petollinen aviomies

kulissia

Näen miehestäni että hän valehtelee. Hän käy vieraissa, on sen tunnustanutkin. Arvatkaa monta unetonta itkuista yötä olen joutunut hänen takiaan viettämään? Hän ei vastaa kännykkään kun on H***ensa luona. Silti minun täytyy näytellä niinkuin kaikki olisi hyvin, sukulaisissa käydessä jne. Rakastan miestäni ja pelkään jos hän minut jättää!! Mitä voin tehdä!? En halua päästää häntä! En voi kuvitella elämääni ilman häntä! Lapsillekkin hän valehtelee "yövuoroista"... Haluaisin saada hänet tajuamaan kuinka hän satuttaa ja kuinka paljon häntä rakastan!!

28

2092

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alffi-06

..koita nyt edes vähän arvostaa itseäs, sä olet antanut kaikki aseet toiselle osapuolelle, sillä ei ole enää vastuuta, sä varmaan nautit kun sua alistetaan, mieti mitä sä oikeasti rakastat, tuskin sitä että sua loukataan, sitähän sä otat vastaan, kannattaisiko ihan ravistaa itsensä hereille jo lopulta?

• Naiset/miehet

Näette, on sitä suomessa tyhmiäkin naisia, vaikka toista ei tyhmäksi saa sanoa. Tässä tapauksessa ei voi vältyä tältä sanaltja, teille HERÄÄ jo.

• -nainen-

Jos minä olisin sinä, niin antaisin tuollaisen miehen mennä. En tarrautuisi häneen, vaan laittaisin hänet valinnan eteen. Ja valitsija olisit sinä, koska arvosta itseäsi, äläkä elä kulisissa toisen armosta.

Sillä tuolla näytelmällä ei ole onnellista loppua. Saat surra elämäsi epäonnistumista vuodesta toiseen ja kuitenkin sinä itse vastaat oman elämäsi käsikirjoituksesta. Olet vaikean valinnan edessä, mutta nyt suhteesi on epätyydyttävä. Sitäkö haluat koko loppu elämältäsi.

• Penelope Peapody

Varaa aika psykologille ja kerro tuo sama ammattiauttajalle. Luultavasti tulet kuulemaan tutustumiskeskustelun aikana muutamia kertoja sanat "läheisriippuvainen ja alistuja"

• häntä ,vaan

luulet rakastavasi!? Se riippuvuus antaa sen harha käsityksen että rakastaa?! On täysin totta että , miehesikin tuntisi sinun rakastavan kun et oikeasti rajoittaisi tai olisi mitenkään hänen "esteenä" vaan päin vastoin suosittelisit sitä että löytää itsensä ja voi tehdä valintoja ja on vapaa.
      Sinä itse rakastat sitten vasta kun kykenisit tuon suuntaiseen avoimmuuteen. Mutta mikä parasta olisit itse suunnaatoman rakkuden arvoinen joko miehelles tai jollekkin muulle.

Kostaminen ei toisien suhteiden avulla ja kautta kanna sitten muuten mihinkään muhun kuin itsensä hajoittamiseen.
      Anteeksi arviontini, mutta miehenä kerron mitä ajattelen. nm: "ole ystävä itsellesi"

• patja jussi

näytellä, lähet vaan tökkimään. Eiköhän järki ole päässä muillakin ihmisillä.

• tuffe

ei ole pakko näytellä. Ja vaikka rakastaisitkin, siirrä se ukko oven toiselle puolelle. Jos hänkin rakastaa sua, hän tulee järkiinsä, ellei... ei sellainen avioliitto toimi jossa toinen vaan rakastaa.

Jos tuolla tapaa jatkatte, miehesi kunnioitus sua kohtaan loppuu. Pidä puoliasi.

• eilatti

voin sanoa, että nosta kytkintä. Kerran se vaan kirpasee ja alkaa uusi ihana elämä sinkkuna. Ei tollasta sovinistia kannata mielistellä. Pitää sua itsestään selvyytenä, kun aina katsot läpi sormien. Muista, että sullakin on ihmisarvo, äläkä alistu tollaseen kohteluun.
      ´Miehet on kuin linja-auto, kun yksi on mennyt, seuraava on jo tulossa.´

• tukihenkilö

sit naiset kuin takseja - tilaamalla mihin/milloin vaan?

