Kysymys Goharille

suomipoika

Saisiko suomalainen olla nettisheriffinä Goharin kotimaassa?

9

746

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gohar

...Suomi on Goharin kotimaa joten...?
      Ja ne pari muuta maata joita kutsun kotimaaksi: miksei saisi? Molemmissa paikoissa kun arvostetaan Suomalaisia tavattomasti ja ovat haluttuja työntekijöitä.

• mikä maa mahtaa

olla kysymyksessä ja jos et kerro niin miksi?

• qanja

et vain sano sitä ääneen.

Jos mä menisin sinun uskontoa tunnustavaan maahan (jota ei tule koskaan tapahtumaan) julistamaan omaa uskoani, kuten sinä teet täällä, olisin jo kuollut.

Valitettava tosiasia jota et voi kiistää...

Onhan Saudi-Arabiassakin kaikki kristinuskoon liittyvä kiellettyä. Enkä usko siihenkään jumalaan...

P.s. ole iloinen, että kotimaassasi Suomessa saa vielä kulkea rätti naamalla

• Gohar
        mikä maa mahtaa kirjoitti:

olla kysymyksessä ja jos et kerro niin miksi?

olen kertonut jo monenmonta kertaa täällä ihan liiankin kanssa yksityisasioitani ( ne kun ei oikeastaan kuulu tänne...) Ja koska heti tähänkin oli tullut vastaukseksi ämmittelyä ja kehoitusta painumaan sinne jonnekin, niin vastaan oikein mielelläni ihan henk.koht. sähköpostitse asiallisiin kysymyksiin näistä minua koskeviin kysymyksiin, jos jotakuta ihan hirveästi kiinnostaa,jookos? :)
        Goharilla on ihan Suomen passi ollut syntymästä asti ja sukujuureni on neljän eri kansallisuuden iloinen sekoitus,tämä tieto jos auttaapi?

• Gohar
        qanja kirjoitti:

et vain sano sitä ääneen.

Jos mä menisin sinun uskontoa tunnustavaan maahan (jota ei tule koskaan tapahtumaan) julistamaan omaa uskoani, kuten sinä teet täällä, olisin jo kuollut.

Valitettava tosiasia jota et voi kiistää...

Onhan Saudi-Arabiassakin kaikki kristinuskoon liittyvä kiellettyä. Enkä usko siihenkään jumalaan...

P.s. ole iloinen, että kotimaassasi Suomessa saa vielä kulkea rätti naamalla

enpä ossoo sanoa tuosta Saudi-arabiasta kun en ole siellä koskaan käynyt eikä minulla muutoinkaan tuon arabialaisuuden kanssa ole mitään tekemistä?

• suomipoika

Koitin hetki sitten kysellä Goharilta suomipojan kohtelusta tämän ollessa nettisheriffinä Goharin kotimaassa. Viestini poistui kyllä hyvin liukkaasti. Tulkitsin asian niin, että suomipoika todellakin hyvin helposti lyhenisi pään mitalla, jos ei toimisi vartijoiden ohjeitten mukaan. Olikohan tämäkin liian rohkea esitystapa minulta?

• Gohar
        suomipoika kirjoitti:

Koitin hetki sitten kysellä Goharilta suomipojan kohtelusta tämän ollessa nettisheriffinä Goharin kotimaassa. Viestini poistui kyllä hyvin liukkaasti. Tulkitsin asian niin, että suomipoika todellakin hyvin helposti lyhenisi pään mitalla, jos ei toimisi vartijoiden ohjeitten mukaan. Olikohan tämäkin liian rohkea esitystapa minulta?

tämä alkaa olla jo oikein asiallinen :)
        Ei minun tietääkseni edelleenkään lähtisi pää suomipojalta nettiseriffinä, mutta se, että miten sellaiseksi päätyisit, koska kielitaito nyt ensinnä olisi kait ihan suotava ominaisuus muu kokemus hommasta. Ei siinä kansallisuuden kanssa olisi paljoakaan tekemistä. Ja mitä vartioita sinä mahdat oikein tarkoittaa? En oikein keksinyt vielä sitä :)

• suomipoika
        Gohar kirjoitti:

tämä alkaa olla jo oikein asiallinen :)
        Ei minun tietääkseni edelleenkään lähtisi pää suomipojalta nettiseriffinä, mutta se, että miten sellaiseksi päätyisit, koska kielitaito nyt ensinnä olisi kait ihan suotava ominaisuus muu kokemus hommasta. Ei siinä kansallisuuden kanssa olisi paljoakaan tekemistä. Ja mitä vartioita sinä mahdat oikein tarkoittaa? En oikein keksinyt vielä sitä :)

No niitä vartijoita, joita aina näytetään television uutisissakin, kun esim. Irakissa on panttivankidraama menossa. Vartijathan on naamioituneita, hampaisiin asti aseistettuja, käyrät miekat valmiina sipaisemaan uhrilta pään pois minä hetkenä hyvänsä. Sellaistako olisi nettisheriffinkin elämä?

En kai nyt mennyt liian pitkälle?

• ihemetys

Olen tässä lueskellut näitä goharia koskevia kommentteja ja olenkin alkanut miettiä montako päivää tämä kyseinen ihminen jaksaa valvoa ja sensuroida toisten viestejä sekä kauan menee siihen että seriffin tähti napataan pois?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      56
      4446
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      85
      4137
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3598
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3520
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      110
      2557
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2388
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2272
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2269
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2249
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2134
    Aihe