hei olen 18vuotias nuoria nainen kotoisin somaliasta asunut suomessa pitkään aikaan
toivoisin juuri tällä hetkellä harttaasti töitä.
Varsinkin vanhusten auttamista tulen todella hyvin toimeen vanhusten ihmisten kanssa. Haluaisn auttaa heitä ja pitää heille seuraa minulla on aikasempaa työkokemusta vanhasta rouvasta jonka kanssa viihdyin todella hyvin ja meillä oli yhdessä tosi hauskaa autoin häntä ja kerroin hänelle kaikkea kultuuristamme ja muista kulttuureista
jos itselläsi on vähän tylsää niin ota yhteyttä minuun ja lupaan tehdä äivästäsi enemmän hymyilysempi tietysti lastenhoitaja työtkin sopii minulle
kiitos
Terveydenhoito- ja sosiaalialan työ Hakisin
6
542
Vastaukset
- Oona
Kannattaa ottaa yhteyttä oman kaupunkisi organisaatioihin, jotka järjestävät vapaaehtoistyötä. Varmasti moni vanhus olisi ikionnellinen, jos saisi seuraa ja ystävän sinusta! Tälläisistä ystävistä ja auttajista on huutava pula. Vanhusten yksinäisyys on suuri ongelma.
Voit myös kysyä työvoimatoimistosta, jos saisit jostain vanhainkodista harjoittelijan paikan. Ja voithan vaikka kouluttautua alalle, jos koet sen omaksesi ja haluaisit siitä jopa ammatin itsellesi.- Aisha
Jooh se olisi tosi mukavaa mutta miten mä etin sellasen oisko jossakin missä voisi johon voisi jättää ilmoituksia?
- Oona
Aisha kirjoitti:
Jooh se olisi tosi mukavaa mutta miten mä etin sellasen oisko jossakin missä voisi johon voisi jättää ilmoituksia?
Missä kaupungissa asut? Jos et tiedä oman kaupunkisi vapaaehtoistyön verkostoja, voit ottaa aina yhteyttä työvoimtoimistoon. Siellä he osaavat neuvoa sinua varmasti eteenpäin! Voit myös suoraan ottaa itse yhteyttä johonkin paikalliseen vanhainkotiin.
- aisha
Oona kirjoitti:
Missä kaupungissa asut? Jos et tiedä oman kaupunkisi vapaaehtoistyön verkostoja, voit ottaa aina yhteyttä työvoimtoimistoon. Siellä he osaavat neuvoa sinua varmasti eteenpäin! Voit myös suoraan ottaa itse yhteyttä johonkin paikalliseen vanhainkotiin.
jooh mä asun itse espoossa mä otan yhteyttä työvoimatoimistoon tai jonnekin tiettyyn vanhainkotiin
- Oona
aisha kirjoitti:
jooh mä asun itse espoossa mä otan yhteyttä työvoimatoimistoon tai jonnekin tiettyyn vanhainkotiin
Työvoimatoimistossa ainakin osaavat neuvoa ja ohjata eteenpäin. Tsemppiä sinulle! :)
- Aisha
Oona kirjoitti:
Työvoimatoimistossa ainakin osaavat neuvoa ja ohjata eteenpäin. Tsemppiä sinulle! :)
kiitos Oona;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka892523- 671465
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww841413EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81933
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19910Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta105804Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe36800- 54783
- 30716