niin kuinka kovin kiihtyy kadetti gsi
kuinka kovin kiihtyy kadett 2.0gsi 0-100 km/h
7
1193
Vastaukset
- Neuvoja
tai sitten on ajettu jo yli 100.000km, jolloin moottori alkaa olla opelin tapaan jo aikas heikossa kunnossa. Enempää kuin 8.000mk ei kannata alle 100.000km ajetusta maksaa. Käytä autotohtorilla.
- Opel-man
156hp 0-100km/h 7.6s 130hp 8.5s 115hp 9.5s
- Neuvoja
Ei se kadettiastra kuulkaas pojat mikään sporttiauto oo, kyllä ne ajat siellä kympin hujakoilla ovat. Se tietää ken on ajanut. Eri asia millä venäläisellä paskakellolla olette aikoja arvioineet...
10 sekunnin pintaan viralliset mitatut ajat, ei tehtaan huumorit. - uudenauton kuljettaja....
Neuvoja kirjoitti:
Ei se kadettiastra kuulkaas pojat mikään sporttiauto oo, kyllä ne ajat siellä kympin hujakoilla ovat. Se tietää ken on ajanut. Eri asia millä venäläisellä paskakellolla olette aikoja arvioineet...
10 sekunnin pintaan viralliset mitatut ajat, ei tehtaan huumorit.heh taidat olla kateellinen kun tommoinen kadetin räppänä kulkee niin perkeleesti uuteen 1.6 vectraasi verrattuna.
En minäkään ihan tuota 7.6 sekkaa 16V kadetista usko mut kyl se kasilla ainakin alkaa.... - Jorma
Neuvoja kirjoitti:
10 sekunnin pintaan viralliset mitatut ajat, ei tehtaan huumorit.Jos Kadettin kokoisessa kotterossa on 156hp ja kiihtyvyys 10s:n pintaan, niin vika on kyllä kuljettajassa. Tuulilasi taisi joskus mitata 8:lla alkavan lukeman..
- Adam Opel
Jorma kirjoitti:
Jos Kadettin kokoisessa kotterossa on 156hp ja kiihtyvyys 10s:n pintaan, niin vika on kyllä kuljettajassa. Tuulilasi taisi joskus mitata 8:lla alkavan lukeman..
Tuulilasi mittasi aikoinaan 16 v mallin 0-100 km`h 7.8 sekuntia. Ja tämä on totta.
- Janne
Adam Opel kirjoitti:
Tuulilasi mittasi aikoinaan 16 v mallin 0-100 km`h 7.8 sekuntia. Ja tämä on totta.
Kyllä tuo 16v malli on kyllä aika peto kulkemaan :) En olisi uskonut itsekkään ennen kun ostin ... nykyään ajan jo tosin uudemmalla ( mopolla ) opelilla. Auto oli kyllä tosi nami !! Eikä muuten ollut koskaan rikki vaikka "leipää" sai enemmän kuin tohtori määrää ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233