Mitä minä täällä teen? Miksi minä tänne kirjoitan?OLen 100 % varma, että JUURI SINÄ et käy näillä sivuilla. Ehkä tämä on minulle vain terapiaa, millä päästä pois tästä tunteesta. Ja näistä ajatuksista.
Tiedän, että et voi tarjota minulle koskaan mitään.Tiedän, että sinulla on oma elämäsi.
Nin minullakin.
Mitä helvettiä minä yritän tänne kirjoittaa??
Minä olen jo kauan luullut tietäväni, kuka minä olen, mitä minä haluan. Olen uskonut arvoihini ja periaatteisiini- ja sitten tulet sinä ja sinun kaksi känsää käsissäsi ja rohtuneet huulesi ja niin vaivihkaa viattomalla tavalla järkytät maailmani.
Ja minä,joka uskon itsehillintään, mielen ja kehon puhtauteen huudan perääsi pimeässä yössä- niin hiljaa, ettei kukaan kuule.
Ja minä odotan, että sinun matala äänesi korvassani ja huulesi kaulallani olisivat taas totta.
Ja mikä ikävintä- MINÄ ODOTAN TURHAAN!
"Poikamainen mies""
32
4628
Vastaukset
- inmymind
ihan kuin minun kirjoittama.(n)
- tahallaan
sekoittaa gimmojen päät.se riittää sille.se saa nautintonsa siitä.se hykertelee mielessään kun gimmat vainoo sitä kiimoissaan.
yöäääk. - alkup.
tahallaan kirjoitti:
sekoittaa gimmojen päät.se riittää sille.se saa nautintonsa siitä.se hykertelee mielessään kun gimmat vainoo sitä kiimoissaan.
yöäääk.Tähän ikään mennessä on oppinut jo erottamaan jyvät akanoista. Olisikin peluri, niin ei hätiä mitiä- täällä päässä.
- tyttö pohjolasta
Lopeta heti turhan jahkailu, ja palaa maanpinnalle!
Naisten tunteilu ei päihitä miesten järkeilyä,
ikinä...
Ennemmin tai myöhemmin sinun sieltä on siis alas tultava.
Hyvää päivänjatkoa joka tapauksessa.
T.Turhuuden markkinoilta ei voi ostaa mitään.- alkup.
Aivan, MYÖNSIN jo- odotan turhaan.
Jalat maanpinnalla-tukevasti.
Mutta eivät ne kaiki miehetkään ihan tunteettomia ole- voin lohdutukseksi kertoa. - r4k4s
alkup. kirjoitti:
Mutta eivät ne kaiki miehetkään ihan tunteettomia ole- voin lohdutukseksi kertoa.Niin kauan odotat kuin itse haluat. Jos et itse ota asiasta selvää ei sitä kukaan muukaan tee sinun puolestasi. Voitko joka päivä tästä eteenpäin katsoa itseäsi peilistä, jos jätät kaiken arvailujen varaan? Totuuden puhuminen tai sen kuuleminen voi olla vaikeaa, mutta ilman sitä kaikki kaunis voi jäädä hahmoiksi valokuviin ja päiväkirjoihin. Jos kuulit totta, etkä tyhjiä puheita, ehkä sinun olisi aika tehdä jotain?
Toivottavasti jalkasi maan pinnalla eivät estä sinua saavuttamasta sitä, mitä eniten haluat. Jos sydämessäsi tunnet kaipausta, niin se voi kertoa sinulle mitä sinun tulee tehdä. Kaikki ihmiset eivät pyri hyötymään toisesta. Maailmassa on paljon ikävää ja kaipausta joka ei täyty järkeilyn ja pelkojen ansiosta. - tyttö pohjolasta
alkup. kirjoitti:
Mutta eivät ne kaiki miehetkään ihan tunteettomia ole- voin lohdutukseksi kertoa.En kai loukannut sinua, ei ollut tarkoitus!
Elämää on tullut seilattua kuitenkin jo jonkin
matkaa, ja nähtyä ja koettua vaikka minkälaista käännettä siinä, omia ja toisten.
Realiteeteissa pyysin vain pysymään, ja niinhän tunnut tekevänkin.
Ettei asioista tulisi liian isoja ja ylitsepääsemättömiä.
Rakkaus kun on tunteista vahvin.
Ja kyllähän miehilläkin tunteet on, sitä en ole kiistänytkään, järki vain sanelee monesti monta asiaa enemmän kuin naisilla.... - alkup.
tyttö pohjolasta kirjoitti:
En kai loukannut sinua, ei ollut tarkoitus!
Elämää on tullut seilattua kuitenkin jo jonkin
matkaa, ja nähtyä ja koettua vaikka minkälaista käännettä siinä, omia ja toisten.
Realiteeteissa pyysin vain pysymään, ja niinhän tunnut tekevänkin.
Ettei asioista tulisi liian isoja ja ylitsepääsemättömiä.
Rakkaus kun on tunteista vahvin.
Ja kyllähän miehilläkin tunteet on, sitä en ole kiistänytkään, järki vain sanelee monesti monta asiaa enemmän kuin naisilla....Ethän toki minua loukannut.
