Paljon on parjattu, mutta nyt olen tasan kaksi vuotta ajellut - tyytyväisenä! Eipä täällä useimmat "provoilijat" ole koskaan tainneet edes olla C5:n kyydissä... Kannattaa joskus kokeilla, ilman ennakkoluuloja!
C5 2.0 Break vm-03 OK!
28
4789
Vastaukset
- täälläkin
Joo mulla Break -02 eikä mitään kummempaa vaivaa ole ollut.Kyyti on mahtavaa .
- geri
Itselläkään ei ollenkaan pahaa sanottavaa "viinitynnyristä".
Nyt pakkasillakin mennyt parhaiden autojen
malliin,ja taitaapa peräti kuulua niihin...
Eikä tietokone kertoile vikakoodeja!!
Kesä tulee pikkuhiljaa ja pääsee "myllyttään" talven naarmut pois ja eikun ihmisten ihailtavaksi.- tynnyrisaunaa
ihailisi. Herää pahvi ja ryhdy viimasuojaksi!
- puhut
On kyllä hieman tuoreempi, mutta C5 kuitenkin. Olen aivan samaa mieltä; kyllä sitikalla ajelis enemmän ihan huvikseenkin, ellei menovesi olis niin arvokasta :)
- TT-Citikka
tuttukin osti C5 Breakin (vm. 04/44 tkm) 110 hv:n HDi-koneella. Ois kyllä kelvannut minullekkin.
Vaan ollaan sen verran tyytyväisiä 2003 malliseen 66 kw (90 hv) HDi-versiolla varustettuun Berlingoon, ettemme aio sitä vielä vaihtaa. Eikä kyllä olis varaakaan. Rautajousinen kaappiautohan se on... - Le Citroen
kaikki odotukseni. 2,2 HDI automaatti on kyllä toiminut mahtavasti. Lumipyryllä ko. autolla tosi heino ajella se kulkee niin vaivattomasti ja eleettömästi kuin ilmatyynyalus.
Luulenpa, että saksankotterot on pahvia C5:n rinnalla.- peränpitäjiä
TM talvitestissä. Se riittänee sinullekin vastaukseksi hölmöihin juttuihisi. Yli kymmenen PSA-tuotteen jälkeen voin itse kertoa, että kyllä saksalaisella kelpaa päästellä eikä auto ole joka toinen viikko pajalla milloin minkäkin naurettavan vian vuoksi.
Tosta talvitestijutusta voiskin taas tehdä uuden keskustelunaiheen - ja katsoa kun kuumat ääricittaristit vaahtoaa niinku LHM-nesteet pakkasella... - pakkaspoika
peränpitäjiä kirjoitti:
TM talvitestissä. Se riittänee sinullekin vastaukseksi hölmöihin juttuihisi. Yli kymmenen PSA-tuotteen jälkeen voin itse kertoa, että kyllä saksalaisella kelpaa päästellä eikä auto ole joka toinen viikko pajalla milloin minkäkin naurettavan vian vuoksi.
Tosta talvitestijutusta voiskin taas tehdä uuden keskustelunaiheen - ja katsoa kun kuumat ääricittaristit vaahtoaa niinku LHM-nesteet pakkasella....... ihan noin opiksi ja ojennukseksi, millä saksalaisella nyt ajat? - Jotta tiedämme välttää sekä merkkiä että mallia :-)
- TT-Citikka
peränpitäjiä kirjoitti:
Tosta talvitestijutusta voiskin taas tehdä uuden keskustelunaiheen - ja katsoa kun kuumat ääricittaristit vaahtoaa niinku LHM-nesteet pakkasella...kun kyllä meidän Berlingo päihittää meidän edellisen sakun. Talviominaisuuksissa(kin) mennen tullen.
- germaanilla
pakkaspoika kirjoitti:
.... ihan noin opiksi ja ojennukseksi, millä saksalaisella nyt ajat? - Jotta tiedämme välttää sekä merkkiä että mallia :-)
ajoin 120tkm ja saldona normaalien huoltojen lisäksi yksi (1) ylimääräinen kulu - toinen xenonvalon polttimo. Aika vaikuttavaa. Aikaisemmilla ranskiksilla oli noihin kilometreihin 6-7 isompaa ja 10 pienempää remonttia.
Nykyisellä olen ajanut 27tkm ilman yhtään huomautusta. Ei sinun tarvitse kovin aktiivisesti vältellä tämän merkin/mallin ostamista - 99% citikkakuskeista ei nimittäin ole tähän varaa. Olen pahoillani.
