Missäköhän päin Iisalmea sijaitsee työkkäri nykyään? Pitäis rueta metsästämään kesätyöpaikkaa.
Kesätyöpaikkoja?
15
1952
Vastaukset
- että täältä
pitää iisalmelaisen nuoren kysellä osoitetta työkkäriin,kuin ei sitä ystäviltään tai vanhemmiltaan sais selville,aika syrjäytynyt pitää olla jos ei kamui ole yhtään eikä vanhempien kanssa puheväleissä ;)
- netissä
Mitä helevetin outoa siinä on että täällä kyselee??? Oudompaa on että vastaat tuolleen! Olisit vastannut vain jos tiedät missä työkkäri on. Ei kyselijän olosuhteet kuulu meille pätkääkään eikä syrjäytyneisyys / syrjäytymättömyys. Oot tainnu itte syrjäytyä kehityksestä!
- netistä
netissä kirjoitti:
Mitä helevetin outoa siinä on että täällä kyselee??? Oudompaa on että vastaat tuolleen! Olisit vastannut vain jos tiedät missä työkkäri on. Ei kyselijän olosuhteet kuulu meille pätkääkään eikä syrjäytyneisyys / syrjäytymättömyys. Oot tainnu itte syrjäytyä kehityksestä!
eikös niitä kesätyöpaikkoja löydy vaikka www.mol.fi sivuilta. Ja jos ei ihan uusavuton ole niin löytää jopa Iisalmen työkkärin osoitteen. Tosin eihän siellä kerrota, että työkkäriin käynti on sen talon päädystä missä on R-kioski, siis niiq city-videon talon puolen päädystä... tuskin katujen osoitteet on vielä hallussa. Mut missäs se työpaikka sitten on?
- eliza
entä jos joku onkin oikeasti syrjäytynyt... kyllä sellaistakin pitää neuvoa. ja jonkun vanhemmat ei välttämättä tiedä missä työkkäri on. jos on ollut vakituisessa työpaikassa vaikka 20 vuotta, niin ei oo tarvinnu työkkärissä asioida! ja samoin, ei koulukaveritkaan varmaan välttämättä ole siellä asioineet...
- jo sellaisen
eliza kirjoitti:
entä jos joku onkin oikeasti syrjäytynyt... kyllä sellaistakin pitää neuvoa. ja jonkun vanhemmat ei välttämättä tiedä missä työkkäri on. jos on ollut vakituisessa työpaikassa vaikka 20 vuotta, niin ei oo tarvinnu työkkärissä asioida! ja samoin, ei koulukaveritkaan varmaan välttämättä ole siellä asioineet...
osata katsoa vaikka puhelinluettelosta joka on jo niin iso että etsii töitä, kyllä mun muksut on osannu suusa aukaista ja löytäneet tiedot ilman netti kyselyitä. Opotkin ohjaavat koulussa ainakin mun muksui.En tarkoittanut loukata vaan että pitää ottaa itse selvää kun kerran syntyperäinen iisalmelainen on. Lisäksi on lehdissä ym. Jos ei iisalmen kokoisesta kaupungista löydä niin ei löydä mitään,eksyy vielä tänne.Läheisimpiä on vanhemmat kuin netin porukka ja kyllä vanhemmat etsii tiedon lapselleen.On se vanhemmillekin suuri asia kun oma lapsi lähtee etsimään eka työpaikkaa, kyllä minä ainakin surisin jos lapsi ei tulis minulta kysymään niinkin tärkeää asiaa,kun se on oikeesti lapsellekin erittäin suuri asia,eka työpaikka,kyllä siinä on vanhempienkin tuki tarpeen.
