Joo, elikkäs onko kellään kokemuksia kyseisestä hotellista? kaikki tieto tervetullutta..hintataso?..
Matkadetur - Sousse - Vincci El Kantaoui Center
5
1251
Vastaukset
- täällä
Viime keväänä olin kyseisessä hotellissa ja positiivista palutetta siitä vaan. Laadukas ja mukavaa henkilökuntaa, vaikka nekin oli ahistelevia...kuten kaikki siellä. Vähän ehkä sokkeloinen, huomaat kyllä. Alakerrassa kuntosali, sisäuima-allas, biljardipöytiä, disko. Ylhäällä kanssa joku pubi ja pari ravintolaa. Parin sadan metrin päässä sataman ostoskujat ja ranta, kunhan malttaa kävellä vähän... Jos aurinkoa aikoo ottaa, niin suosittelen hotellin omaa allas/aurinkopihaa. Rannalla harva saa olla rauhassa. Aika pieni kylähän se Port el kantaoui oli... Niin ja olennainen, poliisilaitosta vastapäätä ;) muista: ei saa ottaa kuvia niistä.
- maabe
Olin viime syksynä perheen kanssa kyseisessä hotellissa, ei ole muuta kun hyvää sanottavaa. Hotelli huoneet laadukkaita, äänieristeet hyviä ja ilmastointi. Hotelli oli tosiaan sokkeloinen, mutta yhden päivän jälkeen alkoi oppia jo liikkumaan. Hotellissa emme syöneet yhtenäkään päivänä, kävimme yleensä soussessa syömässä. Hotellin henkilökunta ystävällistä. Uima-allas alue pieni mutta toimiva ja omalle rannalle lyhyt matka. Suosittelen lämpimästi, minä voisin palata takaisin, hyvä kokemus.
- *matkaaja*
maabe kirjoitti:
Olin viime syksynä perheen kanssa kyseisessä hotellissa, ei ole muuta kun hyvää sanottavaa. Hotelli huoneet laadukkaita, äänieristeet hyviä ja ilmastointi. Hotelli oli tosiaan sokkeloinen, mutta yhden päivän jälkeen alkoi oppia jo liikkumaan. Hotellissa emme syöneet yhtenäkään päivänä, kävimme yleensä soussessa syömässä. Hotellin henkilökunta ystävällistä. Uima-allas alue pieni mutta toimiva ja omalle rannalle lyhyt matka. Suosittelen lämpimästi, minä voisin palata takaisin, hyvä kokemus.
Kiitos vastauksista..Lisää kyllä saa lähettää!=)
- minä vaan
*matkaaja* kirjoitti:
Kiitos vastauksista..Lisää kyllä saa lähettää!=)
Olen ollut kyseisessä hotellissa useasti.Viime vuonnakin 4 kertaa. Aivan loistava.Minkäänlaista ahdistelua en kokenut.Loistavaa palvelua, mutta onhan kyseessä 4 tähden hotla.Jos haluat tietää jotain erityistä niin kysele ihmeessä. Milloin olet lähdössä? Kohta minäkin uudestaan..
- *matkaaja*
minä vaan kirjoitti:
Olen ollut kyseisessä hotellissa useasti.Viime vuonnakin 4 kertaa. Aivan loistava.Minkäänlaista ahdistelua en kokenut.Loistavaa palvelua, mutta onhan kyseessä 4 tähden hotla.Jos haluat tietää jotain erityistä niin kysele ihmeessä. Milloin olet lähdössä? Kohta minäkin uudestaan..
ollaan lähös heinäkuun lopul...onks siel nettikahviloita? millanen on hotellin oma ruoka? Aamupala?Hintataso Tunisias? Sitte tosi tärkee kysymys: Onko siel Mc'Donaldsii?:Djoo...ja kerro kaikkee kivaa muutenki jos haluut:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752855Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka412271Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1101712
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661307
- 681243
- 551169
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771141