Oulussa Naisille Kuntosalia tai -vuoroa?

tuleva " bodari"?

Hei!

Onko tietoa, onko Oululaisessa liikuntakeskus Hukassa (Lady Line?) naisille oma kuntosalivuoro?

Kävin Hukan sivuilla, mutten löytänyt kuntosalivuorolle hintaa, eli taitaa olla joku vuosikorttihomma, kallis sellainen?

Haluaisin käydä kaverini kanssa kuntosalilla, mutta hän on sen verran ujo, ettei kehtaa vielä ylimääräisine kiloineen mennä yhtäaikaa miesten kanssa salille.

Antaisitteko vihjeen, mistä Oulusta löytyy sali, jossa on naisten vuoro tai naisten sali, joka olisi auki jo aamusta, sillä esim. Beauty Center ei aukea kuin 14 alkaen, paitsi gm-korttilaisille, mutta siitä en tietoa löydä, paljonko pitää pulittaa gm-kortista, eikä viitsisi koko vuoden maksua maksaa, jos ei laji olekaan sellainen, mikä itselle sopisi.

Kiitokset!

9

4328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alunperin

vain naisille tehty oma paikka ja nyt myöhemmin sinne on lisätty myös miehille vuoroja. Soita ja kysy. Isolla kadulla on myös jokin naisten sali, nimeä en muista.

• Saba111

Hukassa on aivan omat kuntosalit naisille ja miehille. Mutta kallista se todella on, ja vaatii vuoden tai kahden sitoutumista, johon itse en suostu. Raatissa on torstaisin naisten ilta, ja siellä viihdyn itse, tavallisten ihmisten parissa :) (vaikka tavallisiahan me kaikki ollaan)

• jumppaaja

Kyllä siellä on pelkästään naisten tunteja, soittele sinne, minuakin ystävällisesti neuvottiin alkuun pääsemisessä. Olen tykännyt kyllä

• Nimetön

Hukka on ehdottomasti paras paikka.
      Kun käy eka kerran siellä, et muuta en harkitsekaan. Siellä on naisille oma kiva sali ja kun rohkeutta tarpeeksi, voi mennä yhteiselle salille ja yhteisille tunneille. Mielettömän siisti spinnig sali, jossa kilot karisee.
      Hintansa väärti on, 2 vuoden sopimus 59e kk

• Äimä

Siis Hukassako pitää tehdä 2 vuoden sopimus ja sen jälkeen saa maksaa 59 euroa (lähes 360 mk) kuukaudessa, että saa käydä kuntosalilla. Jos käyt salilla pari kertaa viikossa, niin aika kalliiksi tulee.

Entä jos ei pysykään terveenä kahta vuotta, vaan jo puolen vuoden päästä olisi meno polvileikkaukseen, niin mitä sitten, pitääkö maksaa jotain ylimääräistä kun on rikkonut sopimuksen???

Millaisia yleensä on kertahinnat kuntosaleille???

• reisi
        Äimä kirjoitti:

Siis Hukassako pitää tehdä 2 vuoden sopimus ja sen jälkeen saa maksaa 59 euroa (lähes 360 mk) kuukaudessa, että saa käydä kuntosalilla. Jos käyt salilla pari kertaa viikossa, niin aika kalliiksi tulee.

Entä jos ei pysykään terveenä kahta vuotta, vaan jo puolen vuoden päästä olisi meno polvileikkaukseen, niin mitä sitten, pitääkö maksaa jotain ylimääräistä kun on rikkonut sopimuksen???

Millaisia yleensä on kertahinnat kuntosaleille???

Hukan jäsenyyteen liittyy sellainen hyvä puoli, että mikäli sairastut niin lääkärintodistuksella voit hakea kk-maksun väliinjättämistä. Tämä pätee siis ed.mainittuun polvileikkaukseen että myös ihan tavallisiin flunssiin jne. joista on lääkärintodistus.

