Moi
Uusia tuttavia siis kaipailisin...
olen 18 vee tyttö etelä pohjanmaalta (ainakin toistaiseksi, abivuosi on kohta lopussa ja sitten seuraa luultavasti muutto muualle, luultavimmin Turkuun, tai ehkä marginaalisesti tampereelle )
Olisi äärimmäisen hauskaa saada jo etukäteen tuttavia etenkin Turusta ja lähiseudulta jos vaikka opiskelupaikan haussa onnistaisi. (kaikki muutkin saavat toki kirjoittaa jos vaikka mielenkiinnonkohteet täsmäisivät =)
Rakastan fantasiaa, lukemista , historiaa, piirtämistä, musiikkia (etenkin suomi-rock on lähellä sydäntä: Yö, YUP, Hector, Apulanta, Trio Niskalaukaus...)ja hyviä elokuvia (mm. Pirates of the caribbean, tuntematon sotilas, Moulin Rouge, star Warsit ja TSH:t ) klubbailu, ryyppääminen, tupakointi ja biletys eivät sen sijaan jaksa kiinnostaa. Luonteeltani olen hiukan ujo, ainakin ensialkuun vieraiden seurassa. Muuten olen huumorintajuinen ja hauskaksikin kehuttu.
Ota yhteyttä jos vähänkin kiinnostaa
[email protected]
Turkuun opiskelemaan (?)
13
1290
Vastaukset
- Vanhempi opiskelija
Annatko pesää heti vai vasta ekojen bileiden jälkeen?
- djsfldskjfdslkj
Kohta klubbailu, ryyppääminen, tupakointi ja biletys rupee kiinnostamaan. Extacy, kannabis yms. rupevat kummasti opiskelijalle maistumaan kun äidin helmoista pääsee pois. Amfetamiini varmasti maistuu jos opiskelet IT-alaa. LSD ja muut psykedeelit toimivivat luovemmilla aloilla.
- LSD-näyttö
Itse aloitin viime syksynä opintoni tietojenkäsittelytieteiden parissa, ja huomasin heti ensimmäisenä tutustumispäivänä kuinka tähän hilpeään seurakuntaan sopeudutaan, kun tuutori tuli ystävällisesti tunkemaan nappeja kouraani, "Ota näitä niin estot lähtee".
Nappasin napit kurkkuun ja join kossuvissyä päälle. Hetken kuluttua olo riemastui, ja lähdin tapaamaan kampukselle tuutoriopettajaa.
Jo ennen kuin astuin laitoksen ovesta sisään, ilmassa tuoksahti jotain imelää, pohdin, mitä se voi olla? Asiahan selveni heti kun astelin rohkeasti sisään, proffat istuivat ringissä lattialla ja bongi kieri kehää. Liityin minäkin joukkoon riemuisaan.
Aikani siinä naureskelin, ja lähdin vihdoinkin tapaamaan tuutoriopettajaa. Loppupäivästä en sitten muistakkaan mitään, aamulla heräsin fysiikanlaitoksen aulasta, taskussani epämääräisiä pillereitä ja postimerkkejä.
- Ruhtinas86
Itse olen -86 kouvolalainen tyyppi menossa ks. kaupungin yliopistoon poliittista historiaa lukemaan syksyllä, eikä yhtään hassumpi ajatus olisi tosiaan tuntea valmiiksi jo vähän enemmänkin väkeä sieltäpäin. Varsinkin kun muutan vielä sinnepäin näinkin hevonkuusesta. Mihinpäin ketjun aloittaja on muuten hakemassa opiskelemaan?
Joo ja itsestäni sen verran että kiinnostuksen kohteisiin mahtuu noi kaikki lukemiset ja historiat ja jopa samat leffat kun tossa, mutta sitten olen myös tän lisäksi oikein kunnon politiikkafriikki ja kunnon "paheena" pidän noista biletyksistä, klubbailuista ja ryypiskelystäkin :) ... että semmosta... Turkulaiset ja tulevat sellaset senkun otatte yhteyttä jos nappaa...
joo ja sori että mua ei noi bongijutut taas nappaa mitä täällä jotkut nyt kovasti mainostelee :P- Tyttö 87
Historiaa olisi tarkoitus pyrkiä yliopistoon lukemaan, jos vaan pääsykokeista hengissä selvitään ;)
- Ruhtinas86
Tyttö 87 kirjoitti:
Historiaa olisi tarkoitus pyrkiä yliopistoon lukemaan, jos vaan pääsykokeista hengissä selvitään ;)
Katos, katos, sehän sivuaa tavallaa etäisesti omaa ainetta :) ... Tai no hyvin etäisesti kun eri tiedekunnassakin on :(, mutta kuitenkin...Mites vaikea tonne hissaan on muuten päästä sisään?
