Kaupungilla liikku huhu, että poliisi tutkii tämän palstan kirjoittajia. On tullut kunnianloukkauksia ja pyynnöt on jötetty palvelimen omistajalle. Ketähän on loukattu ?
Porin poliisi tutkii..
20
3997
Vastaukset
- tutkii
sinunlaisten laittamia viestejä. Tutkinta lienee jo loppusuoralla.
- kun tulee vähän niinku
korvausvaatimuksia. Kannattas käyttää järkee, (jos sitä hiukkaakaan on) mitä tänne kirjottelee. Tuskin on kun nimellä täällä toisia mollataan :( Onpahan tainnu kyseisen tutkinnan vuoksi vähän himmaantua tämäkin palsta...:D
- Tietoa on
Kyseessä ontiettävästi tunnettu Porilainen muusikko. Saas nähdä johtaako minnekään. Tapaus tulee esiin varmaan Satakunnan Kansassa
- prisessaX
mitäs ne poliisit ei tutkis.. =kaikkee mitä maanpäällä liikkuu.
- MMfe
Merkattu maa yhtyettä on pilkattu... ja nyt katotaan oikeudessa...
- sitten dingo
vetää ihmisiä oikeuteen,niitäkin on pilkattu.Dingo ja MM pilkkaa täällä toisiaan.Hahahahahahaaaaa
- useasti
sitten dingo kirjoitti:
vetää ihmisiä oikeuteen,niitäkin on pilkattu.Dingo ja MM pilkkaa täällä toisiaan.Hahahahahahaaaaa
täällähän niitä legendoja, kaikkia pulsuja on loukattu...odottakaas kun akaa oikeustoimet..
- ja varma sellainen
suomen tilastopalvelun työntekijä,kenen nimeä oli käytetty väärin.Eli joku oli kirjoittanut hänen nimellään ja kyseinen henkilö oli tehnyt tutkinta pyynnön tekijän selvittämiseksi.
- Orvokki
Näin on. Nyt kehoitankin kaikki miettimään hetken ennen lähetä viesti-nappulan painoa.
- tämä juttu
Orvokki kirjoitti:
Näin on. Nyt kehoitankin kaikki miettimään hetken ennen lähetä viesti-nappulan painoa.
menisi eteenpäin ja ihmiset oppisivat ettei toisten nimiä laiteta tänne sivuille.
- Poorilainen
tämä juttu kirjoitti:
menisi eteenpäin ja ihmiset oppisivat ettei toisten nimiä laiteta tänne sivuille.
Juttu pitäisi olla paikallisessa ilmaisjakelulehdessä ensi viikolla vai onko tsoukkia..?
- mm ja Dingo vihaajakin?
Eikö enää ole rohkeutta kirjoitella? Hyvä, että tutkinta alkoi!
- Dingo syvältä
Osta uusi Odotan-albumi.
Halvalla antikvariaatista. - Rami
Dingo syvältä kirjoitti:
Osta uusi Odotan-albumi.
Halvalla antikvariaatista.Ostaisin kaikki karuselli pyörii levyt mainitsemistasi alaan liittyvistä apteekeista, jos niitä vain olisi tarjolla. Mutta kun ei vaan löydy.
Tuskin tätä bändin uutta tuotantoa mistään antiikki putiikeista löydy, sen verran on haluttua tavaraa.Meneppä taas sitten hakemaan näitä muita deep turtleksia ja cirkeleitä, niitä kyllä löytyy muovipusseittain joka divareista.
- Koliisipoira
poliisi mitään tavalisten tallaajien kirjoituksia tutki jos ei kyseessä ole selvästi nimetty ja osoitettu herjaus tai kunnianloukkaus. Nää tutkintajutut on taas sen rantakadun plondin tarinoita. Se on päästään vialla eikä aiheuta poliisin taholta mitään toimenpiteitä.
- Kuullut
Testasin kuinka moni kirjoittaa tähän avaukseen ja paljonko saan 3 päivässä lukijoita...ei hassummin...urpot!
- Tietoa on
Lukekaa ensi viikon lehdet, niin hämmästytte..!
- ..vai tietoo..
Tietoa on kirjoitti:
..ja mitähän asia koskee?-Utelisko ku oon,ni haluisin tietää..tiiäkkö siitä työpaikasta vai muusikosta?Vaiko molemmista?
- siis
..vai tietoo.. kirjoitti:
..ja mitähän asia koskee?-Utelisko ku oon,ni haluisin tietää..tiiäkkö siitä työpaikasta vai muusikosta?Vaiko molemmista?
UTELIAS
- Ohot, Se, 7 päivää?
Tietoa on kirjoitti:
ihanko kaikki?! Aika paljon lukemista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181