Ajateltuani asioita

tavan...

Tunnistat minut tyylistäni kirjoittaa, sanoit. Koetetaanpa sitä jälleen! ;-)

Olen nyt pohdiskellut hyvin tarkkaan näitä juttuja. Yllätit minut sillä, että voisitkin keskustella kanssani näistä asioista. Se ei enää kuulunut vaihtoehtoihini, koska ajattelin, että sinä et siihen suostuisi. Luulin siis väärin(?) ja tässä törmäämme siihen ongelmaan, jonka haluaisin ratkaista. Kuvittelemme tahoillamme ties mitä. Eiköhän tämä olisi aika jo selvittää?

En tyrkytä sinulle mitään, vaan nyt kysyn sinulta. Mitä olit ajatellut siitä, miten se keskustelu tapahtuisi? Törmäämme jossain ja jos tilaisuus suo, puhumme? Vai järjestämme asioita niin, että saamme puhua? Minulle on aivan sama, mutta olen nyt sitä mieltä, että jos tilaisuus on, siihen tartun juoksematta karkuun. -Vaikka en olekaan hyvä puhumaan, minulle tämä kirjoittaminen on sopivampaa hitaan sytytyksen vuoksi. Yrittää silti voin. (Selittänee asioita?)

Kovasti yritin unohtaa tämän kaiken, mutta en onnistunut. Ehkä en tahdo unohtaa tätä ihan kokonaan. Itsekin taisit sanoa joskus samaa. Roikun siis taustalla, välillä jotain kirjoitan, tuonne toisaalle ehkä. Tämä nyt tänne. Toivoisin vain, että saisimme nämä asiat välillämme selvyyteen, mitä on ollut ja mitä jatkossa. Kiire on loppunut osaltani, älä siis huoli. Ikä kai alkaa vihdoin tekemään tehtäviään. ;-)

Kerro sinä nyt siis. Takapiruja ei ole, elämä mataa uomissaan. On vain minä ja kaipuuni. Sinun tilanteestasi en tiedä.

Tunnistitko? Olen se tavallinen tyttönen, joka silti tietää arvonsa maailmassa (älä siis huoli). Laita nyt silmäsi kiinni, ajattelen sinua. =)

22

2531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomenta!

kirjoittaa vähemmän yleisesti. Iän ei pitäisi ainakaan painaa? vai onko se sitä sinun huumoriasi? Sinä tiedät kai oman arvosi, samaa en menisi vannomaan itsestäni. Hidas sytytys?hmmm mitä mahtaneekaan tarkoittaa? Ja olenko mä suostunut keskustelemaan? krhm.köh.karkuun ja lujaa.

• tavan...

Niin, tämä on nyt vähän provosointiakin osaltaan. Sorry, mutta sen verran sinun pitäisi minua tuntea. ;-)

Iän ei pitäisi painaa? No, se on minun huumoria. Vaikka henkinen ikä onkin 10v nuorempi, mitä olen. Eli ei tässä enää nuorruta, tosissaankaan!

Hidas sytytys on hidas sytytys. Sekin sinun pitäisi jo tietää. Hitsiläinen, oletkohan se ollenkaan sinä, kenelle tämä on! :-/

Mutta olenko väärässä, että ois ehkä hyvä selviä vähäsen????? Ärrrrsyttää tällainen salakavaluus ja arvailu. Kohta juostaan molemmat eri suuntiin ja kovaa.... ;-)

• tavan...
        tavan... kirjoitti:

Niin, tämä on nyt vähän provosointiakin osaltaan. Sorry, mutta sen verran sinun pitäisi minua tuntea. ;-)

Iän ei pitäisi painaa? No, se on minun huumoria. Vaikka henkinen ikä onkin 10v nuorempi, mitä olen. Eli ei tässä enää nuorruta, tosissaankaan!

Hidas sytytys on hidas sytytys. Sekin sinun pitäisi jo tietää. Hitsiläinen, oletkohan se ollenkaan sinä, kenelle tämä on! :-/

Mutta olenko väärässä, että ois ehkä hyvä selviä vähäsen????? Ärrrrsyttää tällainen salakavaluus ja arvailu. Kohta juostaan molemmat eri suuntiin ja kovaa.... ;-)

ennen tästä toisaalle lähtöäni. En edelleenkään halua sinusta "mitään", ne asiat on sovittu ja ne pitää. Mutta on nämä asiat vähän auki, joista ei ota selvyyttä.

Anteeksi, jos painostan, niin olen tuntunut tekevän koko ajan. Haluaisin vaan, että puhumme asioista samaa kieltä, eikä minun tarvitsisi kysellä, missä mennään vai ollaanko tuuliajolla tahallaan. Olenhan tällainen toimija, minua ei voi ainakaan syyttää nahjustelusta. ;-)

Oi voi. Harmittaa se, että tilanne on tämä. En tarkoita hankaluuksia, mutta... en osaa olla niin, ettei soudeta yhteistä venettä, kun kerran tähän tupsahdettiin. Think about it, again. Take your time!

• tavan...
        tavan... kirjoitti:

ennen tästä toisaalle lähtöäni. En edelleenkään halua sinusta "mitään", ne asiat on sovittu ja ne pitää. Mutta on nämä asiat vähän auki, joista ei ota selvyyttä.

Anteeksi, jos painostan, niin olen tuntunut tekevän koko ajan. Haluaisin vaan, että puhumme asioista samaa kieltä, eikä minun tarvitsisi kysellä, missä mennään vai ollaanko tuuliajolla tahallaan. Olenhan tällainen toimija, minua ei voi ainakaan syyttää nahjustelusta. ;-)

Oi voi. Harmittaa se, että tilanne on tämä. En tarkoita hankaluuksia, mutta... en osaa olla niin, ettei soudeta yhteistä venettä, kun kerran tähän tupsahdettiin. Think about it, again. Take your time!

sy-ty-tys... pätkii. Siis näitä aivoja, kun piti kirjoittaa tuohon ennen lähtöäni, että jos siis aiot kirjoittaa vähemmän yleisesti, niin osoite pitäs olla hanskassa. Minä EN aio ottaa yhteyttä sinuunpäin ensin, kuten pitäisi hyvin jo tietää. Voin olla hullu, mutta NIIN hullu en ole! ;-)

Annappa asian siis hautua mielessäsi ja tee mitä sinun mielestäsi on hyvä tehdä. Sovittu? Minä hiljenen täällä. *kops* pallo on sinulla...

• mutta

Tilaisuudet eivät tule ~koskaan sattumalta. Ne pitää järjestää, sattuma voi kyllä antaa pohjan, mutta perille se vie vain elokuvissa. Ja sitä järjestämistä helpottaa kummasti kun kumpikin haluavat ottaa niistä sattuman murusista kiinni. Kahdelle hitaalle ja saamattomalle niistä murusista pitää pitää kiinni kaksin käsin, että jotain saa aikaiseksi. Eli se törmäämisestä ;) ainoa tapa, jolla uskallan sinua enää lähestyä...

Ja nyt olettaen, että olet oikea tyttönen, minä pyysin sinua syksyllä kaksistaan seurakseni, jos muistat, mutta millään se ei koskaan tahtonut sinulle sopia. Kyllästyin ja totesin, että jos haluat oikeasti joskus tavata, niin sinä kyllä ehdotat minulle milloin se sopii (vaikka tätä en sinulle ikinä todennut, virhe?). Sen ehdotuksen voit tehdä edelleen, tai vaikka ensi syksynä tai..., mukavampi kuitenkin, jos tämä vähitellen selviäisi johonkin suuntaan aikaisemmin.

Et koskaan vahvistanut, että tunnistin sinut viimeksi, joten enpä voi olettaa sinun täällä olevan tunnistettavissa, mutta kuitenkin. For what it's worth.

Poika joka valitettavasti myös tietää arvosi.

• itselleni

jatkaen. 10v pois niin sinä olet kyllä tooooodella nuori :D, vaikka aika pikkutyttömäinen oletkin.

Eli ei saa provosoida. Tosin voi sitä aikaansa huonompaankin käyttää...

• tavan...

Enpä minä ollut hän. Minä en ole jutellut hänen kanssaan kuin vajaa vuosi sitten viimeksi, toukokuussa. Ja sitten suututin hänet ja sovimme asian kuitenkin, näimme heinäkuussa noin niinkuin viimeksi. Eikä sanottu moikkauksia enempiä...

• En ole ap.

Koska SE syksy oli???

• en ole ap. vaan exp.

Pyysit siis seuraksesi,
        pitänee paikkansa, mutta
        olen silti väärä...

Jos vastaan kuitenkin?
        Lohduttaako se yhtään?
        Kolme muuta asiaan liittyvää henkilöä, yksi nainen ja kaksi miestä sanoivat, etten saa lähteä sun kanssa, koska he tarvitsevat minua enemmän...

Tuo lause ei voi sanoa sulle mitään,
        mutta tulipahan sanottua, jos se nyt sitten kuitenkin sinä olet joka sitä tuskin minulta kuitenkaan kysyt...

• nyt 
        En ole ap. kirjoitti:

Koska SE syksy oli???

viimeksi. Vääriähän täällä kaikki tyynni, eis se mittään ;)

• Mr. Exp.

En usko, että hän tunnistaa sinut kirjoitustyylistä. Eräs sanoi minulle ihan samaa, lienee sekoittanut meidät. Minä taisin aloittaa tämän typerän kyselyn, ja nyt kaikki kärsivät siitä?

Meillä oli paljon yhteistä, ehkä hän soittaa sinulle, en voi luvata sitä hänen puolestaan.
      Sinä olet nainen ja hän mies, nimimerkistäni huolimatta olen minäkin nainen, väärä sellainen...

• Mr. Exp.

että S:t aiheuttavat taas kaaosta täällä tänään!!!

Jos minä vaikka poistun sekoittamasta enempää... älkää polttako pohjaan, kun se on jo liian suolaistakin! :)

Ja se punahiuksinen hevari (J) ja mustahiuksinen (S) koettavat nyt vaan tunnistaa toisensa, kun minäkin jo teidät huomaan. Laittakaa vaikka jotain tarkennusta, eihän tuo teidän touhunne etene mihinkään.

Ja sille toiselle blondille hevarille (S) on mulla (S) sen verran oikeata asiaa, että mulla olis luonnos yhdestä jutusta, jos se kiinnostaa (tämä on IHAN asiallinen juttu eikä mikään semmonen, mitä täällä yleensä puhutaan), se ei maksa mitään, eikä sitä tarvi edes toteuttaa, mutta huonoja ideoita mulla ei kyllä ole muuta kuin se teroitushomma. :)

• tavan...

Enpä usko, että tämä on nyt sinun aiheuttamaa. En ainakaan tiedä, mistä sinä puhut. Tämä on ihan oma sotkuni, ollut jo kohtalaisen kauan. Enkä ole palstaillut täällä taas aikoihin, joten olen siis ihan pihalla. ;-)

Ei hän soita. Eikä lähetä sähköpostia. Tiedän, ketä tavoittelen, hänet löydän, jos löydän, täältä. Onhan meillä varmaan yhteistäkin, mutta eroavaisuuttakin, luulen. Kuten se, että asiat on tiettyyn pisteeseen asti selviä, mutta jotain on kesken. Selvyyden haluan, en ennen pääse tästä keskeneräisestä tunteesta, eikä varmaan hänkään. Odotan siis ja toivon. -Show must go on!

Tsemiä sinulle, toivottavasti saat selvyyden joskus. Härkää sarvista, paras keino, tiedän, mistä puhun! =)

• tavan...
        Mr. Exp. kirjoitti:

että S:t aiheuttavat taas kaaosta täällä tänään!!!

Jos minä vaikka poistun sekoittamasta enempää... älkää polttako pohjaan, kun se on jo liian suolaistakin! :)

Ja se punahiuksinen hevari (J) ja mustahiuksinen (S) koettavat nyt vaan tunnistaa toisensa, kun minäkin jo teidät huomaan. Laittakaa vaikka jotain tarkennusta, eihän tuo teidän touhunne etene mihinkään.

Ja sille toiselle blondille hevarille (S) on mulla (S) sen verran oikeata asiaa, että mulla olis luonnos yhdestä jutusta, jos se kiinnostaa (tämä on IHAN asiallinen juttu eikä mikään semmonen, mitä täällä yleensä puhutaan), se ei maksa mitään, eikä sitä tarvi edes toteuttaa, mutta huonoja ideoita mulla ei kyllä ole muuta kuin se teroitushomma. :)

en ole S eikä hakemani henkilökään. Eikä kukaan ole edes J. Eli kaksi kirjainta on eliminoitu. Ei ole myöskään H eikä E. Jäähän niitä kirjaimia sittenkin. ;-) Ja en aio lotota tällä viikolla, se heti pois minusta! Jännitystä riittää töissä, jonne tästä heti kohta suuntaankin. (Siellähän minut näkee, jos tarkenee käydä katsomassa...)

• Mr. Exp.
        tavan... kirjoitti:

Enpä usko, että tämä on nyt sinun aiheuttamaa. En ainakaan tiedä, mistä sinä puhut. Tämä on ihan oma sotkuni, ollut jo kohtalaisen kauan. Enkä ole palstaillut täällä taas aikoihin, joten olen siis ihan pihalla. ;-)

Ei hän soita. Eikä lähetä sähköpostia. Tiedän, ketä tavoittelen, hänet löydän, jos löydän, täältä. Onhan meillä varmaan yhteistäkin, mutta eroavaisuuttakin, luulen. Kuten se, että asiat on tiettyyn pisteeseen asti selviä, mutta jotain on kesken. Selvyyden haluan, en ennen pääse tästä keskeneräisestä tunteesta, eikä varmaan hänkään. Odotan siis ja toivon. -Show must go on!

Tsemiä sinulle, toivottavasti saat selvyyden joskus. Härkää sarvista, paras keino, tiedän, mistä puhun! =)

Joo en ole niistä sarvistakaan jutellut, ihan ollut hakuammuntaa täällä olo, kuten nytkin.
        Osui kyllä, mutta älä riuhtomaan rupea, muistuttaisin, että jollain muullakin on sarvet???
        ...Ja mulla on lasso, sen verran poroja on liikkeellä... no ei sentäs :)

Juu, ei hän soita, eikä lähetä sähköpostia tai tekstiviestiä vääriin numeroihin. Sen verran nolostunut, että tuskin edes moikkaa, kun vastaan kävelee - kuulin tarinan alusta saakka.
        Hyvä ideakin meni ihan harakoille...

Ai niin, mutta enhän voi toisen puolesta vastata!!
        Koeta löytää se oikea henkilö,
        sillä välin voin piristää sua kuuntelemalla...

• Mr. Exp.
        tavan... kirjoitti:

en ole S eikä hakemani henkilökään. Eikä kukaan ole edes J. Eli kaksi kirjainta on eliminoitu. Ei ole myöskään H eikä E. Jäähän niitä kirjaimia sittenkin. ;-) Ja en aio lotota tällä viikolla, se heti pois minusta! Jännitystä riittää töissä, jonne tästä heti kohta suuntaankin. (Siellähän minut näkee, jos tarkenee käydä katsomassa...)

... nyt aloitin sitten sen kiroilemisen. Ketäs sitte oikein ettit? Ja kuvitteletko tosiaan, että ko. henkilö ilmestyis sinne, vaikka juuri nyt siellä onkin jotain näkemistä, ensimmäistä kertaa pitkään aikaan, siis silloinkin kun et ole paikalla, (se oli aika huono läppä :))

Minä ainakin haluaisin tulla käymään siellä sun työpaikallas, kun siellä on yks kiinnostava juttu, mutta en voi kun sinä olet siellä :(
        Jospa naamioituisin - vaikka mieheksi, se ei ole kovin vaikeaa...

Otan tietenkin mukaan vahtikoirat, ettei tule väärinkäsityksiä enempää puolin sun toisin... :)

• tavan...
        Mr. Exp. kirjoitti:

... nyt aloitin sitten sen kiroilemisen. Ketäs sitte oikein ettit? Ja kuvitteletko tosiaan, että ko. henkilö ilmestyis sinne, vaikka juuri nyt siellä onkin jotain näkemistä, ensimmäistä kertaa pitkään aikaan, siis silloinkin kun et ole paikalla, (se oli aika huono läppä :))

Minä ainakin haluaisin tulla käymään siellä sun työpaikallas, kun siellä on yks kiinnostava juttu, mutta en voi kun sinä olet siellä :(
        Jospa naamioituisin - vaikka mieheksi, se ei ole kovin vaikeaa...

Otan tietenkin mukaan vahtikoirat, ettei tule väärinkäsityksiä enempää puolin sun toisin... :)

Joo, no kirjoituksesi oli toooosi kaukaa. Nauran maha kippurassa =). Sulla ei ollut minkään sortin hajua, millasessa työpaikassa olen. ;-) Onhan siellä minun työpaikalla paljonkin mielenkiintoista, mutta ei sinne voi tupsahtaa. Kun ei sinne pääse! Mua pitää katsella kaukaa vain... Tai sitten niitä, jotka siellä on, kun minä en siellä ole.

No, nyt en kirjoita tätä enempää. Annetaas pölyn laskeutua, henkilö jota tavoitan, saa rauhassa pohtia asioita. Kiitos, en tarvitse viihdytystä, vaikka oli todella jaloa ajatella sitä. Olen niin tottunut olemaan yksin ajatusteni kanssa, ettei tämä tuo enää mitään poikkeusta! Parempi niin, olla yksin, odottaa ja tuumailla!

