Kuvastasi huomaa, että olet tyypillinen looseri joka asuu kaupungin omistamassa vuokrakasarmissa. Muovimattoineen päivineen. Mikä helvetti olet kritisoimaan kenenkään busineksia kun selvästi kuvasta käy ilmi miten persaukinen asuu.
Hei RAV-3
9
1027
Vastaukset
- Olet
tyypillinen täysin kusipää ja raukka movettaja joka käy argumenttien puuttuessa haukkumaan toista osapuolta. Eikö hävetä? Eikö hävetä olla Movelainen? Onko sinua kusetettu vai oletko sinä kusettaja?
- badass
No ehkäpä hänelle on suotu näitä henkisiä ominaisuuksia eri mittakaavassa.. Ei nimittäin kovin paljoa vaadita henkilöltä joka tuollaisen tekstin kykenee kirjoittaan.
- tuolla
Hobby-hallista ostettu imuri kuitenkin,,,heh
- RAV-3
ottakaa selvää....oliko kuva kiinnostavasta lyhkäristä.taisin nukahtaa juuri sen tikku-ukon ja 2100 euron välissä.....krooohhh.. phyyhhhh...
- jepuliss
tossa vaiheessa harjoiteltiin passiivisen tulon vastaanottamista:)
- jurpo
jepuliss kirjoitti:
tossa vaiheessa harjoiteltiin passiivisen tulon vastaanottamista:)
Hehehee!
- RAV-3
tule esiin omalla nimelläsi ja naamallasi niinkuin minä ja suosittele ja osoita moven ihanuus mulle.näytä vaikka tikku-ukkoja apuna käyttäen miten move voi maksaa 2100 e luvatut viikkoansiot?tiedän että tämän viestin jälkeen ei edes sinun nimimerkkiä näy koska olet niin onneton ettet pysty edes löytämään sitä yhtä halpaa tuotetta movesta jonka minäkin olen löytänyt,ja se ei ole ratas kesä ja tavi käyttöön josta mulle pinssikin luvattiin.
- irc-galleriasta
laitetaanko osoitteita jakoon, niin näet kuinka verkostomoosekset asuu? :D
- opa-80
Kasvoja kasvottomalle businekselle! :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735024Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1214727- 804223
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1084201Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43344Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1253147- 352848
- 282787
- 402783
- 372772