Hyvä loksunokat

Loistava taistelu teiltä Ilvestä vastaan, ette nimittäin hävinneet kuin 0-3!!

Pelikaanien maaliluku on tuttuakin tutumpi 0, mutta Ilveks sai tehtyä vaivaiset 3!!

Kertooko tämä siitä, että Pelicanssin puolustus on pikkuhiljaa hitsautumassa edes Suomisarjatasolle vai oliko tuomari sokea lepakko? Veikkaan jälkimmäistä.

10

1502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • härmälä

      Jotenkin vittuilu jää ilman painoarvoa, kun sen esittää savolainen ja Kalpan ennätysmäisen tappiorännin kiukuttama savonmies.

      • Jotenkin vittuilusi jää ilman painoarvoa, kun jankkaat KalPasta mikä ei minulle merkitse juurikaan mitään.

        SaPKo on kunkkutiimi ja sen sinäkin tiedät pelosta tutisten. Näet myös painajaisia lörtsyistä ja heräät aamuisin lakanat märkinä.


      • härmälä
        SavoRULES kirjoitti:

        Jotenkin vittuilusi jää ilman painoarvoa, kun jankkaat KalPasta mikä ei minulle merkitse juurikaan mitään.

        SaPKo on kunkkutiimi ja sen sinäkin tiedät pelosta tutisten. Näet myös painajaisia lörtsyistä ja heräät aamuisin lakanat märkinä.

        Mikä verbaaliakrobaatti. Kieltämättä Sapko jo olemassa olollaan vähentää elinikääni erilaisten sydän- ja verisuonitautien muodossa. Siihen kun vielä lisätään kuvaamasi psyykkiset vaivat ja lopulta psykoosi.. Sapko on kunkkutiimi ja minä tiedän sen. Sen tuleva menestys on todellinen ja pelottava uhka.


      • härmälä kirjoitti:

        Mikä verbaaliakrobaatti. Kieltämättä Sapko jo olemassa olollaan vähentää elinikääni erilaisten sydän- ja verisuonitautien muodossa. Siihen kun vielä lisätään kuvaamasi psyykkiset vaivat ja lopulta psykoosi.. Sapko on kunkkutiimi ja minä tiedän sen. Sen tuleva menestys on todellinen ja pelottava uhka.

        Olet vihdoinkin tunnustanut suurimman pelkosi ja elämässäsi alkaa nyt uusi suunta.

        Alat oppia nukkumaan ilman tuskaa ja kannustat fanaattisesti Loksunokkia kohti suomisarjaa.

        Käyt terapeutilla jossa kerrot vuolaasti maalaamasi kauhukuvat Pässipaitojen ja lörtsyjen ilotulituksesta.

        Rukoilet polvillasi joka ilta armahdusta klo 19:00 kohti Savoa ja Talvisaloa.

        Nämä kun teet, sinusta tulee hämeen onnellisin mies. Saatat saada jopa vaimon joka ei paina yli 150 kiloa ja näytä lyhteeltä.


      • härmälä
        SavoRULES kirjoitti:

        Olet vihdoinkin tunnustanut suurimman pelkosi ja elämässäsi alkaa nyt uusi suunta.

        Alat oppia nukkumaan ilman tuskaa ja kannustat fanaattisesti Loksunokkia kohti suomisarjaa.

        Käyt terapeutilla jossa kerrot vuolaasti maalaamasi kauhukuvat Pässipaitojen ja lörtsyjen ilotulituksesta.

        Rukoilet polvillasi joka ilta armahdusta klo 19:00 kohti Savoa ja Talvisaloa.

        Nämä kun teet, sinusta tulee hämeen onnellisin mies. Saatat saada jopa vaimon joka ei paina yli 150 kiloa ja näytä lyhteeltä.

        Ai ai ai! Mahtaa koskea savonmies. Sinun kannattikin vaihtaa tunnukset Kalpasta Sapkoon, sillä sekin pelaisi paremmin liigassa. oijoijoijoi aijaijaijai!


      • tämä on se

        vaasan finnihååkKANI jota vielä vttuttaa viime kevät...käynyt provoilemassa kalpan nimiin koko kauden


      • pelikaan miäs
        SavoRULES kirjoitti:

        Jotenkin vittuilusi jää ilman painoarvoa, kun jankkaat KalPasta mikä ei minulle merkitse juurikaan mitään.

        SaPKo on kunkkutiimi ja sen sinäkin tiedät pelosta tutisten. Näet myös painajaisia lörtsyistä ja heräät aamuisin lakanat märkinä.

        en kauheesti sapkosta puhuis ku esim HeKi laittaa sapkoa kuokkaan


      • pelikaan miäs kirjoitti:

        en kauheesti sapkosta puhuis ku esim HeKi laittaa sapkoa kuokkaan

        Lahtelaisen aivot eivät riitä ymmärtämään että kuokka kuuluu pellolle, ei jääkiekkoareenalle.

        Taisit saada kuokasta nuoruudenpäivinäsi, osuiko pahastikin?


      • pelikaanimiäs
        SavoRULES kirjoitti:

        Lahtelaisen aivot eivät riitä ymmärtämään että kuokka kuuluu pellolle, ei jääkiekkoareenalle.

        Taisit saada kuokasta nuoruudenpäivinäsi, osuiko pahastikin?

        empä tiä kai sitä on tullu peltoa kynnettyä mitäs itte tykkäsit ku vanhempas vuokras sut savoon yleiseks sylkykupiks ja selänpesijäks ...on sullekkin jostain kodin yleistyövälineestä päähän tullu ku kehtaat tällästä sapko mielistä propagandaa kirjotella täällä ...


    • koikku

      on savonmieheltä taas loppu tai väärät. Mene kattomaan sen Sapkon pelejä jos ne nyt jossain sarjassa pelaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe