Tunteeko kukaan portsari Kallea?On töissä Rammarissa!Seurusteleeko????
Portsari Kalle
11
3163
Vastaukset
- ihastunu
entä kuka on se ihana kalju poke, taitaa asua Joroisissa, onkohan varattu??
- sauna
Lasse
- jippii
Se kalju taitaa olla Ville ja hyvin varattu on.Ja kyllä vaan joroisissa asuu.
- Ihastunu
jippii kirjoitti:
Se kalju taitaa olla Ville ja hyvin varattu on.Ja kyllä vaan joroisissa asuu.
Vai varattu, hmm.. hidaste vaan, se on ollu mulle aina niin ihana!! Mun on pakko saada se...
- -S-
Ihastunu kirjoitti:
Vai varattu, hmm.. hidaste vaan, se on ollu mulle aina niin ihana!! Mun on pakko saada se...
soppii tuota yrittää, aikasta rakastunu on emäntäänsä.. ja emäntä aika älyttömän mustis miehestään.......
- se on?
kellä on ihan saatana iso nenä? kerran kun menin niin luulin että oon liika känäs kun nään kahtena...
- holmes
No sehän on se vitun tyhmä Aku. Varmaankin.
- että se
on jo viety..niin ne parhaat aina on :)
- ...että...
...parhaat tekee ihan muita hommia kuin roikkuu baarin ovella sisään- ja ulosheittäjänä.
- Mie vaan
On varattu ja hässii naisia ympäri Jyväskylää...ja Varkautta.Sisäpiirin tietoa!
- Anonyymi
sonera
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1544116Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4013164Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142088Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa131755Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51158- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69995Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24911- 54886
- 71869