löysin tässä vähän aikaa sitten eräältä sivulta muutamia pätkiä kyseisestä sarjasta ja ihastuin täysin. ^^ tietäisikö joku mistä tätä voisi ostaa dvd-lle? tai jos jollain on raaskisiko hän myydä niitä minulle?
Sukisyo
4
630
Vastaukset
- sonya
netissä on eräs sivusto, jossa voi katsoa varmaan lähes kaikkia tunnetuimpia animesarjoja ihan ilmaiseksi. siellä on sukisyosta kai 12 jaksoa muistaakseni, olen itse katsonut vasta yhden. ihana sarja :)
Kun pääsen koulusta kotin niin pistän tänne linkkiä kun en sitä tähän hätään muista.- Sonya
jos homoanime yleensäkin kiinnostaa, niin kannattaa vilkaista myös Gravitation-sarja läpi.Kertoo nousevan bändin nuoresta, hassusta laulajasta sekä hänen suuresta rakkaudestaan :D löytyy myös sieltä sivuilta.
- homotiainen.
Sonya kirjoitti:
jos homoanime yleensäkin kiinnostaa, niin kannattaa vilkaista myös Gravitation-sarja läpi.Kertoo nousevan bändin nuoresta, hassusta laulajasta sekä hänen suuresta rakkaudestaan :D löytyy myös sieltä sivuilta.
kiitos sivusta.. :D katselin putkeen tuon sukisyon, ja alan pian katsomaan gravitationia. ;)
jäi vaivaamaan kun sukisyon 8 jakso ei näy... saatko sinä sen näkymään, tai oletko löytänyt sitä jostain muualta? yritin etsiä youtube.com'ista muttei sieltäkään löytynyt.. :/ ja kymppijakso ei näkynyt tuolla sivulla kokonaan joten käytin hyväkseni youtubea. ;) hyvä sivusto muuten sekin, animea löytyy jonkun verran (hieman hankalempi tosin etsiä) ja muuta kivaa seillä on myös. ;) suosittelen myös sitä.. :D
- löytyi!
http://www.keiichianimeforever.com/
sieltä löytyy vaikka mitä kivaa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249