Eilen uutisissa(MTV) kerrottiin kokoomuksen kanpanjaväen lomailevan suomalaisten verorahoilla Thaimaassa
Mitä mieltä olette pitääkö suomalaisten veronmaksajien kustantaa Niinistön Jaskarin Pihojen lomamatkat.
Minusta tälläinen rosvoporukka joutaisi käräjille.
Voiko olla totta
12
588
Vastaukset
- se Tarja lomailee
nyt Italiassa?
Ja veromarkoilla pistettiin vaalit pystyyn. - Matkailija .,
He maksoivat 85% itse ja loput tuli puolueen omista rahoista.
Hienoa työtä tekivät ja ovat ansaitulla lomalla!!
Mutta toinen asia on se, että Halonen lomailee tälläisenä aikana?
Hän on aivan piittaamaton ja kykenemätön hoitamaan tehtäviään!!
Hän on kuitenkin Presidentti!!- tollainen pelle?
Häikäilemätön ihminen.
Ajatelkaa jos Venäjä hyökkäisi, niin Halonen olisi varmaankin Italiassa lomalla??
Mielestäni nuoret saavat lomailla!! - sieltä ne tulee
Halonen ei tee mitään, ei ehdota hallitukselle, että tekisivät mitään FORTUMIN OPTIOILLE. Taas niitä ruvetaan jakamaan, entistä suurempia, ja taas kukaan ei tee mitään.
Eiköhän se halonen ole maksattanut koko vaalit SAK:lla ja keräilee itse niitä Fortumin optioita.
Ja Penallakin oli oakkeita yhteensä niin paljon, kuin muilla yhteensä.
- jore
Jos tämä pitää paikkansa niin ilman muuta käräjille.
Nyt on Niinistö selityksen velkaa.- HALONEN,,
Virkavelvollisuuksien laiminlyömisestä vastuuseen!!!
- Hansu
Mitä ihmeellistä siinä sitten on, jos kokoomuslaiset lomailevat puoluerahoilla (osaksi ja osaksi omilla rahoillaan). Lomaileehan presidenttikin parhaillaan meidän verorahoillamme Italiassa ja uskoisin, ettei pääministeri Vanhanenkaan itse maksa viikon lomaa Torinoon. Niin, ja matkustaahan Halonen vielä Torinoonkin meidän rahoillamme.
Ei kannata olla kateellinen.- ETTEI
heidän halosensa täytä edes veroilmoitusta, kun ei tarvitse. Kaikki tulee puhtaana käteen ja edustusrahat päälle.
Siellä Italiassa hän solmii yhteyksiä sen maan xxxxxxxx-järjestöihin.
- antaa-mennä
Suomessa on kaksi eri porvarikoneistoa, toinen on amerikan suunta ja toinen on saksan suunta.
Saksan suunta hallitsee maata vaikka on työväenpuolue hallitusvastuussa.
Suomen virkamies koneito on sama kuin tuomitsi Rytin 10 vuodeksi vankilaan ja hallitsee vielä 1917 lakien kanssa.
Rytin päiväkirjat ovat ainakin luettävissa ulkomailla, kuinka Mannerhein pakoitti Rytin allekirjoittamaan liittoutumissopimuksen saksan kanssa 1944, koska Ryti oli amerikan porvareita, ja ystävä myös Venäjän kanssa.
Mutta sai tuomarinsa kautta päiväkirjat amerikkaan piiloon, joten suomen koko historia muuttuu tulevaisuudessa.
Terveisin R. Janhu Australia. - matkusta verorahoilla
koska kokoomuksen ja Saulin saama tuki on pantu eri rahapussiin kuin vapaaehtoisilta kerätyt vaalirahaeurot. Niitä jäi sopivasti sosiaaliloma-avustuksiin.
- alasivulla
olevia mainoksia - eli nauti itse ja anna muidenkin nauttia -
TILAA MATKA!! - Elviira
Kun noin pipo kiristää olet todella loman tarpeessa "porvari" ja "tyttö".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423930Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393536- 703138
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912990Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no861982- 351958
- 241809
- 301744
- 321743
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231704