Nyt hipi-hiljaa..

turparullalle

Valtionjohto toimii nyt viisaasti, kun ei ota kantaa tuohon eikä toiseen.. Nyt on järkevää olla hiljaa ja ilman mielipidettä. Tosin on väärin, että Muslimien tunteita loukattiin, kaikkien oikeus on uskonto, oli sitten millä kannalla haluaa. Antaa pölyn laskeutua ja ollaan "asian yläpuolella"

Emme halua tänne Pohjolaan Muslimien vihaa ja pakkanenkin rauhoitti heidän mielenosoitustaan...

8

516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs kansalainen

      Niin, pää vaan piiloon pensaaseen ja kuvitellaan, ettei meitä suomalaisia kukaan muistakaan....
      Sitten kun tilanne on ohi, voi viisas presidenttimme antaa arvojohtajalle kuuluvan painavan lausunnon.

      • on sitä

        että ihminen käyttäytyy diplomaattisesti.
        Juu, ei kuulu mielestäni Suomelle tuo asia, vielä.
        Suomalaiset on kaukaa viisaita.


      • vaan järkevyyttä

        Ei kyse ole piiloon menemisestä, vaan asian ulkopuolella pysymisestä ja se on järkevää. Me kaikki tiedämme miten hurjasti Muslimit mieltävät asiansa.. Ja asia ei kuulu meille ollenkaan. Aivan turha provosoida ja vittuilla yhdelle maailman suurimmista uskonnoista, mitä hyötyä?

        Suomen tyyli on olla jääkaappi kaikille muille ja sitä se onkin ja hyvä niin:)

        Ja Saulia kannatin 2 kertaa...


    • Ha-ha-ha. Jooo...Siirretään se kokoomuspellien öykkäröinti Suomen ulkopolitiikan ohjenuoraksi. Katotaan ja arvaillaan sitten mitä tulee tapahtumaan.... Tapahtuuko samaa kuin Tanskassa vai jossain muualla???

      • tarja,,

        Tarja Halosen mielestä Suomi saa kriisin kohdatessa symbatiaa ja muuta apua muilta EU mailta, vastavuoroisesti ymmärsin suomen auttavan muita EU maita heidän kohdatessa kriisejä.


      • tiukassa
        tarja,, kirjoitti:

        Tarja Halosen mielestä Suomi saa kriisin kohdatessa symbatiaa ja muuta apua muilta EU mailta, vastavuoroisesti ymmärsin suomen auttavan muita EU maita heidän kohdatessa kriisejä.

        Tanska ja sitä myöden Ranska ja Saksa ovat ajautuneet vakavaan uskonnolliseen sananvapauskriisiin, ja tarvitsevat pikaista symbatiaa ja muuta tukea muilta EU mailta. Mitä tekee Suomi? Ulkoministerimme tuomitsee Tanskan teot ja symbatiaa ei heru tippaakaan sananvapaudelle, pikemmin symbatiat valuvat EU:n ulkopuolelle jossa uhataan EU:n kansalaisia. Eikä symbatia ole presidentiltämme eikä vapaalta medialtamme herunut kumppaneillemme.

        Tais Sauli olla oikeassa ettei symbatiaa heru kriisin koittaessa, sitä varten tarvitaan sitovat sopimukset ja velvoitteet.


      • tavalla
        tiukassa kirjoitti:

        Tanska ja sitä myöden Ranska ja Saksa ovat ajautuneet vakavaan uskonnolliseen sananvapauskriisiin, ja tarvitsevat pikaista symbatiaa ja muuta tukea muilta EU mailta. Mitä tekee Suomi? Ulkoministerimme tuomitsee Tanskan teot ja symbatiaa ei heru tippaakaan sananvapaudelle, pikemmin symbatiat valuvat EU:n ulkopuolelle jossa uhataan EU:n kansalaisia. Eikä symbatia ole presidentiltämme eikä vapaalta medialtamme herunut kumppaneillemme.

        Tais Sauli olla oikeassa ettei symbatiaa heru kriisin koittaessa, sitä varten tarvitaan sitovat sopimukset ja velvoitteet.

        presidentti ulkopolitiikan johtajana antaisi nyt sympatiaa Tanskalle?


    • samaan tapaan kuin oltiin

      rähmällään Neuvostoliiton edessä.
      Espoolaiset osittivat esimerkkiä rähmällään olosta muhamettien edessä kun poistivat muslimeja harmittanneet betoniporsaat kaduilta.
      En tiedä onko Espoossa sikaloita mutta turvallisuuden nimissä nekin olisi syytä lopettaa ja siirtää sinne missä muslimeita ei ole.
      Muuten voi tulipalot yllättää rahmällään olijat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe