Voiko ihanammin päivän enää alkaa,
Onko ihanampaa aamua kuin tää...
IHANAA OLLA
10
280
Vastaukset
- sinä tarkalleen
ottaen olet voittanut?
Kuusi oikein kenossa vai vinossa?- ja älykkään
pressan, me voitimme!
- näin sen
ja älykkään kirjoitti:
pressan, me voitimme!
täytyy olla, kun sinä sen sanot..
- pelkkä
ja älykkään kirjoitti:
pressan, me voitimme!
avantouinti auttaa..
- mukavaa
pelkkä kirjoitti:
avantouinti auttaa..
Lähtee turhat höyryt päästä.
- saattaa
mukavaa kirjoitti:
Lähtee turhat höyryt päästä.
palata todellisuuteen jopa takaisin -
koneiston aivopesu ei enää vaikuta, vaan huomaa, että hei, mähän voin itekin ajatella.. ei mulle tarvikaan jonkun tulla kertomaan, että mitä mieltä mun pitäisi olla.. - Jos
saattaa kirjoitti:
palata todellisuuteen jopa takaisin -
koneiston aivopesu ei enää vaikuta, vaan huomaa, että hei, mähän voin itekin ajatella.. ei mulle tarvikaan jonkun tulla kertomaan, että mitä mieltä mun pitäisi olla..Tuon olisi pitänyt tapahtua ennen vaaleja,Halonen olisi varmasti saanut 70% äänistä.
- oot vakuuttanut
Jos kirjoitti:
Tuon olisi pitänyt tapahtua ennen vaaleja,Halonen olisi varmasti saanut 70% äänistä.
mut nokkeluudellasi 6-0.
Ehdottomasti paras valinta.
Nuku hyvin. - yötä..
oot vakuuttanut kirjoitti:
mut nokkeluudellasi 6-0.
Ehdottomasti paras valinta.
Nuku hyvin.Nuku myös hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249