Jossain mättää - lujaa!!

Demokraattisin pelisäännöin valitun presidentin kerrotaan pokkana näillä palstoilla
mm. jakavan, repivän kansaa kahtia.

Tuolla alempana ilmeisesti teini-ikäisiä lukijoita johdetaan harhaan:
presidentti ei hoida tehtäviään.

Nimim. "juupa juu" kirjoittaa presidentin tehtävistä asiaa.
Se sivuutetaan vierittämällä uutta dis-informaatiota!

11

317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auttaa sinua

      PRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTTTTTTTTT

    • JoopaJoo

      Kyllähän tätä vasemmiston ehdokasta
      markkinoitiin voimakkaasti heikompiosaisten
      ja työttömien puolustajana,
      globalisaation asiantuntijana, köyhien ystävänä,
      koko kansan presidenttinä jne...
      Kaipa sitä saa vaatia "äänelleen vastinetta"

      • capt.cöpenick evp

        Mielestäni myös vähäosaisten asioita tullaan hoitamaan ensikuussa alkavalla
        presidentinkaudella paremmin kuin niitä ehkä hoidettais virtuaalisella Niinistön kaudella.


    • valikoiden,

      vai etkö huomaa noita lukuisia Tarjaa ylistäviä ja Tarjan saavutuksia hehkuttavia kirjoituksia?

      Eikö demokratiaan kuulu myös tietty kriittisyys?

      Oletko huomannut, että voit myös suodattaa tietyt kirjoitukset kokonaan pois, tiedäthän kieltämisen kieltämisen:)

      • capt.cöpenick evp

        Parlamentaariseen demokratiaan kuuluu olennaisesti myös oppositio myös Suomessa.

        Rikoslakiinkin kirjattu henkilöön kohdistuva diskriminaatio on kiellettyä.

        Nyt nettikettiäkään unohtamatta.


    • lesbo!

      Olisi ihme, ellei täysjärkiset ihmiset tuntisi syvää vastenmielisyyttä Tarja Halosta kohtaan.

      Tarja Halonen on lisäksi Mafian kontrolloima harmaan rahan peluri!

      • Wirtanen

        Haluttais tsekata, löytyis helposti. Kukapa kakaroiden huutelua todesta ottais?


      • sinä..

        Onneksi olet sinä sivistynyt Niinistön kannattaja täällä kertomassa suuria totuuksia.


      • Wirtanen
        sinä.. kirjoitti:

        Onneksi olet sinä sivistynyt Niinistön kannattaja täällä kertomassa suuria totuuksia.

        En silti äänestänyt häntä. Mies se on hävinnytkin!


    • Halonen on Hitlerin ystävä

      on vaalivilppi?

      Minusta se on kaukana demokratiasta. Samoin se on kaukana demokratiasta, että Venäjä määrittelee kuka saa olla Suomen presidenttinä ja sitten tämä järjestetetään toiselle kaudelle vilppiä käyttäen ja kiristämällä.

      Etenkin, kun Venäjällä on vallassa mielipuoli kansanmurhaaja Putin, jonka "hyvä ystävä" Halonen on.

    • kuten ei muillakaan ...

      tämän sivun palstoilla , noteerata paljonkaan asiallisia ja fiksuja tekstejä . Kaikki epäolennaiset ja sanomaltaan tyhjät kirjoitukset vievät liian ison huomion .

      Nuoria ihmisiä on helppo , nykyään yllättävänkin helppo johtaa harhaan . Viisastuvat kyllä ehkä vanhetessaan , mutta se voi silloin olla jo liian myöhäistä katua . Noin 20-30-vuotiaat nuoret ovat melko oikeistolaisia ajattelutavoiltaan ja heistä on valtavan hienoa olla ns. porvareita ( ikäänkuin pisteet kasvaisivat heidän omissa ja muiden silmissä ) , tietämättä kuitenkaan sen syvemmin itseasiassa yhtään mistään . Sitten elämänkokemuksen ja syvemmän ajattelun ja tietoisuuden kasvamisen kautta ajatellaan asioista toisin .
      Väitänkin , että kaikki enemmän ajattelevat ihmiset ovat piirun verran vasemmalla aatteissaan ja arvomaailmaltaan .

      Itse olen todella tyytyväinen Halosen panokseen ja tehtäviensä hoitoon ensimmäisellä kaudella ... toki aina parannettavaa löytyy , mutta ei presidenttikään niistä ihan yksinään pysty päättämään , vaikka avaisikin tärkeistä asioista keskusteluja .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe