tänään pelaan tapparaa sinkkuna ja 1000 eurolla,jotenkin tuntuu että tänään se tulee voittamaan ässät.arvatkaa mikä jännitys on päällä tällä hetkellä,kuponki on tossa pöydällä ja perkele kun eukko tietää että isä pisti lapsilisät vetämään tohon kohteeseen niin siitä se soppa syntyy!mutta jos voitan niin sittenhän ei ole mitään hätää mut jos häviän niin pulassa ollaan koko perhe. mutta kaikki tai ei mitään pätee tänään mun elämässä,ja tänään se todella tarkoittaa sitä.
oli elämän
12
835
Vastaukset
- T.Rautawaara
Onnea sinulle,pääset huomenna pelastusarmeijan leipäjonoon pakkaseen värjöttelemään.Ja akkasi heittää sinut lopullisesti elämästään,ja arvaa mitä lapsesi sinusta ajattelevat tämän jälkeen,eivät ehkä tunnista sinua edes kaupassa,vaan huutavat äidin uudelle miehelle suureen ääneen OLET IHANA ISI,kun hän jäätelötötteröt lapsillesi ostaa(tämä uusi isi takoo rahaa osakkeilla yötä päivää) !!!
- Nikkersonni
Eikös suurin panos yhdelle lapulle on 500€ eli eikö niitä lappuja ole silloin kaksi siinä pöydällä?
- todellakin
on tietysti hyvä nikkersonni ja nitojalla laittoivat ärrällä yhteen,puhui yksikkömuodossa joten sorry!ja en todellakaan kuseta jos sitä meinaat sanoa!!!!
- Kaaleppi
Ihan vilpittömästi toivon että heität vaan provoa... ei tuollainen voi olla mahdollista.
Vaikka Tappara voittaisikin, pelaisit samallalailla myöhemmin... tappio on väistämätön.
Ja se tulee jo tänään, kun ässät vie! :(
- todellakin
minä todellakin laiton tonnin likoon,uskokaa jo nyt mitä järkeä olisikaan tuollaista keksiä.mutta nyt alkaa matsi että pitäkää peukkua mulle
- piinattu
laittanut kakara.
- palloonpyöreä
piinattu kirjoitti:
laittanut kakara.
kipee pojanklopi se siellä
- pellehermanniggg
piinattu kirjoitti:
laittanut kakara.
lopeta piinattu tuo ainainen vikinä.tee homo keno vaikka kunhan vaikenet.urpo.
- JES JES JES
jippii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KYLLÄ SIJOITUS KANNATTI
- dfdfdfdf
ööh..erä vielä...
- Miehjhj
dfdfdfdf kirjoitti:
ööh..erä vielä...
Mutta älä ikinä enää tee mitään noin typerää!
t: vaimosi
- tuurit
600 euroa sitten pamahti tulla,ja täytyy sanoa että oikeaan osoitteesen,että ehkä toiste mietin tarkemmin mihin rahani laitan.mutta tänään oli sitten todelliset tuurit mun puolellani,nimittäin toinen vaihtoehto oli hifk mutta sillä ei ois tainnut voittoa tulla.minä kiitän teitä kiinnostuksesta tätä minun vetoa kohtaan ja toivotan myös teille pelionnea sijoituksissanne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511329- 629322
- 1375455
- 1443754
- 753700
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373615- 403348
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal233126- 632743
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak732459