" Luopukaa siis valheesta ja puhukaa toinen toisellenne totta, sillä me olemme saman ruumiin jäseniä. Vaikka vihastuttekin, älkää tehkö syntiä. Sopikaa riitanne, ennen kuin aurinko laskee. Älkää antako Paholaiselle tilaisuutta. Varas älköön enää varastako, vaan tehköön työtä ja ansaitkoon rehellisesti toimeentulonsa, niin että voi myös antaa tarpeessa olevalle. Älkää päästäkö suustanne sopimatonta puhetta, vaan puhukaa sitä, mikä kulloinkin on hyvää ja hyödyllistä ja kuulijoille iloksi. Älkää tuottako surua Jumalan Pyhälle Hengelle, jonka olette saaneet sinetiksi lunastuksen päivää varten. Hylätkää kaikki katkeruus, kiukku, viha, riitely ja herjaaminen, kaikkinainen pahuus. Olkaa toisianne kohtaan ystävällisiä ja lempeitä ja antakaa toisillenne anteeksi, niin kuin Jumalakin on antanut teille anteeksi Kristuksen tähden.(Raamattu)"
"Minun ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne
eivätkä teidän tienne ole minun teitäni, sanoo Herra.
Sillä niin korkealla kuin taivas kaartuu maan yllä, niin korkealla ovat minun tieni teidän teittenne yläpuolella ja minun ajatukseni teidän ajatustenne yläpuolella. ( Raamattu )"
Miettikää hetki, mitä sanoo
2
140
Vastaukset
- mitä tämä
sun kristinuskos on tehnyt, ajattele nyt vaikka ristiretkiä ja nyt on taas yks dorka jenkkilästä mennyt jo samaan kuvioon ja Suomi pian peräässä (= kokoomus ja muu oikeisto eli kaikki Natoon menijät) Muslimit on ainakin vielä aika kesyä porukkaa jos verrataan vaikka keskiajan tai löytöretkien ajan eurooppalaisiin. Mikäs maa on muuten ainoana käyttänyt atomipommia, en haluis tuota asetta kyllä muslimeillekaan kyllä siellä noita hulluja riittää ihan niinkuin lännessäkin.
Tuon raamatun lainailun kanssa; olet tehty aivan samasta puusta kuin nämä muslimit, ei mitään eroa. Molemmat vetoo tyhmyyttään johonkin IHMISEN kirjoittamaan kirjaan joka oikeuttaa tappamaan ne jotka sattuu lukee jotain toista kirjaa, toi ei ole mitään uskontoa vaan mielenvikaisuuta. No, idässä kun pyörit tarpeeksi paikallasi niin olet pyhä mies(dervishit) ja lännessä voi mennä vaikka pylvään nokkaan (vaikka Simon styliita) tai luostariin niin jopa aukee taivahan portit. HEHEHEEE terveissiii tutuil jos sattus nägymän.... - takojamestari,
joka saa taottua nuo hyvät ajatukset kristittyjen ja muslimien koviin kalloihin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423880Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393466- 703078
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912920Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851914- 351908
- 241749
- 321693
- 291691
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231644