen sitä mieltä että en ole vastuussa Niinistön sanomisista ja siitä otan vastuun. - SIITÄ , ETTÄ
mistä kirjoitti:
Mistä vastuusta minä pakenin?
Olen puhunut ainoastaan etten ole vastuussa Niinistön sanomisista ja siitä olen vastuussa ja otan vastuun ja olen edelleen sitä mieltä että en ole vastuussa Niinistön sanomisista ja siitä otan vastuun.SYYTIT PERUSTEETTA SOSIALISTIEN AJANEEN TAKAA KIRJASTOMAKSUJA . JA NIINHÄN ASIA EI OLLUT . ET KUITENKAAN MYÖNTÄNYT OLLEESI VÄÄRÄSSÄ . EI SE OLE HÄPEÄ . PÄINVASTOIN ... SE OSOITTAA FIKSUUTTA IHMISESSÄ .
- ennnnn
SIITÄ , ETTÄ kirjoitti:
SYYTIT PERUSTEETTA SOSIALISTIEN AJANEEN TAKAA KIRJASTOMAKSUJA . JA NIINHÄN ASIA EI OLLUT . ET KUITENKAAN MYÖNTÄNYT OLLEESI VÄÄRÄSSÄ . EI SE OLE HÄPEÄ . PÄINVASTOIN ... SE OSOITTAA FIKSUUTTA IHMISESSÄ .
Miksi minun pitäisi ottaa vastuu siitä.
Lue nyt tarkkaan mitä kirjoitin, kirjoitin ainoastaan että en ota vastuuta Niinistön sanomisista,en mitään muuta. - MUUHUN KUIN
ennnnn kirjoitti:
Miksi minun pitäisi ottaa vastuu siitä.
Lue nyt tarkkaan mitä kirjoitin, kirjoitin ainoastaan että en ota vastuuta Niinistön sanomisista,en mitään muuta.PELKKÄÄN JAARITTELUUN . OLE HUOLETI , TÄMÄN JÄLKEEN SAAT OLLA RAUHASSA !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403711Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333304- 692918
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912760- 351778
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811739- 241589
- 281537
- 291519
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231514