jos jää äitiyslomalle 50 arkipäivää ennen laskettua aikaa,maksetaanko äitiysraha kuitenkin vasta päivää ennen sitä laskettua aikaa?!?
äitiysrahan maksu
6
1456
Vastaukset
- zzz
ei sitä normaalistikaan makseta päivää ennen laskettua aikaa, vaan kuukautta ennen. Varmaa tietoa tuosta varhennetusta minulla ei ole...tarkista kelasta tai kelan sivuilta :)
- ihan noin
mene. Äitiypäiväraha maksetaan päivää ennen laskettua aikaa, jos aloittaa äitiysloman 30 päivää ennen laskettua aikaa. Mutta jos aloittaa varhennettuna, niin siihen en kyllä tiedä miloin sen rahan saa. Ensimmäisen eränhän pitäisi tulla 30 päivältä. Olen itsekin pohtinut samaa... =)
- zzz
ihan noin kirjoitti:
mene. Äitiypäiväraha maksetaan päivää ennen laskettua aikaa, jos aloittaa äitiysloman 30 päivää ennen laskettua aikaa. Mutta jos aloittaa varhennettuna, niin siihen en kyllä tiedä miloin sen rahan saa. Ensimmäisen eränhän pitäisi tulla 30 päivältä. Olen itsekin pohtinut samaa... =)
näin se kyllä meni viimeksi, ja näin se tulee menemään nytkin.
- -odottava-
Jos äitiysloma aloitetaan varhennetusti, tulee ensimmäinen 30 päivän erä tilillesi silloin kun äitiyslomaasi on kulunut se 30 päivää.
Mistä tuo "zzz":n tieto on peräisin? Minulla on tuossa oma äitiysrahapäätös pöydällä, ja katsoin maksupäivät. Ensimmäinen erä maksetaan perjantaina 31.3, kun laskettu aika on maanantaina 3.4. - ...
Normaalisti jos aloittaan äitiysloman niin äitiyspäiväraha maksetaan ensimmäisen kerran laskettua aikaa edeltävänä arkipäivänä.
Mä aloitan sen 50 päivää ennen. Mulla la 28.4. ja eka äippäraha maksetaan 31.3. - näin........
Mulla on LA 10.4.06
Varhennettu äippäloma alkaa siis 10.2.06
Ekat äippärahat saan 16.3.06 (30 päivältä) Ja siitä edespäin sit aina n. puolen kuun aikaan (25 päivältä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564426Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal834115- 703578
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963500Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1102527- 352368
- 372252
- 242249
- 382229
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232114