löytyykös yhtään...älkääkä ujostelko.
eronnut muslimityttö etsii aviomiestä
22
972
Vastaukset
- keskity rakauteen
Eikös maltillinen ateisti kelpaisi?
- kelpaisi
kunnon suomalainen köllykkä jonka viereen kellahtaisi levolle.Vaan kun en malta tuosta Allahista luopua.
Toista se olisi suomalainen muslimi osaisi saunan lämmittää ja ymmärtäis suomalaista luonnetta ja puhetta.Ai..ai..kyllä siinä anteeks sais jos ei ne suurat nyt ihan arabiaksi luonnistuisikaan.Jep...jep...eipä taida löytyä....
vaan nyt mä menen kääntämään yksinäisen kylkeni että jaksan aamulla lähtee ahertamaan...sivistyksen pariin.
Hyvää yötä vaan ateistille,lailaa saidaa sanoi muslimitytteli.Kyllä se Allah sinunkin perääsi katsoo vaikka et uskokaan.
- Minni-Matleena
tämän kautta kumppania? Ilmeisesti etsii. Luulisin, että on muita parempia tapoja ja sitäpaitsi tänne ei tunnu kirjoittavan paljonkaan muslimeja vaan kaikkea muuta sekalaista seurakuntaa.
- Sananvapaus
Minä taas luulen että ei etsi. Häiriköintiä se on pienikin häiriköinti.
- Minni-Matleena
Sananvapaus kirjoitti:
Minä taas luulen että ei etsi. Häiriköintiä se on pienikin häiriköinti.
että se on jotain pelleilyä. Ei kai kukaan nyt niin hölmö ole, että kuvittelisi löytävänsä täältä kumppanin!
- Aurelianus
Minni-Matleena kirjoitti:
että se on jotain pelleilyä. Ei kai kukaan nyt niin hölmö ole, että kuvittelisi löytävänsä täältä kumppanin!
Näin jo siksikin, että suuri osa palstan kirjoittajista ovat hädintuskin avioliittoiässä ja uskontokin on useimmilla "väärä". Siksi toiseksi avioero tökkii useimpia niin pahasti, että uuden avioliiton solmiminen ei tapahdu nyt nähdyllä tavalla eikä useimmilla ensimmäisenkään...
- eivätkä tarjoa kelvollista
en halua mäkättävää ja dominoivaa trimmi itsekeskeistä arabia.
Se olen "minä" joka määrää :)siis siihen asti kun mies osaa ottaa vastuun itsestään,elämässään ja avioliitossa.Johon harva mies nykypäivänä kykenee, arabit ym.nyt ei ainakaan.
Eihän islamissa kukaan muu kuin paperittomat originaalit hae suomalaista oikeasti uskovaa musliminaista(jollaista heidän mielestään ei ole olemassakaan)..aikansaelänyttäyksinhuoltajahippoa :)
Ja toisekseen sellaiset liitot eivät kestä jos mies ei tiedä pöllyä islamista vaan elää kuin länsimaalainen ja nationalistiarabi ja toinen elää muslimina.Se se on sitä kuuluisaa sortoa...
Ja kuules tämä on islampalsta ja minä muslimina haen täältä halal tavalla itselleni ihan mitä haluan, nääs eronneena en tarvitse kaitsijaa (walia)valinnoilleni(ihanaa olla itsenäinen).Mitäs pahaa avioliiton etsimisessä on?Höh?! - siskoille..hih..
Aurelianus kirjoitti:
Näin jo siksikin, että suuri osa palstan kirjoittajista ovat hädintuskin avioliittoiässä ja uskontokin on useimmilla "väärä". Siksi toiseksi avioero tökkii useimpia niin pahasti, että uuden avioliiton solmiminen ei tapahdu nyt nähdyllä tavalla eikä useimmilla ensimmäisenkään...
ihan oikeasti etsii ja soisi löytävänsä...
joskus omat koirat purevat pahimmin!!!
Saat sinä minun terapeuttiani leikkiä mutta me muslimit turvaudumme Allahiin kaikessa, joten jos se sinua itseäsi huvittaa voit psykologisoida minua ihan vapaasti.Vähäisellä psykan approllani voin seurata ja analysoida kirjoitteluanne...huomenna. - Minni-Matleena
eivätkä tarjoa kelvollista kirjoitti:
en halua mäkättävää ja dominoivaa trimmi itsekeskeistä arabia.
Se olen "minä" joka määrää :)siis siihen asti kun mies osaa ottaa vastuun itsestään,elämässään ja avioliitossa.Johon harva mies nykypäivänä kykenee, arabit ym.nyt ei ainakaan.
Eihän islamissa kukaan muu kuin paperittomat originaalit hae suomalaista oikeasti uskovaa musliminaista(jollaista heidän mielestään ei ole olemassakaan)..aikansaelänyttäyksinhuoltajahippoa :)
Ja toisekseen sellaiset liitot eivät kestä jos mies ei tiedä pöllyä islamista vaan elää kuin länsimaalainen ja nationalistiarabi ja toinen elää muslimina.Se se on sitä kuuluisaa sortoa...
Ja kuules tämä on islampalsta ja minä muslimina haen täältä halal tavalla itselleni ihan mitä haluan, nääs eronneena en tarvitse kaitsijaa (walia)valinnoilleni(ihanaa olla itsenäinen).Mitäs pahaa avioliiton etsimisessä on?Höh?!ja etsi, ei avioliitossa tietenkään mitään pahaa ole. Arvelen vaan ettei tätä kautta onnistu, saat vain kaikenlaisia tyhmiä vastauksia ja suunsoittoa. Ja minä olen yleensä aina oikeassa kaikessa :)
- Aurelianus
siskoille..hih.. kirjoitti:
Saat sinä minun terapeuttiani leikkiä mutta me muslimit turvaudumme Allahiin kaikessa, joten jos se sinua itseäsi huvittaa voit psykologisoida minua ihan vapaasti.Vähäisellä psykan approllani voin seurata ja analysoida kirjoitteluanne...huomenna.Että tällainen tapaus.
- teikäläinenkin
Aurelianus kirjoitti:
Että tällainen tapaus.
kosiskeli komea poika ja viisaitakin puheli, vaan en millään voinut Allahia jättää.Kiva se olisi ollut minunkin mielestä sellainen suomalainen raavas mies moskeijalle rahdata muitten miesten(kö?)iloksi.
Siinä olisi arabilla ollut ylpeyden nielemistä kun suomalaien raavas veli olisi suoraselkäisellä tyylillään islamia harjoittanut mennen tullen originaalit päihittäen.Olisinpa ollut ylpeä muslimityttö!!!
No parhaalla suomalaisella kaverillani suomalaisella musliminaisella on suomalainen muslimimies..siis "mies"perinteinen suomalainen rehellinen tukipilari.Kateellisena katselen vierestä...
vaan luulen et sanot tähän et kanssaveljesi(en viitsi loukata nimityksillä koskapa virallista nimeänne en tiedä) vain vitsaili...ei se siltä kyllä kuulostanut...Allahin siunausta vaan sillekkin suomalaiselle kansallismieliselle(?) herrasmiehelle! - uskomaton
ja etsi, ei avioliitossa tietenkään mitään pahaa ole. Arvelen vaan ettei tätä kautta onnistu, saat vain kaikenlaisia tyhmiä vastauksia ja suunsoittoa. Ja minä olen yleensä aina oikeassa kaikessa :)
Älä sinä Minni nyt ihan kaikkia tuomitse:)
Aloitus, vaikka feikki olikin, voisi olla tottakin, miksei muka musliminainen voisi etsiä miestä, ihan mistä vaan, ja etsiikö hän muslimiestä vai vain miestä? Toki muslinaiselle kelpaa kristitty mies ja päinvastoin, jos vaan sielujen sympatia löytyy!
Tuo viimeinen lauseesihan oli kevennys, eikö vain?.) - hämääkö presentaationi
uskomaton kirjoitti:
Älä sinä Minni nyt ihan kaikkia tuomitse:)
Aloitus, vaikka feikki olikin, voisi olla tottakin, miksei muka musliminainen voisi etsiä miestä, ihan mistä vaan, ja etsiikö hän muslimiestä vai vain miestä? Toki muslinaiselle kelpaa kristitty mies ja päinvastoin, jos vaan sielujen sympatia löytyy!
Tuo viimeinen lauseesihan oli kevennys, eikö vain?.)kun en olekaan yleistyksesi mukainen muslimi...hehee...
- että uskonto
siskoille..hih.. kirjoitti:
Saat sinä minun terapeuttiani leikkiä mutta me muslimit turvaudumme Allahiin kaikessa, joten jos se sinua itseäsi huvittaa voit psykologisoida minua ihan vapaasti.Vähäisellä psykan approllani voin seurata ja analysoida kirjoitteluanne...huomenna.on koko elämäsi.
EI OLE mitään muuta elämää uskonnon ulkopuolella.
Juuri siksi joku pilakuva saa teidät täysin pois tolaltaan, vaikka täällä teillä on hyvä elämä. Kaikki maksetaan, eikä tarvii käydä työssä.