Oikein hyvät yöt ja rakkaan(!) kuvia unissa(kin)! ;-)

• tunneskaalani
        tavan... kirjoitti:

on jo menty läpi ja käsitelty. Elämä on jo alkanut voittaa. Jotain jäi tosiaan kesken, mutta en ole enää pitkään aikaan haikaillut sen perään. En odota sinulta enää mitään.

• mulla on
        tunneskaalani kirjoitti:

on jo menty läpi ja käsitelty. Elämä on jo alkanut voittaa. Jotain jäi tosiaan kesken, mutta en ole enää pitkään aikaan haikaillut sen perään. En odota sinulta enää mitään.

hyvä tilaisuus iskeä, no joo juoksisit karkuun.

• Mr Exp.
        tunneskaalani kirjoitti:

ja muut jatkavat juttua, niin kuin tietäisivät hyvinkin mistä puhutaan.
        Jos et häipynyt vielä, niin kerron, että yritin kyllä puhelimitse ja tekstiviestein kertoa sulle, että olet erehtynyt henkilöstä. Olen kyllä täällä jutellut sun kanssa, kun muut ei näytä aina tietävän mistä puhut, tai sitten minä kuvittelen tietäväni, mistä sinä puhut, jos se edes olet sinä. Oletko taas ihan pihalla???
        Niin nimi alkaa S:llä eli en ole henkilö, jota etsit, kuten yllä mainitsit jo... asia meni kyllä perille, mutta mahtaako hän jota todella etsit, edes olla täällä??? Se milloin sekaannus sattui, en kyllä vieläkään tajua, miten voit niin selvästi sekottaa ihmisiä keskenään, sitten vielä PIINAAT minua kuukausitolkulla... Se ei ole kovin reilua.
        Tämän VAIN halusin sanoa,
        Hyvää yötä...
        ei tarvi vastata, kun sen hyvää yötäkin saa lypsää.

En enää kysele typeriä, jos niillä kysymyksillä on niin katastrofaaliset seuraukset!!!

• tavan...
        tunneskaalani kirjoitti:

oli minulle, niin tämä on helppo uskoa. Sitä vaan en oikein jymmärrä, mikä sinua vetää tänne. Keskeneräisyys? -Ei sillä ole merkitystä näin loppupeleissä. Antaa olla vain. Olin itsekin päättänyt lähteä ja jättää kaiken taa, mutta se keskeneräisyys on minun ongelmani. Helpottaahan se, mutta totisesti toivon, ettei minun tarvitse törmäillä sinuun, niin pääsen tästä. Se on vaan tän paikan ongelma, että sama mihin päin pääni käännän ja mihin askellan, törmään sinuun tai nimeesi tavalla tai toisella. Ja minä kun luulin muuttaneeni kaupunkiin!

No, hyvä, että edes toinen meistä on kaikesta niin hienosti yli. Kaikkea hyvää sinulle, mutta älä kummastele käytöstäni, jos joskus satut minut huomaamaan jossain. Olemus kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

• Mr. Exp.
        tavan... kirjoitti:

oli minulle, niin tämä on helppo uskoa. Sitä vaan en oikein jymmärrä, mikä sinua vetää tänne. Keskeneräisyys? -Ei sillä ole merkitystä näin loppupeleissä. Antaa olla vain. Olin itsekin päättänyt lähteä ja jättää kaiken taa, mutta se keskeneräisyys on minun ongelmani. Helpottaahan se, mutta totisesti toivon, ettei minun tarvitse törmäillä sinuun, niin pääsen tästä. Se on vaan tän paikan ongelma, että sama mihin päin pääni käännän ja mihin askellan, törmään sinuun tai nimeesi tavalla tai toisella. Ja minä kun luulin muuttaneeni kaupunkiin!

No, hyvä, että edes toinen meistä on kaikesta niin hienosti yli. Kaikkea hyvää sinulle, mutta älä kummastele käytöstäni, jos joskus satut minut huomaamaan jossain. Olemus kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

EN OLE AP.

Meillä ei ole ollut mitään,
        eikä tule mitään,
        vastailet taas vain mulle - tietämättäsi?
        mutta se ei merkitse mitään.

Muista aina yksi juttu:
        Olet jokaisen naisen ihannemies,
        ja kaikki täällä puhuneet,
        jotka olivat naiset ovat varmasti
        samaa mieltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      14
      12448
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      6
      11208
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      177
      5132
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      35
      3750
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3574
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      50
      3179
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      109
      2904
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2518
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      55
      2195
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1985
    Aihe