No eipä todellakaan ole kauneudella siunattu
tätä uutta missiä.
Tuomarit halus vaan väkisin Helsinkiläisen missin!
HUH KUIN RUMA
14
1831
Vastaukset
- jeps
on käytetty jo tällä palstalla loppuun...
Mietippä vaan miksi missikisoihin pyrkii yhä vähemmän väkeä? Niin, kukapa haluaisi tälläisen arvostelu ryöpyn niskaansa...
Pienestä otoksesta on aika vaikea löytää miään huippuolentoja mutta ei tämäkään missi missään nimessä mikään ruma ole... hei haloo...- he haloo
kissansilmäinen ym-missi ei tule koskaan sijoittumaan missään kansainvälisissä kilpailuissa. Eväät ei vaan riitä. Maitotyttötasoa, jos sitäkään!
- Julie
he haloo kirjoitti:
kissansilmäinen ym-missi ei tule koskaan sijoittumaan missään kansainvälisissä kilpailuissa. Eväät ei vaan riitä. Maitotyttötasoa, jos sitäkään!
ei maitotyttötaso ole kuitenkaan sama kuin RUMA.
Musta on siis jotenkin törkeetä haukkua ketään rumaksi varsinkin jos on uskaltautunut tollaseen kilpailuun ja muutenkaan...
- myös nainen
Ninni ei todellakaan ole ruma. Tiedät sen varsin hyvin itsekin.
Itse olisin äänestänyt Miiaa, mutta Ninni oli jäljellä olevista ehdottomasti kaunein.
En voi kun ihmetellä miten kateus saa ihmiset haukkumaan kaunista rumaksi.- Nita
kateeliseksi jos ei pidä jostain missistä nehän on missikisat ja saa arvostella.Missi hän kuuluu olla kaunis ja mua ainakin potuttaa että valitaan väärin. Kyllä siellä nytkin olisi ollut kauniimpia vaikka mun mielestä taso oli tosi huono. Paras kai keskeytti.
- myös nainen
Nita kirjoitti:
kateeliseksi jos ei pidä jostain missistä nehän on missikisat ja saa arvostella.Missi hän kuuluu olla kaunis ja mua ainakin potuttaa että valitaan väärin. Kyllä siellä nytkin olisi ollut kauniimpia vaikka mun mielestä taso oli tosi huono. Paras kai keskeytti.
Väärin valinta on makuasia. Missejä saa arvostella, mutta että haukutaan rumaksi niin se on jo jotain sairasta kateutta.
Minäkin olisin laittanut Suvin ja Julian viimeisiksi. En kuitankaan voisi mennä haukkumaan niitä rumiksi.
En vaan tykännyt niistä siis ei minun makuuni.
Mutta rumia....... - Suville ja Julitalle
myös nainen kirjoitti:
Väärin valinta on makuasia. Missejä saa arvostella, mutta että haukutaan rumaksi niin se on jo jotain sairasta kateutta.
Minäkin olisin laittanut Suvin ja Julian viimeisiksi. En kuitankaan voisi mennä haukkumaan niitä rumiksi.
Mutta rumia.......kun et itse ole yhtä hehkeä :D
- Nita
myös nainen kirjoitti:
Mutta rumia.......väärä sana. Ei kukaan ruma missikisoihin pääse.
Mutta harmittaa kun näkee että tästä ei tule mitään suurimissa kisoissa. Ninni ei ole mikään erikoisen kaunis missiksi. - Ninni on ruma
myös nainen kirjoitti:
Mutta rumia.......akka eikä siihen mitään kateutta liity!! Minäkin olisin laittanut Ninnin viimeiseksi mutta vanhat patut taas katteli persesilmällä ilmeisesti...
- myös nainen
Nita kirjoitti:
väärä sana. Ei kukaan ruma missikisoihin pääse.
Mutta harmittaa kun näkee että tästä ei tule mitään suurimissa kisoissa. Ninni ei ole mikään erikoisen kaunis missiksi.Ainahan se harmittaa kun oma suosikki ei pääse, mutta ärsyttää kun haukutaan rumaksi.
Se on typerää. Ruma on todella väärä sana.
- Tepsukka
Noita-akka,oli ensi reaktioni, tabula rasa.
- tämä mikään
ihme, kun ei Suomessa missiä ole valitsemassa mitään ammattilaisia, vaan jotain pönäköitä hotellinjohtajia ja roskalehtien toimittajia. Lopputulos on sitten tällainen.
- ARI
NINNILLÄ ON VOSU-LOOK. EIKÄ MIKÄÄN MISSI.
- naapurin tyttö
ARI kirjoitti:
NINNILLÄ ON VOSU-LOOK. EIKÄ MIKÄÄN MISSI.
...joskin ammattilaisten meikkaamana.Mitään niin vahvaa sanaa kuin "ruma" en kuitenkaan käyttäisi KENESTÄKÄÄN, missi tai ei. Karu fakta on se, että Ninni ei ole mikään glamour-kaunotar, joka säväyttäisi sen ihmeemmin.Kivannäköinen tyttö, mutta siihen se valitettavasti jää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511447- 639900
- 1495597
- 1443794
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 652815
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603