Onko kukaan ladannut 10,2 g luotia 9mm pistoolille. Mulla ois 100kpl 10,2 g luoteja mut ei oikeen järkevää lataus ohjetta. kokeilemaan en viittis ruveta 100 kpl vuoksi.
Nopeus sais olla n .300m/s. Ruutia mulla on 310 joka on varmaan liian nopea noin raskaalle luodille. On mulla kyllä 330 ja 110,120,133,135 ja 150 ruutiakin
9 mm lataus
2
597
Vastaukset
- Kimi
ne varmasti kaliiperia .355? Ettei vaan olis .38/357?!?! Ei noin painavalla luodilla tee ysillä mitään.
- Kokeillen selviää
Jos ne on sitä paksumpaa vaihtoehtoa niin riippuen piipun mitoituksesta ne toimii noin periaatteessa tai sitten ei.
Eli kannattaa tehdä ruuditon ja nalliton koekappale joka on toiminnallisessa maksimipituudessa ja kokeilla varovasti syöttyykö se pesään.
Ei kannata juntata väkisin jollei tunnu menevän suosiolla; jos ei mene niin ei mene, ei toimi.
Jos se menee patruuna pesään, niin sitten voit alkaa kehittelemään latausta.
Ohjeita kyllä löytyy, mutta eipä juuri noin painavalle, joten joudut rimmaamaan ruutitasoa alaspäin paineiden säilyttämiseksi kohtuutasolla.
Jaa.. tässä on aina se mahdollisuus että jokin menee pieleen, joten tarkkuutta peliin.
Sellier&Bellot tekee 145grainista subsonicpatruunaa, jota saa satunnaisesti asekaupoista.
Suosittelen ostamaan, latauskokeiden sijaan, pääset vähemmällä vaivalla ja on turvallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224750Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43364Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263180Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262607Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu702322Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181769Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91374Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171245Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41078