Ikävät oireet.

Auts!!

Onko muilla samanlaisia oireita...siis vauva ilmeisesti potkii virtsarakkoon tai jonnekkin sinnepäin todella kivuliaasti.
Välillä tuntuu emättimen sisäpuolella ikävä vihlaisu,kestoltaan muutaman sekunnin.
Kipu ei ole jatkuvaa mutta yöllä tunsin sen muutaman kerran.
Ja samalla kyselisin että kärsiikö kukaan muu todella kiusallisista ja erittäin runsaista ilmavaivoista,minulla niitä on ollut koko raskauden ajan ja varsinkin ruuan jälkeen olen haiseva ja rutiseva kauhistus.todella epämiellyttävää ja haittaa jo sosiaalisia suhteita.
Syön rautaa mutta olen koittanut valita vatsaystävällisen valmisteen.
niin ja olen rv 34.
Iloisia odotuksia kaikille minäkin nautin odotuksesta näistä vaivoista huolimatta.

2

565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viikoilla

suunnilleen ollaan. Noi ilmavaivat, joo... tosi ärsyttävää, niitä alkoi tulla jo ennen kuin aloitin rautatabujen syönnin. Varmaan joku ruoka-aine käy... Ja tuntuu välillä ettei niitä voi pidätellä, ne vain tulee. Super-noloa! Mulla on tuntunut muutaman kuukauden inhottavilta sikiön liikkeet "kohdunsuulla" ja jos moksautellut vasemmalle puolelle niin siellä hirveitä vihlaisuja. Olen siitä maininnut, koska tosi epämiellyttävää ja pahan tuntuista, mutta ei ole noteerannut mitenkään. Onneksi ei niin hirveästi meillä jälellä :)

• kokemusta?

ite olen vasta 19. viikolla, mutta tänään kävellessä alkoi vihloa mielettömästi jonnekin "sisälle"
        ei tavallaan tuntunut virtsaputken tienoilla, vaan emättimessä ja ihan alamahassa.. oliskohan ollut kohtu kyseessä..?
        sitten helpotti, kun pääsin vessaan tyhjentämään rakkoni..
        ja tuota kipua ehti kestää sellaiset puoli minuuttia-minuutin ja se sattui kävellessä julmetusti.
        no onneksi se meni sitten heti ohi eikä takasin tullut :)
        onko tämmöisestä kellään kokemusta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3900
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3486
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3108
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2940
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1934
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1928
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1769
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1713
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1711
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1664
    Aihe