• eilatti
        tukihenkilö kirjoitti:

sit naiset kuin takseja - tilaamalla mihin/milloin vaan?

se vähän vaikuttaa, kun näitä viestejä lukee, että miesten eteen tehdään mitä vaan, vaix ne kohtelis miten huonosti. :o

• tukihenkilö
        eilatti kirjoitti:

se vähän vaikuttaa, kun näitä viestejä lukee, että miesten eteen tehdään mitä vaan, vaix ne kohtelis miten huonosti. :o

mikään kiellä sinua ajattelemasta, et tuota tarkoitin :D

• Suominainenoon

Tiedän tunteen... Minulle joskus sanottiin, että on vain kaksi vaihtoehtoa; lähteä tai jäädä. Jos jää, hyväksyy epävarmuuden ja mikä tilanne ikinä onkaan. Jos lähtee, on mahdollisuus olla onnellinen, vielä kerran. Tai sitten ei; eihän elämällä ole käsikirjoitusta. Lapsia kannattaa ajatella, erot eivät ole helppoja heidän kannaltaan. Aika paljon on kyse teistä kahdesta, tarvitaan kaksi pitämään liittoa koossa, kaksi yrittämään jne. Voimia sinulle!

• alkuperäinen kirj.

Meillä on neljä lasta joista vanhin täytti juuri 17v, nuorin 9v Ennen meillä oli niin ihanaa. Oli työtä, oma koti, yhdessäoloa, rakkautta... Kaikkea mitä toivoinkin liitoltamme!! Nyt ei mieheni osoita minua kohtaan mitään tunteita, koska tekee niinkuin tekee!! Hän ei ymmärrä kuinka se sattuu, koska väittää rakastavansa minua ja lapsia!

• mirham
        alkuperäinen kirj. kirjoitti:

Meillä on neljä lasta joista vanhin täytti juuri 17v, nuorin 9v Ennen meillä oli niin ihanaa. Oli työtä, oma koti, yhdessäoloa, rakkautta... Kaikkea mitä toivoinkin liitoltamme!! Nyt ei mieheni osoita minua kohtaan mitään tunteita, koska tekee niinkuin tekee!! Hän ei ymmärrä kuinka se sattuu, koska väittää rakastavansa minua ja lapsia!

vanha puoliso koetaan usein tutuksi ja turvallisesksi ja itsestään selväksi...ilmeisesti hän haluaa pitää vapauden ja vanhat turvalliset ympyrät ..älä suostu moiseen.

• sir lordi
        alkuperäinen kirj. kirjoitti:

Neuvo sinulle,jos tiedät hänen tekonsa,ota asia esille ensin koko perheen kanssa kaikki pöytään.Ja jatkat antaen nootin tämä asia menee myös suvun tietoon.Näilä lauseilla:Tämä elämä ei voi jatkua näin ei lapsien eikä minun tulevaisuus,tee valinta mutta toista tilaisuutta ett meiltä saa,tuliko SELVÄKSI,jumalauta nyt riitti.

• mahtava
        sir lordi kirjoitti:

Neuvo sinulle,jos tiedät hänen tekonsa,ota asia esille ensin koko perheen kanssa kaikki pöytään.Ja jatkat antaen nootin tämä asia menee myös suvun tietoon.Näilä lauseilla:Tämä elämä ei voi jatkua näin ei lapsien eikä minun tulevaisuus,tee valinta mutta toista tilaisuutta ett meiltä saa,tuliko SELVÄKSI,jumalauta nyt riitti.

Neuvo!!! Usko sir lordia...

• Ihmettelen sinua

Omistushalusi kuristaa hänet,ei ihme että käy vieraissa

• kyllä tekosyitä löytyy...:/

• vaimo1
    • Tasapainossa

Normaali, tasapainoinen ihminen ei eläisi tuollaisen kumppanin kanssa. Jospa hakisit itsellesi apua, aloita vaikka perheneuvolasta ja/tai mielenterveystoimistosta. Paranna itsesi!

