Eipä ole vihreät runsaan 10%n kannatuksella myöntänyt kuuluvansa poliittiseen oikeistoon. Mitenkäs ne silti luetaan porvaripuolueeksi. On se kumma, että oikeistoon luetaan kuuluvaksi sellaisia puolueita, jotka ei edes itse halua sinne kuulua. Ja sen jälkeen puhutaan, että eduskunnassa on SELVÄ porvarienemmistö. Ei oo selvä ja vois kyllä muutenkin pohtia mikä Suomen politiikassa on vasemmistolaista ja mikä oikeistolaista. Oikeistolaisen politiikan on kyllä kaikki nähnyt mutta mikä täällä TARKALLEEN OTTAEN on vasemmistolaista. Tiedä edes onko SDP enemmän oikealla kuin kokoomus jne... Joskus tuntuu, että SDPn politiikka on erittäinkin oikeistolaista. Sosialistipuolue se nyt ei ainakaan ole. Taitaa kokoomus olla lähempänä sosialismia kuin SDP. Pelleilyä koko politiikka.
Nimimerkki:Politiikkaan uskonsa menettänyt
Porvarienemmistön suuruus?
1
224
Vastaukset
- haastelet.
Suomessa ei olla edes menossa kaksipuoluejärjestelmään. Jatkuvasti tulee uusia pienpuolueita ja vanhat voivat hyvin.
Kokoomuslaiset ovat omineet aikanaan vasemmiston käyttämän sanonnan: "Jos et ole puolellamme, olet mietä vastaan". Mutta tosiaan, niinhän Niinistökin lähti Outi Ojalan sanoin vaalikampanjaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k323738Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet501652- 731359
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751191Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1721047Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911041- 84915
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua39807Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49761- 39740