2 osiointia jossa toisessa on xp ja toisessa tiedostoja. voinko poistaa xp osioinnin ja osioida/asentaa xp ja sen jälkeen käyttää toisessa osioinnissa olevia tiedostoja niin kun ennenkin.
Osioinnista
4
266
Vastaukset
- Pena.
>voinko poistaa xp osioinnin ja osioida/asentaa xp ja sen jälkeen käyttää toisessa osioinnissa olevia tiedostoja niin kun ennenkin.<
Vastaus: Kyllä voi
Siksi juuri kannattaa osioida kiintolevy eli jos käyttöjärjestelmä on asennettu C-asemaan (osiolle), säilyvät muut osiot ennallaan käyttöjärjestelmän uudelleenasennuksessa.
PS. Kannattaa kuitenkin ottaa varmuuskopiot kaikista tärkeistä tiedostoista vaikka CD:lle, koska ikinä ei voi tietää jos asennuksessa tapahtuu jokin virhe tai tulee levyrikko.- vintoosa
Ainakin recovery-rompuilla ajaa aina koko kovalevyn tyhjäksi vai olisiko siihen joku niksi ? Antaa kyllä tehdä osioinnin asennuksen yhteydessä mutta mitäs hyötyä siitä on jos ei pysty ajamaan pelkkää käyttisosiota uudelleenasentaessa ??? Itse olen osioinnut ja olisi kiva tietää onko mahdollista ajaa jotenkin pelkkä windowsosio ?
- Fox
vintoosa kirjoitti:
Ainakin recovery-rompuilla ajaa aina koko kovalevyn tyhjäksi vai olisiko siihen joku niksi ? Antaa kyllä tehdä osioinnin asennuksen yhteydessä mutta mitäs hyötyä siitä on jos ei pysty ajamaan pelkkää käyttisosiota uudelleenasentaessa ??? Itse olen osioinnut ja olisi kiva tietää onko mahdollista ajaa jotenkin pelkkä windowsosio ?
Recoveryä ei kannata tossa tapauksessa käyttää, jos varsinainen asennuslevy on olemassa (pitäis olla).
- vintoosa
Fox kirjoitti:
Recoveryä ei kannata tossa tapauksessa käyttää, jos varsinainen asennuslevy on olemassa (pitäis olla).
Tuota epäilinkin että tarvitsee alkuperäisen Windows levyn jota harvoin annetaan koneiden mukana, aina noita recoverylevyjä joilla ei näköjään ole mitään virkaa, edes korjausasennus ei onnistu niillä.. Hauska kyllä että saa osioitua recoverylla ilman mitään hyötyä siitä, mitähän ne recoverylevyn tekijät on oikein miettineet ??
Kai se on vaan ajettava käyttis uusiksi ja kovalevy yhteen osioon, helpompaa niin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511447- 639900
- 1495597
- 1443794
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 652815
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603