- senkun
jo sellaisen kirjoitti:
osata katsoa vaikka puhelinluettelosta joka on jo niin iso että etsii töitä, kyllä mun muksut on osannu suusa aukaista ja löytäneet tiedot ilman netti kyselyitä. Opotkin ohjaavat koulussa ainakin mun muksui.En tarkoittanut loukata vaan että pitää ottaa itse selvää kun kerran syntyperäinen iisalmelainen on. Lisäksi on lehdissä ym. Jos ei iisalmen kokoisesta kaupungista löydä niin ei löydä mitään,eksyy vielä tänne.Läheisimpiä on vanhemmat kuin netin porukka ja kyllä vanhemmat etsii tiedon lapselleen.On se vanhemmillekin suuri asia kun oma lapsi lähtee etsimään eka työpaikkaa, kyllä minä ainakin surisin jos lapsi ei tulis minulta kysymään niinkin tärkeää asiaa,kun se on oikeesti lapsellekin erittäin suuri asia,eka työpaikka,kyllä siinä on vanhempienkin tuki tarpeen.
vaan surette....montako kunnon vastausta tuli? Surisitte sitä! Ja uusavuttomia on olleet meidän isät ja äidit ja heidän isät ja äidit ja .....sukupolvi kerrallaan jossain vaiheessa elämäänsä.
- Kooma
netissä kirjoitti:
Et sitten sinäkään silti sitä paikkaa neuvonut.....
Löytyy Karjalankadulta(Savonkadun risteys). - neuvoa
Kooma kirjoitti:
Et sitten sinäkään silti sitä paikkaa neuvonut.....
Löytyy Karjalankadulta(Savonkadun risteys).kun tiiän paremmin missä helsingin vastaava paikka on mutta hyvä kun kerroit
- Kooma
neuvoa kirjoitti:
kun tiiän paremmin missä helsingin vastaava paikka on mutta hyvä kun kerroit
Ei kai se nyt niin "pirun paha" ole neuvoa jos oikeasti haluaisi. Helposti sen osoitteen netistä löytää ja tuskin Iisalmi sinulle ihan vieras paikka on kun näillä sivuilla kirjoittelet.
"Helsingin vastaava paikka" on oikeastaan "vastaavat paikat" sillä siellä on 5 työvoimatoimistoa. - oikeassa olet
Kooma kirjoitti:
Ei kai se nyt niin "pirun paha" ole neuvoa jos oikeasti haluaisi. Helposti sen osoitteen netistä löytää ja tuskin Iisalmi sinulle ihan vieras paikka on kun näillä sivuilla kirjoittelet.
"Helsingin vastaava paikka" on oikeastaan "vastaavat paikat" sillä siellä on 5 työvoimatoimistoa.ainakin osittain :-) ärsyttää vaan joskus kun ensimmäinen vastaus jonkun aitoon kysymykseen on lähes v....ilua. Ja en kyllä tiedä muuten helsingistäkään noita työkkäreitä....ilman etsimistä jostain.
- Kooma
oikeassa olet kirjoitti:
ainakin osittain :-) ärsyttää vaan joskus kun ensimmäinen vastaus jonkun aitoon kysymykseen on lähes v....ilua. Ja en kyllä tiedä muuten helsingistäkään noita työkkäreitä....ilman etsimistä jostain.
On huomattu kyllä että noin on. Usein pienemmällä vaivalla voisi kysyjälle vastata itse kysymykseen, tuntuipa kysymys kuinka tyhmältä tahansa, kuin alkaa "kouluttamaan" tai muuten ilkeilemään vastaamatta kuitenkaan varsinaiseen kysymykseen. Meno olisi varmaan erilaista jos tänne pitäisi kirjautua omalla nimellä.
- löytyyy
jos on suhteita ja KEPUN jäsenkirja.Liity keskustanuoriin (keski-ikä 53 vuotta)!!!!!
- Nelisto
Katsoppa Eniron sivuilta.
Löytyy myös kartat ja sieltä saa kartalle reitin kulkemaan jos ei paikkoja ja kaupunkia tunne joten ei kun yrittämään ja etsimään...
Rautatieasemalle päin ja samassa talossa R-kioskin kanssa...jos ei löydy...
- vihjaaja
Annan pikku vinkin. Kannattaa kysellä alan työpaikoista suoraan kesätyöpaikkoja. Kaikki ei ilmoita työkkäriin kesäloman sijaisuuksista vaan ottavat suoraan sijaisen töihin. Eikö se anna jo huononkuvan työntekijästä, jos työkkärin kautta etsii, eikä itse ole aktiivinen?
- Höpö höpö
Mikä uusavuton hän muka on? Juurihan hän kysyi sitä osoitetta eli etsi tietoa internetistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi504157Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal673817- 703338
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963250Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no952243- 352158
- 242019
- 362009
- 381989
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231894