Mihin se tyrehtyi?
MItä se tulisi olemaan? Siis Perussuomalaisten OMA ehdotus maan asioiden hoitamiseksi?
Halme oli suuri pettymys, ERITTÄIN suuri, Kyllä harmittaa itselleni se tunnustaa, että tuollaista machoa tuli äänestettyä!
Yksikään sen lupaama EI ole pitänyt!
Kuubassa sekoilee, ja maan asioille viittaa pitkät! Ettei olisi taas alamäki alkanut?
Soini? Vain omaa egoaan kauppaa ja hänen nuoleskeluunsa muut oitis valmiita!
Vistbacka? Yksinäinen luutunut käsite pohojalaasten kiveen hakattujen periaatteiden jäykkis. Mitään todellista asioiden ratkaisevaa mallia ei ole tullut pitkään aikaan.
JKa? Jokaisesta virkkeestä paistaa viha, katkeruus ja kauna muita kohtaan, Samaa rataa valikankaat ja muuta kannanottajat.
Se nuori mies Kurikasta (nimi?) kirjoitti Ilkassa ja Hänellä oli ratkaisu koko islamilaisen maailman ongelmaan!!
OHHOh! Oli naureskelun aika pohojalaisissa huoltoasemien baareissa.
Ei hyvältä näytä! Kansan palvelijan on stuttava kansan pariin, eikä moittia jokaista, joka uskaltaa hieman kyseenalaistaa johtajienne kyvyt!
Ei mantralla: "vanhatpuolueet" tule vaalivoittoa! Ei myöskään kurjuuksien kuuluttamisella.
Vaalityön aloitus??
2
97
Vastaukset
- yks ihminen
No niin, anna tulla oma ehdotuksesi maailman parantamiseksi. Jokaisella on siinä oma osuutensa.
Kritiikki on aina tervetullutta.
Jos katselet Salattuja Elämiä niin voit ehkä itsekin todeta, että sarjan henkilöiden olettamat asiat heidän itsensä kannalta eivät etene loogisella tavalla, vaan aina löytyy jokin uusin käänne, mikä ohjaa asiat aivan toiseen suuntaan kuin mitä ihminen itse oli asiasta ajatellut. Ehkä perussuomalaisuus käyttäytyy kohdallasi samoin, eli oletit jotakin, mutta tilalle tulikin aivan uusia käänteitä.
Elämä jatkuu vaikka se ei meitä tyydytä. Sopeudu tai luo uutta.- Aloittaja
Olen kanssasi samaa mieltä!
Useita kertoja olen aloitanut uusiksi. Omaa ajatteluani tarkistaen!
Toivottavasti en koskaan tule jääräpääksi, joka halme-erjakouvon-yms tavoin tietää kaiken!
Mutta, että nuoleksisin tavoillanne... nou!
Ensiksi: Arvaa oma tilasi, anna arvo toisellekin!
Ei ne sanonnat aivan turhia ole!
En katsele tv-sarjoja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal293245- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 231528
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474