Moi...
Olen tilanteessa et tuli muinoin hölmöiltyä ja menetin luottotiedot 2 vuodeksi joten en saa mistään lainaa, voisiko joku tosi ystävällinen ihminen lainata mulle vaik 400 e reilulla korolla, kunhan sovitaan ja parin kk maksuajalla... asiallisia vastauksia kiitos, mailaa [email protected]
Lainaa...
6
831
Vastaukset
- cashier
Ilmoita maksusuunnitelma ja korko niin katsotaan
- ekymi
Moi...
No kyselit maksusuunnitelmasta ja koroista...
No jos sovittais vaik se 400 e niin jos saan 8 vkoa yhteensä maksuaikaa eli 2kk niin miten olis 125 e/2vkoa, eli siis yhteensä korkoa 100 e? oeln ollut nyt töissä vajaan viikon et pysytyn hoitamaan... laita mulle meiliä [email protected], niin sovitaan - hehehhee
ekymi kirjoitti:
Moi...
No kyselit maksusuunnitelmasta ja koroista...
No jos sovittais vaik se 400 e niin jos saan 8 vkoa yhteensä maksuaikaa eli 2kk niin miten olis 125 e/2vkoa, eli siis yhteensä korkoa 100 e? oeln ollut nyt töissä vajaan viikon et pysytyn hoitamaan... laita mulle meiliä [email protected], niin sovitaanbuhahaa
- ekymi
hehehhee kirjoitti:
buhahaa
voiko hölmömpää ihmistä olla?
Onnea sulle elämään :) - LAINATA
ekymi kirjoitti:
voiko hölmömpää ihmistä olla?
Onnea sulle elämään :)täällä pikavippi keskustelussa? eikö se tarkoita, että kaikki vipit on jo otettu ja halutaan lisää lainaa? kuka hullu teille enää lainaisi? kannattaisi
kysellä muilta palstoilta
- Joku lainaa
Luottotiedot menettäneenä henkilönä olet varmasti todella luotettava velallinen, jolle kannattaa heti lainata rahaa.
Mikähän mahtaa olla "muinoin", kun luottotietojen menetyksestäkään ei ole kulunut kahta vuotta.
Mikä takaa että et nyt hölmöile kun taipumusta hölmöilyyn tuntuu olevan. Jos rahaa ei ole nyt sen vertaa, että 400€ pitää lainata, niin miksi sitä olisi reilusti enemmän parin kuukauden päästä.
Pankkikaan ei ota riskiä sinun lainanmaksustasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623