Tuotekokemus vertailu

Nimetön

Kovin on ollut hiljaista onnellisten luontaistuotteiden käyttäjien suhteen. Yhtäkään Viviscalin ja Arconin pitkä-aikaiskäyttäjää ei ole astunut julkisuuden valokeilaan ja todennut, että tuote todella toimii.Odotellaanko nyt vain sitä, että tuotteet vedetään pois markkinoilta katteettomien lupauksien vuoksi.Huvittavin on tuo tri.Nordström, joka sekoittelee uusia pillereitä joka vaivaan ja nyt on haistanut hiustenlähdön rajattomat markkinat.Täällä eletään kuin villissä lännessä,mitä enemmän mainostetaan ja luvataan fuulaa,sitä enemmän kauppa käy hiustenlähdön epätoivossa.

Pistän nyt pystyyn kaiken tämän hajatiedon keskellä kyselyn:

1.Mitä luontaistuotetta tai lääkettä
olet käyttänyt?Kuinka kauan? Annosmäärä?
2.Hiukset harventuneet päälaelta/
noussut ohimoilta vai molempia
3.Onko hiuksesi tulleet vahvoiksi ja
vauvahius palautunut oman väriseksi?
4.Ovatko muut huomanneet hiuksiesi
vahvistumista?

6

1478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jussi

Hiustenlähtöön on kaksi lääkettä: finasteridi ja minoksidili. Kaikki muu on humpuukia.

Nuo lääkkeet voivat tietty vaikuttaa seuraavasti:

1. ei tehoa
      2. hidastaa hiustenlähtöä
      3. pysäyttää hiustenlähdön
      4. kasvattaa uusia hiuksia

MUTU-pohjalta arvoisin prosenttiosuuksia:

1. alle 15%
      2 ja 3 yht. 70-80%
      4. alle 10%

On siis aika toivotonta yrittää saada hiuksia takaisin jollain lääkkeillä. Siihen tarvitaan hiustensiirto lääkkeet pitämään natiivit hiukset päässä.

• keke__

Myös dutasteridi (avodart) on lääke hiustenlähtöön.

• Nimetön

1. ei tehoa

Tuohon pitää neloskohtaan huomauttaa, että ei mikään kikka varsinaisesti uusia hiuksia kasvata, mutta voi saada vielä vanhat jo väsähtäneet hiukset pukkaamaan vielä karvaa (joksikin aikaa). Mutta jos koettaa saada vaikka luontaisesti korkeaa hiusrajaa alemmaksi, niin ei onnistu, kun siellä ei ole ikinä hiuksia ollutkaan. Ehkä tämä on itsestään selvää, mutta siltä varalta ettei joku tiedä...

Lisäksi tuohon listaan ylimmäksi pitäisi oikeastaan vielä lisätä sellainen vaihtoehto kuin
        -1. kiihdyttää hiustenlähtöä
        Pahimmassa (erittäin harvinaisessa) tapauksessa lääkkeet voi pudottaa päässä olevia hiuksia, mutta eivät kasvata mitään uudelleen.

Niin ja itse olen kasvattanut "uusia" hiuksia fina minox kombolla, yhden Norwood-pykälän verran, suunnilleen noin sentin verran hiusraja palautui. Tämä näkyy vaikka vanhassa passikuvassa jossa en ole minä, vaan kallepalander, kun taas uusissa kuvissa etuhiusraja on selvä ja melko tuuhea (mutta harventuneen näköinen kuitenkin, en tosin valita).

Mutta itse tosiaan olen äärimmäisen onnekas, useilla ihmisillä jo pelkästään hiustenlähdön pysäyttäminen on erittäin hyvä saavutus.

• Mikko_
        keke__ kirjoitti:

Myös dutasteridi (avodart) on lääke hiustenlähtöön.

Dutasteridi ei ole lääke hiustenlähtöön. Sitä ei ole testattu eikä markkinoitu vaaditulla tavalla tähän tarkoitukseen.

Toki dutasteridi voi auttaa, ja tähän on ihan hyvät tieteelliset perustelutkin. Teoriassa sen "pitäisi" toimia paremmin kuin finasteridi koska se blokkaa tehokkaammin DHT:ta, mutta asia ei ole ihan niin yksinkertainen.

Monikin valmiste voi kyllä omalta osaltaan vaikuttaa hiustenlähtöön. Kaljuuntuminen on melko yksilöllinen prosessi. Tutkitusti tehokkaimmat hoitomuodot ovat silti finasteridi ja minoksidiili. Pääosin erilaiset kaljuuntumisen hoitoon markkinoidut luontaisvalmisteet ovat enemmän tai vähemmän humpuukia.

• Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

1. ei tehoa

Tuohon pitää neloskohtaan huomauttaa, että ei mikään kikka varsinaisesti uusia hiuksia kasvata, mutta voi saada vielä vanhat jo väsähtäneet hiukset pukkaamaan vielä karvaa (joksikin aikaa). Mutta jos koettaa saada vaikka luontaisesti korkeaa hiusrajaa alemmaksi, niin ei onnistu, kun siellä ei ole ikinä hiuksia ollutkaan. Ehkä tämä on itsestään selvää, mutta siltä varalta ettei joku tiedä...

Lisäksi tuohon listaan ylimmäksi pitäisi oikeastaan vielä lisätä sellainen vaihtoehto kuin
        -1. kiihdyttää hiustenlähtöä
        Pahimmassa (erittäin harvinaisessa) tapauksessa lääkkeet voi pudottaa päässä olevia hiuksia, mutta eivät kasvata mitään uudelleen.

Niin ja itse olen kasvattanut "uusia" hiuksia fina minox kombolla, yhden Norwood-pykälän verran, suunnilleen noin sentin verran hiusraja palautui. Tämä näkyy vaikka vanhassa passikuvassa jossa en ole minä, vaan kallepalander, kun taas uusissa kuvissa etuhiusraja on selvä ja melko tuuhea (mutta harventuneen näköinen kuitenkin, en tosin valita).

Mutta itse tosiaan olen äärimmäisen onnekas, useilla ihmisillä jo pelkästään hiustenlähdön pysäyttäminen on erittäin hyvä saavutus.

Voin siis tehdä sellaisen johtopäätöksen, että yhtä ainoakaista onnellista Arconin tai Viviscalin purijaa ei ole olemassa.Ja ne, jotka eivät ole mitään todellista apua saanut,ovat kärsivät nyt nahoissaan ja eritoten reilusti lompakko ja pankitili kevenneenä.No menevätpä nekin eurot "hyvään" markkinointitarkoitukseen. Tulee takuulla uusia tuotteita- mm.postimyynnissä oli yksi, mikä testattiin ja toimittaja lehdessä oli aivan samassa tilassa kuin vuoden hevoskuurilla "Super-kasvattajansa" jälkeen.Kuvassa nuori kundi sai muutamassa kk paksun ja pitkän polkkatukan siilistä.Niinpä niin ja hohhhoijaa.Uskokoon joku muu!
        Siis näitä tuotteita ei valvo Suomessa kukaan.Itseänikinkin pyydettiin mukaan
        Arcon ryhmään,mutta en kelvannut kun vain ohimot olivat nousseet.Eli heitä itseäänkin epäilytti jo aluksi toimivuus ja niistä tuloksista oltiin tosi hiljaa,ne julkaistiin jossain Hiusakatemian linkissä tai jotain.Minä uhtraudun ,heh,myöskin taloudelllisesti ja syön noin vuoden loppuun ja palaan viimeistään silloin ja aloitan Gefinalla "jatkot",jos ei Arconi toimi. Mulla on kuvia ennen ja otan uusia jos aihetta.Veikkaanpa, että ko. saa kunnolla sapiskaa vuoden lopussa...jäämme odottamaan.
        Hyvää,karvaisampaa talvenjatkoa t.Mikko (the Arcon-man)

• kunniaa...

Kirjoitit:
      >Huvittavin on tuo tri.Nordström, joka sekoittelee uusia pillereitä joka vaivaan ja nyt on haistanut hiustenlähdön rajattomat markkinat.

En itse myöskään usko Nordströmin pillereihin, mutta älä unohda, että Nordström on tehnyt todella pitkän uran hiustenlähdön parissa ja hän on Suomen guruin henkilö alallaan (lisäksi hyvin tunnettu maailmalla). Hän on auttanut erittäin suurta määrää ihmisiä niin hiustenlähtö- kuin muissakin ongelmissa (esim. plastiikka-asiat). Hiussiirrot ja kaljunsupistukset ovat hänen erikoisalaansa ja nämä tekniikat ovat varmasti tuottaneet hymyn useille kaljuuntumisesta kärsiville.

Syö siis Gefinaa ja teetä vaikka mikrosiirteet lisukkeeksi. Kyllä lähtee...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4803
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      11
      3479
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      130
      3256
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2706
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      83
      2449
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1813
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1424
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      121
      1299
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1228
    Aihe