Surullista mutta totta. - kuten kaikki
ja etsi, ei avioliitossa tietenkään mitään pahaa ole. Arvelen vaan ettei tätä kautta onnistu, saat vain kaikenlaisia tyhmiä vastauksia ja suunsoittoa. Ja minä olen yleensä aina oikeassa kaikessa :)
muutkin muslimit (ainakin omasta mielestään)
- Minni-Matleena
kuten kaikki kirjoitti:
muutkin muslimit (ainakin omasta mielestään)
ja olen kyllä oikeassa ainakin useammin kuin monet muut täällä, jotka ovat omien fanaattisten ajatustensa sokaisemia.
- ei voi kun nauraa...
että uskonto kirjoitti:
on koko elämäsi.
EI OLE mitään muuta elämää uskonnon ulkopuolella.
Juuri siksi joku pilakuva saa teidät täysin pois tolaltaan, vaikka täällä teillä on hyvä elämä. Kaikki maksetaan, eikä tarvii käydä työssä.
Surullista mutta totta.lukekaapas ensimmäinen viesti!
Minä olen muslimi!
Etsin aviopuolisoa!
Syntyperäistä suomalaista muslimimiestä etsin!
En ole pahastunut mistään kuvista!
Se islam mitä minä harjoitan ei ole se mitä te käsitätte!
Kyllä minullakin on suomenkansalaisena oikeuksia!
Minun toimeentuloni ei ole sinun asiasi ja toisekseen olen maksanut tuloistani veroa valtion,kunnan ja yksityisen sektorin aloilta!
Lopullinen koulutukseni tulee olemaan akateeminen,inshaallaah!
Voitte olla oikeassa kristityn näkökulmasta mutta ette islamin näkökulmasta!
Nuo kaksi asiaa islam ja kristinusko on erilaisia kuin yö ja päivä!
Sen kun arvostelet islamia mutta pidä se mielessä että arvosteletko arabikulttuuria islamina,arabinationalismia ja politiikkaa islamina,ihmisenkäytöshäiriöitä islamina(nämä käsitteet eivät ole islamin usko) vai
arvosteletko puhtaasti vain islamin uskontoa uskontona.(tämän hyväksyn)
Jokainen on omasta mielestään tietenkin oikeassa, mutta joillakin ihmisillä tiedon määrä ei ole suurta joten keskustelu menee yleistämiseksi kun puhutaan vain sitä mitä silmä näkee ja korva kuulee...käsittelemättä mitä se oikein on ja mistä se johtuu.Siihen kun lisaa dogmaattisen mielen ja asennemallin niin eipä muuta tarvitse...niinhän? - uskomaton
ja olen kyllä oikeassa ainakin useammin kuin monet muut täällä, jotka ovat omien fanaattisten ajatustensa sokaisemia.
Oikeassa oleminen on ihanaa:)
Olet ihan fiksu kirjoittaja Minni, mutta kun vakavasti näköjään alat kirjoitella omasta fiksuudestasi, niin se ei oikein kuulosta hyvältä.
Kyllä jokainen normaali näkee, että pyrit kirjoittamaan viileästi ja fiksusti, ilman omia vakuuttelujasi.
Minäkin tunnen olevani oikeassa, kun kirjoitan tänne, mutta en kyllä voi sanoa, että varmasti aina olen oikeassa. Joistakin asioista kirjoitan tunteella ja joistain asioista minulla ei ole riittävästi taustatietoa, joten virhearvioita tulee, mutta niinhän se kuuluu ollakkin.
Täydellistä ihmistä ei ole, minä en ainakaan:))
- karim
assalam aleikum etsin kunon ja reipas vaimo,olen rehelinen ja kilti
ulkomalaismies .jatketaan huomenna .jos haluate liisa tietoa minusta laheta sahkoposti.wassalam aleikum- mut kun ei napannut
ei oikeen täyttyny kelpoisuusvaatimukset, sori vaan...
Kyllä se sinullekkin jostain löytyy, inshaallaah veliseni.Ei millään pahalla ettetkö hyvä olisi, mutta ei vaan minulle.
was was
- matkustaisit Irakiin
tai johonkin muuhun muslimimaahan (ja tietenkin jäisit sinne) niin voisi olla paremmat chanssit löytää tuo umelmiesi muslimi.
Mutta ole kiltti, jos sen sieltä löydät, älä tuo sitä tänne elätettäväksi, jookos.
Onnea miehen etsintään!- menisin
jää sinä sinne takahikiälle sitten.....
harvemmin niitä suomalaisia muslimeja siellä pyörii vai oletko värisokea?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä2811508Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa584086Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1183271Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1722582Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1112335Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2061875Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3241190- 67983
Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta20937- 65828