Löytyisiköhän täältä keskustelupalstalta meille mukavaa seuraa rinteille ja muuhunkin mukavaa toimintaan.
Olet/-te sitten mies, nainen, tai pari.
Me kivannäköinen ja -oloinen pari 30 .
Kuusamo / Ruka
25
9018
Vastaukset
- Timppa ja Hanna
milloin teillä on aikeet olla rukalla? kiinnostaa toki ryhmä. onko teillä aiempaa kokemusta?
- Nimetön
Moi.
Me olemme Kuusamon suunnalla viikolla 9, joskin menemme Kuusamon suuntaan jo lauantaina 25.2..
T:Rukailijat
- Maija ja Matti
Meillä osuu oma loma-ajankohta ainakin osittain kanssanne päällekkäin, joten mukava tietää samanhenkisiä olevan liikkeellä tuolla suunnalla.
- Hanski ja Liss
meillä on varattuna kuusamon tropiikki viikolle 7 ja siellä olisi kiva tutustua samanhenkiseen pariskuntaan vaikka höyrysaunan merkeissä;) ehkä illaksi rukahoviin tanssiin?
- Maija ja Matti
Meillä myöskin tuossa viikolla 8-9 tuo Rukan suunnalla oloaika, joten nyt ei aikataulut kohdanneet.
- kiva pari
meillä on varattuna kuusamon tropiikki viikonlopuksi 10-12.2 ja siellä olisi kiva tutustua samanhenkiseen mieheen tai pariskuntaan ;) ehkä illaksi jostain kivaa puuhaa
- Katjuska
Moikka. Itse kuunvaihteessa viikonloppuna Rukalla koulutuksessa, joten mukava illanvietto kivan parin seurassa kiinnostaisi
- Anonyymi
Oletteko nyt Rukalla?
- Anonyymi
Vieläkö on hakusessa tulen kyllä hommiin
- Anonyymi
No hei hei itelles idiootti urpo pelle daiju
- Anonyymi
Nostellaan
- Anonyymi
30 vuotta italialainen mies etsii sekia tänään rukalla olen todella seksikas ja mulla on mahtavaa iso ja paksu kulli olen luotettava ja herrasmies nainen tai btm tai pari
- Anonyymi
Onko paikkaa suositella Rukalla mistä voisi löytää miestä panemaan pariskunnan vaimoa.
- Anonyymi
Mitä olisi tarjolla viikolla 45
- Anonyymi
Me tullaan joulukuun eka viikko Rukalle. Ois 40v vaimoa tarjolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me tullaan joulukuun eka viikko Rukalle. Ois 40v vaimoa tarjolla.
Millasta seuraa haette
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millasta seuraa haette
Ensikertalaisia ollaan. Pitäisi tavata joku ja toivoa että natsaisi. Kunhan olisi mukava ja miellyttävä tyyppi niin pääsisi mukaan panemaan rouvaa. Ei mitään suukottelua eikä suuhommia. Kumin käyttö todennäköisesti, mutta lastit sais heittää pillun tai pyllyn päälle. Mies joko seuraa sivusta, tai osallistuu.
- Anonyymi
Vaimo 42v hoikka. Vaimo ei aikonut suostua lähtemään yksin ,joten lupauduin olemaan mukana,mutta en osallistu.
Haetaan 2-3 hoikkaa nuorta miestä hoitamaan vaimon tyydytys.
Nyt viikonlopuksi Rukalle.
La olisi tarkoitus mennä rukahoviin pyörähtelemään.- Anonyymi
Aaettä, suostuispa oma rakas samaan. Onko kokemusta tuosta ennestään?
- Anonyymi
Kerro sitten miten meni...
- Anonyymi
Onko Rukalla niin kuollutta, kun kaikki webcam Ruka videot näyttää. Ankeita kuvia ja muutmia ihmisiä siellä täällä, vaikka pitäisi olla vilkkaimpia viikkoja.
Valtava ero Leviin verrattuna, siellä on valoa ja meininkiä. - Anonyymi
Rukalla käy vain onnelliset perheet. Sinne ei tulla vain seksin takia.
- Anonyymi
Leville seksibileläiset, perheelliset luontoa rakastavat ihmiset Rukalle.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337