Niin joo ja mun maili oli tosiaan [email protected] , kun en sitä edelliseen viestiin huomannutkaan lisätä. - Tyttö 87
Ruhtinas86 kirjoitti:
Katos, katos, sehän sivuaa tavallaa etäisesti omaa ainetta :) ... Tai no hyvin etäisesti kun eri tiedekunnassakin on :(, mutta kuitenkin...Mites vaikea tonne hissaan on muuten päästä sisään?
Niin joo ja mun maili oli tosiaan [email protected] , kun en sitä edelliseen viestiin huomannutkaan lisätä.Onhan se aika vaikeaa... en tosin ehkä ole paras asiaa arvioimaan, kun aion sinne hakea ja sen takia ne luvut näyttää kymmenen kertaa pelottavammalta ;D
kaipa se yleisellä tasolla arvioituna sellaista keskihaastavaa on... sulle voi sitten varmaan laittaa meiliä? - Ruhtinas86
Tyttö 87 kirjoitti:
Onhan se aika vaikeaa... en tosin ehkä ole paras asiaa arvioimaan, kun aion sinne hakea ja sen takia ne luvut näyttää kymmenen kertaa pelottavammalta ;D
kaipa se yleisellä tasolla arvioituna sellaista keskihaastavaa on... sulle voi sitten varmaan laittaa meiliä?Joo toki, pistä ihmeessä, kyllä mä myös vastaan. Noita tilastoja ei kannata tosiaan joo kauheasti tuijotella, sillä menolla vaan suht koht lannistaa täydellisesti itsensä. Ne näyttää aina monikertaisesti pahemmilta mitä tilanne on ja ei ne kerro muutenkaan koko totuutta.(Kokemusta löytyy viimekeväältä)
- syvästi
Kuka hullu uskaltaa mennä Turkuun? Menkää mieluumin vaikka Tampereelle!
- Ruhtinas86
Eihän se nyt ole edes kaupunki :P ...
- ex-abi
Turku näyttää olevan suosittu paikka, itsekin tavoittelen yliopistoon pääsyä samana kauounkiin. Taiteet ja historia kiinnostavat ja lopulta sitten päätin ottaa ja ilmoittaa itseni historiaa hakemaan, ehkä sitten taidehistoriaa vielä sivuaineeksi, se vähän auki.
Tosin edellisvuoden ylioppilaana toivon osaavani ehkä paremmin järjestellä hakuni, ettei käy kuin viimeksi kirjoitusten jälkeen huomatessani, että alat joille hain eivät lopultakaan kiinnostaneet tarpeeksi :D
Toisaalta muuttoo uuteen kaupunkiin herättää ristiriitaisuuksia, vaikka uusi on aina pelottavaa, se myös kiehtoo, etenkin jos löytää samankaltaisia ihmisiä, kiinnostuneina samoista asioista, kuten mm. historiasta taiteista ja fantasiasta :)- Ruhtinas86
Itse olen ainakin odottanut sitä että pääsen muuttamaan kuin kuuta nousevaa :D. Ei oikein ole enää jaksanut innoistaa tällaisessa pikkukaupungissa(Kouvolassa) oleilu. Vielä kun armeijan pakkopulla lykkäsi muuttoa vuoden päähän niin olen todella ehtinyt kypsyä hinkumaan vaihtelua. Turulla ja Kouvolalla on kuitenkin sen verran kokoeroa että voi olla aika iso muutos edessä mullakin ihan positiivisessa mielessä :). Odotus ainakin korkealla.
Mistä päin ja kuinka isolta paikkakunnalta olet muuten muuttamassa? - ex-abi
Ruhtinas86 kirjoitti:
Itse olen ainakin odottanut sitä että pääsen muuttamaan kuin kuuta nousevaa :D. Ei oikein ole enää jaksanut innoistaa tällaisessa pikkukaupungissa(Kouvolassa) oleilu. Vielä kun armeijan pakkopulla lykkäsi muuttoa vuoden päähän niin olen todella ehtinyt kypsyä hinkumaan vaihtelua. Turulla ja Kouvolalla on kuitenkin sen verran kokoeroa että voi olla aika iso muutos edessä mullakin ihan positiivisessa mielessä :). Odotus ainakin korkealla.
Mistä päin ja kuinka isolta paikkakunnalta olet muuten muuttamassa?Niin, tosiaan sitä on lukioaikana alkanut kypsyä nykyiseen kotipaikkakuntaani. Vaikka Turun lähellä pienessä kaupungissa asunkin, silti tarpeeksi pieni että välillä ahdistaa, vaikka hyviäkin muistoja täältä olisi :D
Turku on tarpeeksi iso, että löytää uusia mahdollisuuksia ja tuttavuuksia ja toisaalta myös pääsee tavallaan aloittamaan "oman elämän", siinä mielessä se kiehtoo paljolti :)
Armeijalla on tosiaan haittansa, tavallaan se omaakin muuttamista hidasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?2012518Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1211276Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1845170Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373803Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1973614Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss563307Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092974Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky162843Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie962299Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy192025