Olen perheeni kanssa muuttamassa työn vuoksi Heinolaan. Mitkä ovat rauhallisia alueita Heinolassa?
Mistäpäin Heinolaa kannattaisi katsoa taloa?
13
3885
Vastaukset
- täällä
omakotitaloalueet ole ylipäänsä aika rauhallisia, kerrostaloalueista olisn enempi tarkkana...
- on välttämisen
arvoinen paikka, narkit hilluu pitkin yötä... Ajelee kännissä, möykkää, riehuu ja on muutenkin epäsiistejä... Eivätkä liiku koskaan yksin...
- junkie
kuulostaa siltä että et ole perätommolasta etkä tiedä asiasta hevon vittua.
minä tiedän!!!!!!
-narkki - en enää asu siellä
junkie kirjoitti:
kuulostaa siltä että et ole perätommolasta etkä tiedä asiasta hevon vittua.
minä tiedän!!!!!!
-narkkimmutin just vittuun sieltä, kun noi homot ei osaa käyttäytyä, joten vedä sinäkin vaan lisää piriä ja mee takas peiton alle!
- rain
Tervetuloa rainioon, ei baaria, ei kioskia. Peheiden suosiossa.
- jykä
paikka on sahaniemi ehdottomasti,kauneinta omakotialuetta ja puhtaat vesistöt molemmin puolin niemeä.hyvä raikas ilma,kuten muuallakin heinolassa.poislukien jyränkö,m-haka ja rainio(raunio)sekä tietysti keskusta.ei päihteongelmaisia,paljon urheilijoita ja tyylikkäitä menestyviä ihmisiä niemi täynnä,sanalla sanoen aivan ykkösalue heinolassa.
- koko sahaniemi
sellasia wannabe nousukkaita! Alhaisen korkotason aikaan kukatahansa työssäkäyvä voi sieltä rivarinpätkän ostaa.
- puolella
niitä kusipäitä asuu,siellä Heinolassa.
- heinolassa asunut
Rauhallisia paikkoja löytyy Jyrängöstä,rainiosta sepänniemestä.Melkein kaikista kaupungin osista kun katsoo vähän taloa mihin muuttaa.Ei välttämättä kaupungin vuokrataloon tai upm:n.
Esim.Jyrängössä hyvät palvelut,lyhyt matka kaupunkiin,kun ei nyt ihan baarin naapuriin mene.
Tervetuloa - jyrängöstä
rainio tai sepänniemi... kirkonkylässäki on rauhallista aluetta
- edes
kannata muuttaa tänne.Tyly mesta.
- ???
Perä tommmolaan!
- Muuan mies
Niin: kannattaa tutustua vaikka yksi kaupunginosa kerrallaan kävellen tai polkupyörällä. Hyviä alueita on useita. Oma tunne on tärkeä. Tietysti työmatka ja palvelutkin voi vaikuttaa valintaan. Tervetuloa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1223054EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351425- 1041299
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621037Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661027Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1341018- 60957
- 41757
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22743Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta119713