Hänen seuraavana virkakautenaan näemme erään maailman edistyksellisimmän
kansakunnan johtajan.
Virkaanastujaispäivä on maaliskuussa.
Liputamme juhlavasti!
Presidenttimme on vapaa jatkopaikan paineista
7
270
Vastaukset 7
- tietty on
Joten 6 vuoden kuluttua uus rauhaa rakastava pressa!
- kuin Halonenkin
on!
- capt.cöpenick evp
Presidentin tulee olla rauhaa rakastava.
Suomen resursseilla ei ikinä tulle pullistelemaan.
Pienen ennusteen näin keskiviikon alkaisiksi nakkaan;
Maailmanpolitiikan nappulat on eri järjestyksessä ym vuonna.
Tähän ei kaivata Nostradamusta; näinä päivinä sen media kertoo sille, jolla korvat on. - on.....
capt.cöpenick evp kirjoitti:
Presidentin tulee olla rauhaa rakastava.
Suomen resursseilla ei ikinä tulle pullistelemaan.
Pienen ennusteen näin keskiviikon alkaisiksi nakkaan;
Maailmanpolitiikan nappulat on eri järjestyksessä ym vuonna.
Tähän ei kaivata Nostradamusta; näinä päivinä sen media kertoo sille, jolla korvat on.oleva merkit auringossa ja kuussa....
Kun kaikki nämä alkavat tapahtua, nostakaa päänne, sittä teidän vapauksenne on lähellä.
- voi ajatella
Jos on vapaa paineista, voi tarkoittaa myös, että on vapaa olla puuttumatta mihinkään tai vapaa tekemään mitä lystää. Ei kannata liputtaa liian aikasin. Maailma on paha, etkö ole vielä huomannut, vaikka ikää on jo tullut?
- capt.cöpenick evp
Sanos kukko orreltaan!
Meidän jokaisen suomalaisen tehtävä on tehdä parempaa huomista voimiemme mukaan.
- Mansikkamaa
Suomen historian surkein presidenttikausi saa seuraa vielä surkeammasta jatkokaudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49551
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398