Moi. Huomasin juotuani kaverin luona yhden paukun, että vodkan (80%) seassa lilluu jotain epämääräistä roskaa tai tavaraa, pieniä hiukkasia. Mitä tämä on? Epäpuhtauksia?Myrkkyjä? Kertokaa. Vodkan etiketti ainakin on Bakhos.
Bakhos vodkassa lilluu jotain epämääräistä
7
5589
Vastaukset
- Juomanlatkija
Koetin etsiä valmistajan nettisivuja, tuloksetta.
Olin muutama viikko sitten Tallinnassa. Kävelin Bakhos-nimisen alkoholimyymälän ohitse (osoite: Aia 5). Pysähdyin hetkeksi ja päätin jatkaa matkaani. Ostin sitten mäyräkoirallisen kalliimpaa Saaremaata jostakin (Saaremaa on Ofelian tuote, Ofelian omistaa suomalainen Altia eli Alkon emoyhtiö eli me suomalaiset veronmaksajat).
Vaikuttaa siltä, kuin tuo Bakhos Vodka olisi Bakhos-alkoholiliikkeen oma merkki (viitannee viininjumalaan, jonka tunnemme nimellä Bacchus). Missä mahtanee tislauttaa vai tislanneeko itse – kovin puoleensavetävän näköinen tuo nukkavieru Bakhos-myymälä ei ainakaan mielestäni ollut!
»Bakhos alkoholimyymälät
Lootsi 3a, Tallinna, avoinna joka päivä 8–21. Uusi alkoholimyymälä Norde Centrumin ja D-terminaalin lähellä. Aia 5b, Tallinna, avoinna joka päivä 8–21. Alkoholimyymälä Tallinnan Vanhassakaupungissa. Laaja valikoima alkoholijuomia edullisesti.»
http://www.balticguide.ee/index.php/s13?loc=20&cat=3- epäilyttävää
Mitähän ne pienet hiukkaset sitten lieneevät? Kannattaako vodkaa juoda jos siellä on tuollaista lillua seassa? Vai onko nr vaarattomia tislauksessa jääneitä hiukkasia?
epäilyttävää kirjoitti:
Mitähän ne pienet hiukkaset sitten lieneevät? Kannattaako vodkaa juoda jos siellä on tuollaista lillua seassa? Vai onko nr vaarattomia tislauksessa jääneitä hiukkasia?
älä juo alkoholijuomia joissa on epäpuhtauksia mukana. kaikkien tislattujen alkoholijuomien pitäisi olla puhtaita.
tämmöiset viron ja venäjän tuliaiset voivat olla ihan mitä vaan. voipi tulla sairaala reissu jos tommoista nauttii.
kannattaa nauttia perinteisiä merkkejä, saarenmaa, viru valge (kun ostaa oikeasta kaupasta). saattaa olla hiukan tyyriimpiä mutta turvallisia.- Nimetön
epäilyttävää kirjoitti:
tulihan tuota kympin laatikko vedettyä naamariin. kävi päähän kuin kymmenen gallonan stetson ja näkökin vielä pelaa. totta kyllä että tietty varovaisuus näiden halpisviinojen kanssa on ihan paikallaan.
- nimetön!
Nimetön kirjoitti:
tulihan tuota kympin laatikko vedettyä naamariin. kävi päähän kuin kymmenen gallonan stetson ja näkökin vielä pelaa. totta kyllä että tietty varovaisuus näiden halpisviinojen kanssa on ihan paikallaan.
Luultavasti hiukkaset tulivat juoman sekoittajan tai nauttijan toimesta. Monta vuotta salakuljetettua pirtua nauttineena voin vakuuttaa, että paljon suuremmalla todennäköisyydellä tulet meteoriitin tai alkoholimyrkytyksen tappamaksi kuin nauttimalla 'epäpuhdasta' alkoholia.
Ps. päivän drinkkivinkki: 2 osaa bakhosta, 1 osa vettä, 1 osa lähikaupan halvinta sekamehua. Sekoitus ja ykkösellä alas.
- JoneTheMan
Tuskinpa se mitään myrkkyä on tai sitten olen kuolemanrajamaillla kohta koska olen vuoden litkinyt kyseistä viinaa ja hyvät kännit saanu vaan!
- ramimå
Tuli 10-pack tuota tavaraa aikoinaan mukaan kotiin ja olen sitä itse varmaan 5 pulloa juonut ja siitä selvinnyt. Niin pahaa on, että puskee maku lantringeista läpi, mutta vielä on näkö tallella. Kavereiden kanssa ollaan mietitty, että mahtaako olla ihan 80%, kun tuntuu, että kotoisa kossupullokin iskee yhtä voimakkaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291909Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3751748Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221158- 121131
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81066- 881066
- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001