Onko Movessa vielä se, että kun on värvännyt jonkun mukaan ja saanut siitä värväysrahan tai sen myynnistä proviisiota, niin joutuu palauttamaan maksetut palkkiot/värväysrahat, jos hän eroaa??
Minkä takia olette Movessa mukana, jos ette edes tiedä, kuinka se voisi toimia? Ainakaan en ole vastauksia saanut kysmyksiini!!
Paitsi tältä ulkomaalaiselta kaverilta, siis kauppateknikolta!! Mutta hänenkin juttunsa tuntuvat olevan vain epärealistisia haaveita!!
Onko tämä sääntö vielä Movessa??
7
1175
Vastaukset
- Mieti itse
Niin. Et saa tällä foorumilla vastauksia edustajilta, koska täällä ei niitä juuri ole. Tai ei ole mitään hyötyä kirjoittaa mitää, koska täällä tulee heti aktiivisimmat vastustajat laittamaan linkkejä vaikka minnekkä missä todistellaan ettei tämä voi toimia. Kaikki unohtaa sen, että tämä voikin olla se mikä toimii ja kovaa :)
Täällä saat kuvan ainoastaan kolikon toiselta puolelta. Muista se.
Itse olen edustaja ja tiedän, että Movella saattaa olla mahdollisuus kääntää jopa aktiivisimman vastustajan näkökanta... Aika näyttää :) Mutta tälle foorumille en viitsi uhrata enempää aikaa. Hyvää päivän jatkoa...- mmm
Muista myös se, että lyhkärissä sinua kusetetaan, sinulle valehdellaan, ja sinulle puhuu ihminen, joka tahtoo sinulta vain rahaa. Tärkeimpiä faktoja ei mainita, ellet itse kysy, ja jos kysyt, saat vastaukseksi lisää valheita. Move ei tule koskaan kääntämään minun päätäni, siitä seikasta, että kun minulle on valehdeltu jo NIIN monta kertaa milloin mistäkin, jopa mitättömistä asioista, en todellakaan usko enää sanaakaan mitä yksikään Moven edustaja tulee minulle sanomaan. Oksettavia kaksinaamaisia kusipäitä.
Pieni esimerkki jälleen:
Rikostutkintahan EI ole tämän palstan huhupuhetta tai jonkun katkeroituneen ex-movettajan kostoa, vaikka fe-edustaja niin aluksi väittikin. Minulle sanottiin, että Move ON JO NYT laillinen ja he ovat ITSE tilanneet poliisilta tutkimuksen toiminnan laillisuudesta. MIKSI PITÄÄ VALEHDELLA? Ja jos kerran rikostutkinta käy loistavasta mainoksesta, niin miksi sitä pitää sitten peitellä?!?!
Jos moven toimintaa katselee hetkenkin järjen kanssa, huomaa sen olevan täydellistä typeryyttä. - utelias
Minä en ainakaan nää mitään mahdollisuuksia Moven toiminnalla.
Olisi ollut mukava kuulla, että kuinka..
Minkä takia teiltä movettajilta ei saa minkäänlaisia vastauksia, tuo sinun selityksesi siihen on huono?
- movettaja2
Mitään rahoja et joudu palauttamaan jos hän eroaa 14pvän sisällä ja vaati rahojaan takaisin. Miksikö sitten et joudu niitä palauttamaan? - koska et niitä koskaan ole saanutkaan.
Värväyspalkkiot eli ns. helper ja sponsorbonukset sekä org.provisiot "kampanjatuotteen myynnistä" siis saa vasta kun tuo palautusoikeus eli 14 päivää on mennyt umpeen.
"Onko Movessa vielä se, että kun on värvännyt jonkun mukaan ja saanut siitä värväysrahan tai sen myynnistä proviisiota, niin joutuu palauttamaan maksetut palkkiot/värväysrahat, jos hän eroaa?? "
...tuota esittämääsi ei ole movessa koskaan ollutkaan. Jotkut ihmiset sekoittivat asiat ja käsittivät sen noin silloin kun Sevenistä vaihdettiin MOVEen.
Syynä oli ehkä se että tuosta Sevenin samasta 14pvän palautusoikeudesta ei kukaan koskaan puhunut. Uusi edustajakin kuuli tästä VAIN jos sitä tajusi itse kysyä ja vielä henkilöltä joka tästä oli kuullut.- katso sopimuksesi kohdat
Edustaja on velvollinen palauttamaan aina kolmen kuukauden taikaiset proviisionsa mikäli värvätty eroaa. Tämän takia ylälinja uhkaileekin niitä jotka aikoo erota.
Katso sopimusehdoistasi kohta 7.3 ja mikäli sinä et ole saanut tai viitsinyt pyytää kopiota allekirjoittamastasi sopimuksesta niin tässä on sanatarkka lainaus kyseisestä kohdasta:
7.3. Jos joku Edustajan rekrytoima uusi edustaja taikka näiden edelleen rekrytoima edustaja sanoo irti sopimuksensa MOVEn kanssa tai tällaisen edustajan sopimus päättyy jostakin muusa syystä ja tällainen edustaja joutuu maksamaan MOVElle takaisin korvauksia, on Edustajan palautettava MOVElle sen pyynnöstä provisiot, jotka ovat tulleet tätä kautta syntyneestä myynnistä. Edustajalla ei ole kuitenkaan velvollisuutta maksaa takaisin sellaista provisiota, joka on maksettu 90 vuorokautta enne sitä, kun MOVE on pyytänyt provision takaisinmaksua yllä olevan kuvauksen mukaisesti. - movettaja2
katso sopimuksesi kohdat kirjoitti:
Edustaja on velvollinen palauttamaan aina kolmen kuukauden taikaiset proviisionsa mikäli värvätty eroaa. Tämän takia ylälinja uhkaileekin niitä jotka aikoo erota.
Katso sopimusehdoistasi kohta 7.3 ja mikäli sinä et ole saanut tai viitsinyt pyytää kopiota allekirjoittamastasi sopimuksesta niin tässä on sanatarkka lainaus kyseisestä kohdasta:
7.3. Jos joku Edustajan rekrytoima uusi edustaja taikka näiden edelleen rekrytoima edustaja sanoo irti sopimuksensa MOVEn kanssa tai tällaisen edustajan sopimus päättyy jostakin muusa syystä ja tällainen edustaja joutuu maksamaan MOVElle takaisin korvauksia, on Edustajan palautettava MOVElle sen pyynnöstä provisiot, jotka ovat tulleet tätä kautta syntyneestä myynnistä. Edustajalla ei ole kuitenkaan velvollisuutta maksaa takaisin sellaista provisiota, joka on maksettu 90 vuorokautta enne sitä, kun MOVE on pyytänyt provision takaisinmaksua yllä olevan kuvauksen mukaisesti....mutta en ole nähnyt tuota koskaan toteutettavan.
Pääsääntöhän onkin että yritetään kaikin keinoin uusi edustaja saada olemaan 14 vrk mukana.
- mursis
Moven sopimusehdoista:
"7.3. Jos joku Edustajan rekrytoima uusi edustaja taikka näiden edelleen rekrytoima edustaja sanoo irti sopimuksensa
MOVEn kanssa tai tällaisen edustajan sopimus päättyy jostakin muusta syystä ja tällainen edustaja
joutuu maksamaan MOVElle takaisin korvauksia, on Edustajan palautettava MOVElle sen pyynnöstä provisiot,
jotka ovat tulleet tätä kautta syntyneestä myynnistä. Edustajalla ei ole kuitenkaan velvollisuutta maksaa
takaisin sellaista provisiota, joka on maksettu 90 vuorokautta ennen sitä, kun MOVE on pyytänyt provision
takaisinmaksua yllä olevan kuvauksen mukaisesti."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708