Kuinka kauan kestää että luottotiedot menee..ajatellaan vaikka näin että perintälaskun eräpäivä on ollut 1.1?Tuleeko perintätoimistolta enää mitään viimeistä kehotusta maksaa lasku?!?Pelottaa että luottotiedot menee..ja heh heh pellet voittekin sitten unohtaa kirjoittaa tänne..
luottotiedot
5
1223
Vastaukset
- luottotieto
jos sul on ollu eräpäivä 1.1 ni sun tiedot on menny jo.. mietipä sitä! ja mene vittu töihin!
- ajoissa
Neste pää ettei tarvi täältä kysellä jotain luottotietojen menetyksiä heh hehe hah hah heh jumalauta ,että oot tyhmä.
- yhteyttä
perintätoimistoon. Itse olen saanut lisää aikaa ja mahdollisuuden maksaa laskun osissa kun olen ottanut yhteyttä perintätoimistoon. Heidän kanssaan voi sopia joustavasti maksuaikatauluista.Sähköpostillakin voit ottaa yhteyttä jos et halua puhelimitse toimia.
kits :) ja tulihan ne pellet tänne:P
- Keke-
****** kirjoitti:
kits :) ja tulihan ne pellet tänne:P
Postissa tulee kyllä ilmoitus siitä jos on luottotiedot menny...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474