• alkuperäinen kirj.

vaan.. Toivottavasti ei omalle kohdallesi satu...

• Alter-Ego

Jos rakastaa niin tajuttomasto toista, ei siitä silloin valittaisi muille. Ei edes noteeraisi koko asiaa...

Useimmiten epätoivoinen, rakastavaksi itseään luuleva rakastaakin vain sitä mitä on nyt ja tässä, haluamatta menettää saavutettua tilaa.

Ei ole olemassa oikeaa tai väärää rakkautta. Sinulle neuvoisin, että avaudu uusille mahdollisuuksille. Ala katsoa ihan toiseen suuntaan kuin nyt olet tehnyt.

Voit yllättyä kun huomaat hänen olevan se, joka alkaa panikoida sinun etääntymistäsi ja tulevaa uutta ihanaa elämääsi....

• kulissia

koko perheemme. Eilen illalla kerroin lapsille. Hirveää. Miksi piti mennä kertomaan, nuorimmaiset ottivat todella raskaasti ja nyt pelkäävät että eroamme.

• Mysteriet

Millä tavalla se ero sitten on huono ratkaisu? Eivätkö lapset halua mielummin kaksi onnellista vanhempaa kuin kaksi onnetonta - sillä eihän tilanne miehellesikään voi olla helppo...

• kulissia
        Mysteriet kirjoitti:

Millä tavalla se ero sitten on huono ratkaisu? Eivätkö lapset halua mielummin kaksi onnellista vanhempaa kuin kaksi onnetonta - sillä eihän tilanne miehellesikään voi olla helppo...

en voi kuvitella elämää ilman miestäni... Hän on niin iso osa elämääni ja _rakastan_ häntä, vaikka monet väittävät täällä että en rakasta. Että se vaan "tuntuu siltä"
        Kai minä itse tiedän paremmin rakastanko vai enkö. No, yhtäkaikki, mieheni ei tunnusta lapsille pettäneensä minua vaikka vanhemmat kyllä ymmärtävät ja uskovat minua ja ovat kertomansa mukaan osanneet tätä jo odottaakkin.
        Itse en vain halua päästää irti!!!! olenko aivan luonnonoikku kun jaksan vain rakastaa?? En vain yksinkertaisesti HALUA ketään muuta miestä kuin mieheni!!! Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta? Eikö tosiaan ole ketään joka olisi koke´nut saman? En voi vain sanoa että; "ole hyvä ja häivy" EN vaan VOI!!! Rakastan liikaa!!!!!!!

• Kuka voi

rakastaa loukkaajaansa. Paska äijä sulla! Anteeksi vaan! Anna kenkää!!!

• 0le niin kuin..

Pahimmalta kaikesta tuntuu, kun joutuu kertomaan vanhemmilleen...
      Ja kuinkas ollakkaan, he ovat ne kaikkein ymmärtäväisimmät!!! ?: )))
      Roikkuminen ei auta, luovu tyylikkäästi!

• katselin ketjua

Neuvoja näytit saaneen!! Esim: lapsille laittamaan taakaksi teidän "aikuisten välisen asian!! Kyllä ei voi kun hämmästellä tuota ns: asiantuntemusta jota erilaiset hetken hurmos vihat ohjaa.
      Miesten vihaaja naiset tyydyttää omaa itsetuntoa ja ns: hoitaa omaa katkeruuttaan ja "neuvoo" sua itseäs miestäs, ja ´lapsiaskin vastaan.
      Järki hoi ...

Riippuvuus on totta että sitä on hoidettava ja apua on haettava ja itseluottamusta tarvitaan. SEn voi vaan saavuttaa kun tekee oikeesti itsensä elämälle apu keinoja. Mutta se ei auta ketään että alkaa etsimään ja tekemään syyllistä miehestä ,, lasten isästä ym katkeruuksiaan kostamaan siinä yhteydessä.

KAtso imeessä rauhassa mitä teet ja jos et tiedä niin älä ainakaan hölmöilyjä tee...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      152
      4934
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      19
      3575
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      160
      3381
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      35
      2861
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      98
      2611
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1863
    7. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      10
      1645
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      151
      1485
    9. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1482
    10. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      11
      1277
    Aihe