En saanut inssiä läpi.
Autokoulun ope kehui aika paljon ennen inssiä mut ei niin ei.
Syy: ylinopeus
ajoin 40 rajoituksella 50 ja yks vilkku unohtui.
Siis en edes tiennyt, että siinä oli 40 raj. ja oon ajanut siinä 60,eikä autokoulun ope sanonut mitään siitä ja sitten inssi äijä vaan sanoi että en mä vaan nyt päästä sua läpi tästä.......Siis jumalauta....jos ope ois sanonut että siinä on 40 rajoitus nin tottakai mä oisin ajanut sitä sallittua nopeutta....Se 40 merkki oli jossain 4 km päässä mistä se alkoi niin onhan se kiva tietää että kaupungissa saa ajaa vain 40.......
SEURAAVAKS MENEE LÄPI!!!!!
ei voi olla totta
7
2156
Vastaukset
- hmh..
... KOKO ajan 30-40 km/h
inssissä mulla ei ollut mihinkään kiire. Ajoin tosi rauhallisesti. Siinä se puoli tuntiakin meni nopeasti.
Ja läpi meni ekalla sekä B, että C - Ei-Sakotettu
"Siis en edes tiennyt, että siinä oli 40 raj.--että en mä vaan nyt päästä sua läpi tästä.......Siis jumalauta...."
Muahhahaa. Eikös niitä liikennemerkkejä toisinaan näy tuolla tienvarsilla :D
Tyhmyyrestä sakotetahan. - Kalle-
Syypää olet sinä. Sitten kun saat kortin ja ajat tutkaan ylinopeutta, sanotko poliiseille että ope ei sanonut että tässä on 4-kympin rajoitus?
- hmmm
Etpä taida sitä korttia vielä tarvitakaan, jos et huomaa nopeusrajoituskylttejä ja sitten vielä syytät autokouluopettajaasi asiasta.
Voi ihme ja kumma, kaikenlaisia tallaajia sitä tähän maailmaan mahtuukin ja sitten vielä ihmetellään miksi osa autoilijoista ajaa kuin järjen köyhät. Eipä tarvitse minun ainakaan sitä asiaa enää miettiä. Mitäs jos ottaisit ihan itse vastuun omista mokistasi. Sinähän siellä ratin takana istuit ja sinun tulee kyllä huomata liikennemerkit. - kyllä kyllä on
ainakin Jyväskylän keskustassa on 40km/h rajoituksena. se on voi voi jos et tiennyt että paljonko saa keskustassa ajaa. ensi kerralla sitten tiedät.
- sun
itse katsoa liikennemerkit, että mikä on rajoitus.
Ei missään ole tarkoitus ulkoa opetella mitä missäkin on. Ja voisihan käydä niinkin, että jos ajoharjoittelun aikoina rajoitus on ollut jotain, niin jostain syystä vaikkapa muutettu rajoitus ja merkit!
Että katselepa peiliin, ota opiksesi ja keskity seuraavalla kerralla. Onnea matkaan!- paras
RAJOITUS LASKI 50:STÄ 40:IN VÄHÄSIKS SITTEN, SIKS OPE EI SILLOIN SANONUT MITÄÄN VAIKKAAJOIN AJOTUNNILLA SIIN 50....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal293245- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 231528
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474