Hain Tampereelle ja Helsinkiin. Varoiksi lähetin hakemukset vielä Kuopioonkin. Sinne pääsin. En odottanut paljoa. Olen kovasti yllättynyt. Tämä on vireä yliopisto, jossa mittakaava on inhimillinen ja opetus todella hyvää. Suosittelen kahden vuoden kokemuksella.
Kuopio on hyvä
3
354
Vastaukset
- mieltä
olen, pidin aluksi Kuopiota yliopistoineen tosi ankeana paikkana mutta yllätyin myös positiivisesti sinne mentyäni. Ainut mikä siellä on ankeaa, on lähinnä yliopistorakennukset, jotka näyttävät ulkoapäin joltain varastohalleilta...!! mutta muuten mielestäni toimiva paikka ja erilaista toimintaa löytyy sitä haluaville.
- luette?
kaupallista? kun olen tässä miettiny, että mikä ois kolmas valinta yhteishaussa. Kuopiota ja vaasaa oon miettiny.
- ........
Eri asia on sitten että voiko siellä opiskella mitään hyödyllistä eli ei. Suomessa sais olla vain kahta kastia: insinöörejä ja duunareita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi704868Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1134580- 794050
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963937Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1222984- 352728
- 282667
- 372652
- 392623
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232474