Samaa mieltähän tässä ollaan.
Mutta realismi se jyllää täälläkin päässä.
- erehdyksissä
miten voinkaan näin eksyä näille sivuille,mutta sinut minä haluan!!! Olitpa mitä mieltä tahansa :)
- meikäläinen
vaan mut.....:)
- olet oikeassa
meikäläinen kirjoitti:
vaan mut.....:)
sinut minä haluan :)
- poika pohjoisemmasta
hmm..ne tunteet ne tunteet...
- tyttö pohjolasta
*nauraa*
- "poikamainen mies"
Mitäpä tähän voisi koettaa lisätä.
Yksin olet ajatustesi kanssa.
Olen pahoillani, et mua saa
..................
..................
..................
,niin siinäpä kaikki.
ps. Tämä oli vastaukseni provolle! En lue näitä palstoja. Enkä vastaa kysymyksiin täällä.- "poikamainen mies"
Parempi alkaa vihata... huomioi kaikki negatiivinen! Löydät varmasti :D
- alkup.
"poikamainen mies" kirjoitti:
Parempi alkaa vihata... huomioi kaikki negatiivinen! Löydät varmasti :D
;) miksi minä sinua vihaisin? ;)
Kiva, että joku jaksaa näihinkin vastailla.
- mystinen mtm
niin sääli..olisit taas lämmittänyt minun käsiäni, kohtahan olen taas lähempänä kuin luuletkaan...
- alkup.
;) iso hymy.
- mystinen mtm
alkup. kirjoitti:
;) iso hymy.
vai hämmennyit..jaa-a
- alkup.
mystinen mtm kirjoitti:
vai hämmennyit..jaa-a
Niin, uskomatonta mutta totta- minäkin hämmennyn joskus. Enkä vähiten vuoksesi.
Ja Sinä olet liian mystinen, jotta ottaisin todesta;) - mystinen mtm
alkup. kirjoitti:
Niin, uskomatonta mutta totta- minäkin hämmennyn joskus. Enkä vähiten vuoksesi.
Ja Sinä olet liian mystinen, jotta ottaisin todesta;)noh, ehkäpä parempi niin.järjellä eikä tunteella..
- alkup.
mystinen mtm kirjoitti:
noh, ehkäpä parempi niin.järjellä eikä tunteella..
Ainakin minut- luit varmaan aloituksen.
Kerropa sinä, mitä SINÄ HALUAT? - mystinen mtm
alkup. kirjoitti:
Ainakin minut- luit varmaan aloituksen.
Kerropa sinä, mitä SINÄ HALUAT?vai s, montako kirjainta nimessäsi on?
- alkup.
mystinen mtm kirjoitti:
vai s, montako kirjainta nimessäsi on?
kirjaimet- ei mahdu yhden käden sormiin
- mystinen mtm
alkup. kirjoitti:
kirjaimet- ei mahdu yhden käden sormiin
no, mitenkäs jos minun ensimmäinen kirjain on p...
- alkup.
mystinen mtm kirjoitti:
no, mitenkäs jos minun ensimmäinen kirjain on p...
p? ei osu eikä uppoa.
- (S)
Mikä on etunimesi ensimmäinen kirjain?
- alkup.
se on S
- Jin & Jang
Kaikki ei ole aina niin mustavalkoista kuin miltä ensin näyttää... Järkytykset tasaavat elämää, koska pahan jälkeen seuraa aina vastaava määrä hyvää :)
- s****
YLLÄTYS, Minäkin olen S. Puhuin jollain palstalla aiemmin hakuammunnasta. Haluan nyt oikaista etten minä S**** ole sanonut TÄLLÄKÄÄN palstalla yhtään mitään, terkkuja "poikamaiselle miehelle". Jono senkun pitenee. Huom! En edelleenkään jonota :) :)
- s****
Ei se ole sen "saman sällin" syy, jos se sekoittaa teidän päänne!!! Mitä ihminen ulkonäölleen voi? Tai olemukselleen? Tai älylleen? Tai, no nyt saa loppua superlatiivit.
Kyllä se on naisten oma vika,jos pää ei pysy perässä. Sitä paitsi mitä turhia miesten perässä juosta, eikö miehen pidä saada "metsästää", se kuuluu miehen luonnolle. Ei muuta kun odottelette siellä kiltisti, josko se puhelin sois. ;) - S****
s**** kirjoitti:
Ei se ole sen "saman sällin" syy, jos se sekoittaa teidän päänne!!! Mitä ihminen ulkonäölleen voi? Tai olemukselleen? Tai älylleen? Tai, no nyt saa loppua superlatiivit.
Kyllä se on naisten oma vika,jos pää ei pysy perässä. Sitä paitsi mitä turhia miesten perässä juosta, eikö miehen pidä saada "metsästää", se kuuluu miehen luonnolle. Ei muuta kun odottelette siellä kiltisti, josko se puhelin sois. ;)Oikeasti hän ei ole sellainen gigolo, millaiseksi häntä luulette. Vasta kuluneen vuoden aikana sen olen vihdoin tajunnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708