HUH KUIN RUMA

Bruno O

No eipä todellakaan ole kauneudella siunattu
tätä uutta missiä.
Tuomarit halus vaan väkisin Helsinkiläisen missin!

14

1831

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeps

on käytetty jo tällä palstalla loppuun...

Mietippä vaan miksi missikisoihin pyrkii yhä vähemmän väkeä? Niin, kukapa haluaisi tälläisen arvostelu ryöpyn niskaansa...
      Pienestä otoksesta on aika vaikea löytää miään huippuolentoja mutta ei tämäkään missi missään nimessä mikään ruma ole... hei haloo...

• he haloo

kissansilmäinen ym-missi ei tule koskaan sijoittumaan missään kansainvälisissä kilpailuissa. Eväät ei vaan riitä. Maitotyttötasoa, jos sitäkään!

• Julie
        he haloo kirjoitti:

kissansilmäinen ym-missi ei tule koskaan sijoittumaan missään kansainvälisissä kilpailuissa. Eväät ei vaan riitä. Maitotyttötasoa, jos sitäkään!

ei maitotyttötaso ole kuitenkaan sama kuin RUMA.

Musta on siis jotenkin törkeetä haukkua ketään rumaksi varsinkin jos on uskaltautunut tollaseen kilpailuun ja muutenkaan...

• myös nainen

Ninni ei todellakaan ole ruma. Tiedät sen varsin hyvin itsekin.
      Itse olisin äänestänyt Miiaa, mutta Ninni oli jäljellä olevista ehdottomasti kaunein.
      En voi kun ihmetellä miten kateus saa ihmiset haukkumaan kaunista rumaksi.

• Nita

kateeliseksi jos ei pidä jostain missistä nehän on missikisat ja saa arvostella.Missi hän kuuluu olla kaunis ja mua ainakin potuttaa että valitaan väärin. Kyllä siellä nytkin olisi ollut kauniimpia vaikka mun mielestä taso oli tosi huono. Paras kai keskeytti.

• myös nainen
        Nita kirjoitti:

kateeliseksi jos ei pidä jostain missistä nehän on missikisat ja saa arvostella.Missi hän kuuluu olla kaunis ja mua ainakin potuttaa että valitaan väärin. Kyllä siellä nytkin olisi ollut kauniimpia vaikka mun mielestä taso oli tosi huono. Paras kai keskeytti.

Väärin valinta on makuasia. Missejä saa arvostella, mutta että haukutaan rumaksi niin se on jo jotain sairasta kateutta.
        Minäkin olisin laittanut Suvin ja Julian viimeisiksi. En kuitankaan voisi mennä haukkumaan niitä rumiksi.
        En vaan tykännyt niistä siis ei minun makuuni.
        Mutta rumia.......

• Suville ja Julitalle
        myös nainen kirjoitti:

Väärin valinta on makuasia. Missejä saa arvostella, mutta että haukutaan rumaksi niin se on jo jotain sairasta kateutta.
        Minäkin olisin laittanut Suvin ja Julian viimeisiksi. En kuitankaan voisi mennä haukkumaan niitä rumiksi.
        Mutta rumia.......

kun et itse ole yhtä hehkeä :D

• Nita
        myös nainen kirjoitti:

Mutta rumia.......

väärä sana. Ei kukaan ruma missikisoihin pääse.
        Mutta harmittaa kun näkee että tästä ei tule mitään suurimissa kisoissa. Ninni ei ole mikään erikoisen kaunis missiksi.

• Ninni on ruma
        myös nainen kirjoitti:

Mutta rumia.......

akka eikä siihen mitään kateutta liity!! Minäkin olisin laittanut Ninnin viimeiseksi mutta vanhat patut taas katteli persesilmällä ilmeisesti...

• myös nainen
        Nita kirjoitti:

väärä sana. Ei kukaan ruma missikisoihin pääse.
        Mutta harmittaa kun näkee että tästä ei tule mitään suurimissa kisoissa. Ninni ei ole mikään erikoisen kaunis missiksi.

Ainahan se harmittaa kun oma suosikki ei pääse, mutta ärsyttää kun haukutaan rumaksi.
        Se on typerää. Ruma on todella väärä sana.

• Tepsukka

Noita-akka,oli ensi reaktioni, tabula rasa.

• tämä mikään

ihme, kun ei Suomessa missiä ole valitsemassa mitään ammattilaisia, vaan jotain pönäköitä hotellinjohtajia ja roskalehtien toimittajia. Lopputulos on sitten tällainen.

• ARI

NINNILLÄ ON VOSU-LOOK. EIKÄ MIKÄÄN MISSI.

• naapurin tyttö
        ARI kirjoitti:

NINNILLÄ ON VOSU-LOOK. EIKÄ MIKÄÄN MISSI.

...joskin ammattilaisten meikkaamana.Mitään niin vahvaa sanaa kuin "ruma" en kuitenkaan käyttäisi KENESTÄKÄÄN, missi tai ei. Karu fakta on se, että Ninni ei ole mikään glamour-kaunotar, joka säväyttäisi sen ihmeemmin.Kivannäköinen tyttö, mutta siihen se valitettavasti jää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11447
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9900
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      149
      5597
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3794
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3750
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3388
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2815
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2603
    Aihe