Lisäksi tuota jäsenyyttä voit vuokrata eteenpäin sekä vuokrata jonkun varsinaisen jäsenen korttia esim. 2 kuukaudeksi. Hukan vastaanottotiskillä on näitä kortteja vuokrattavana.
        Tämä on loistava tapa tutustua salin palveluihin esim. kuukauden ajan ja sillä aikaa miettiä innostuuko käymään ko. paikassa.
        Itse näin tein ja olen nyt ollut jo vuoden ajan jäsen.
        Jäsenyydessä kannattaa huomioida seuraavat seikat: pallopelit ilmaiset, sali ilmainen, ryhmäliikuntatunnit ilmaiset (suosittelen: pilates, spinning, venyttely, jne.) 3 eri "vaikeustasoa" joista vihreä erittäin sopiva aloittelijalle, naisille höyrysaunat, solarium jne. ilmaiset.
        Naisille on tosiaan oma sali ja omia ryhmäliikuntatunteja. Lisäksi on sekavuorot, joissa niissäkään ei tarvitse hävetä liikakiloja.
        Itselläni oli roimasti ylimääräistä n. vuosi sitten ja arastelin salille menoa. Täytyy sanoa, että TURHAAN. Hukassa käy monennäköistä ihmistä, enkä siellä ole huomannut todellakaan mitään kyttäilyä, naureskelua. Ihmiset hymyilee ja juttelee keskenään.
        En voi muuta sanoa kuin että rohkeasti kokeilemaan. Et tule pettymään. Lisäksi jos liityt jäseneksi niin tuo 59€/kk kannustaa myös käymään salilla/jumpissa tiheämmin mikä taas tuo tuloksia.

• Pallero
        reisi kirjoitti:

Hukan jäsenyyteen liittyy sellainen hyvä puoli, että mikäli sairastut niin lääkärintodistuksella voit hakea kk-maksun väliinjättämistä. Tämä pätee siis ed.mainittuun polvileikkaukseen että myös ihan tavallisiin flunssiin jne. joista on lääkärintodistus.

Lisäksi tuota jäsenyyttä voit vuokrata eteenpäin sekä vuokrata jonkun varsinaisen jäsenen korttia esim. 2 kuukaudeksi. Hukan vastaanottotiskillä on näitä kortteja vuokrattavana.
        Tämä on loistava tapa tutustua salin palveluihin esim. kuukauden ajan ja sillä aikaa miettiä innostuuko käymään ko. paikassa.
        Itse näin tein ja olen nyt ollut jo vuoden ajan jäsen.
        Jäsenyydessä kannattaa huomioida seuraavat seikat: pallopelit ilmaiset, sali ilmainen, ryhmäliikuntatunnit ilmaiset (suosittelen: pilates, spinning, venyttely, jne.) 3 eri "vaikeustasoa" joista vihreä erittäin sopiva aloittelijalle, naisille höyrysaunat, solarium jne. ilmaiset.
        Naisille on tosiaan oma sali ja omia ryhmäliikuntatunteja. Lisäksi on sekavuorot, joissa niissäkään ei tarvitse hävetä liikakiloja.
        Itselläni oli roimasti ylimääräistä n. vuosi sitten ja arastelin salille menoa. Täytyy sanoa, että TURHAAN. Hukassa käy monennäköistä ihmistä, enkä siellä ole huomannut todellakaan mitään kyttäilyä, naureskelua. Ihmiset hymyilee ja juttelee keskenään.
        En voi muuta sanoa kuin että rohkeasti kokeilemaan. Et tule pettymään. Lisäksi jos liityt jäseneksi niin tuo 59€/kk kannustaa myös käymään salilla/jumpissa tiheämmin mikä taas tuo tuloksia.

Että kuntosalille lääkärintodistusta vielä!!

Mene KuntoYkköseen Kansankadulla. Vielä vanhalla systeemillä ei kuukausi- sun muita jäsenmaksuja. Olen käynyt useamman vuoden ja siellä on porukkaa laidasta laitaan eikä kukaan tuijota pulleampaakaan, päinvastoin. Sekä miehiä että naisia monenikäisiä.

• kyllä
        Pallero kirjoitti:

Että kuntosalille lääkärintodistusta vielä!!

Mene KuntoYkköseen Kansankadulla. Vielä vanhalla systeemillä ei kuukausi- sun muita jäsenmaksuja. Olen käynyt useamman vuoden ja siellä on porukkaa laidasta laitaan eikä kukaan tuijota pulleampaakaan, päinvastoin. Sekä miehiä että naisia monenikäisiä.

Kyllä se nyt vaan on normaali käytäntö muuallakin, että lääkärintodistuksella voit olla maksamatta kuukausimaksuja.

• Brenda

Aivan hel***in kallista! kunnon kiskontaa, voi niitä raukkoja jotka aloittaa eikä sit jaksakaan kuntoilla!

Itse ostin vuoden jädenyyden beauty centeriltä, maksoi silloin 44 e/kk ja meni mun kohdalla hukkaan koska muu elämä oli niin kiireistä etten ehtinyt käydä siellä. paikka kyllä on ok!

KuntoYkkönen suosioon kuukausikortin ja erinomaisen palvelun takia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3230
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1620
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1389
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1344
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      158
      1259
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1188
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1019
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      932
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      47
      829
    Aihe