Minulla menee hyvin. - TT-Citikka
germaanilla kirjoitti:
ajoin 120tkm ja saldona normaalien huoltojen lisäksi yksi (1) ylimääräinen kulu - toinen xenonvalon polttimo. Aika vaikuttavaa. Aikaisemmilla ranskiksilla oli noihin kilometreihin 6-7 isompaa ja 10 pienempää remonttia.
Nykyisellä olen ajanut 27tkm ilman yhtään huomautusta. Ei sinun tarvitse kovin aktiivisesti vältellä tämän merkin/mallin ostamista - 99% citikkakuskeista ei nimittäin ole tähän varaa. Olen pahoillani.
Minulla menee hyvin.työkaveri, joka ei ostanut koskaan toista Golfia, ensimmäinen hänelle sattunut kun oli täysi susi.
Ja jotkut maksaa itsensä kipeäksi merkistä, toiset ajelee mukavasti vähemmälläkin rahankulutuksella. Tämän sanon, vaikka itselläkin on ollut volkkari. Ja voisi olla vieläkin. - TT-Citikka
TT-Citikka kirjoitti:
työkaveri, joka ei ostanut koskaan toista Golfia, ensimmäinen hänelle sattunut kun oli täysi susi.
Ja jotkut maksaa itsensä kipeäksi merkistä, toiset ajelee mukavasti vähemmälläkin rahankulutuksella. Tämän sanon, vaikka itselläkin on ollut volkkari. Ja voisi olla vieläkin.nimittäin volkkariin. Vaan kun ei ole halua...
- volkkareista
TT-Citikka kirjoitti:
nimittäin volkkariin. Vaan kun ei ole halua...
ei tässä olekaan kysymys...
- pakkaspoika
germaanilla kirjoitti:
Minulla menee hyvin.Et tainnut vastata kysymykseeni? No, joka tapauksessa onneksi olkoon, kun sinulla menee hyvin :-)
- voittanut
peränpitäjiä kirjoitti:
Tosta talvitestijutusta voiskin taas tehdä uuden keskustelunaiheen - ja katsoa kun kuumat ääricittaristit vaahtoaa niinku LHM-nesteet pakkasella...talviautotestin ylivoimaisesti? Häh?
- sattumalta
voittanut kirjoitti:
talviautotestin ylivoimaisesti? Häh?
pysyä hetken öljyt sisällä. Ikivanha, merkityksetön testi, jossa citikka on muutaman päivän jopa toiminut. Pakkasta luultavasti ollut vähemmän kuin sen kriittisen -12.
Oliskohan ton viimesimmän kyselijän Xsara voittanu talvitestin... - asko
voittanut kirjoitti:
talviautotestin ylivoimaisesti? Häh?
TM:n viimeisessä talvitestissä.
- sotkeutui
asko kirjoitti:
TM:n viimeisessä talvitestissä.
No niin siinä käy, kun sotkeentuu yhteistyöhön japskien kanssa. Sehän on tojota...
- TT-Citikka
volkkareista kirjoitti:
ei tässä olekaan kysymys...
että tällaisella keskustelupalstalle keskustelu todella rönsyilee...
- varaton%
germaanilla kirjoitti:
Minulla menee hyvin.Toissapäivänä tie nro51 länteen päin oli klo 4 jälkeen lähes tukossa, kun upouutta autoa laitettiin hinurin lavalle -20 asteen pakkasella.
...Niin ja merkki oli just näitä, mihin 99% sitikkakuskeista ei ole varaa. Kuskin ilmeestä päätellen hänellä ei mennyt kovin hyvin. - hyvä
varaton% kirjoitti:
Toissapäivänä tie nro51 länteen päin oli klo 4 jälkeen lähes tukossa, kun upouutta autoa laitettiin hinurin lavalle -20 asteen pakkasella.
...Niin ja merkki oli just näitä, mihin 99% sitikkakuskeista ei ole varaa. Kuskin ilmeestä päätellen hänellä ei mennyt kovin hyvin.että köyhälläkin on joskus hauskaa - jos tuo olisi vielä totta...
Aika paljon ollut jo noin aamusella liikennettä, kun tie ihan tukkoontui. - ja aina vain...
hyvä kirjoitti:
että köyhälläkin on joskus hauskaa - jos tuo olisi vielä totta...
Aika paljon ollut jo noin aamusella liikennettä, kun tie ihan tukkoontui....hauskemmaksi muuttuu
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=583&posting=22000000013999758
No, on siellä totta puhuen jokunen Citikkakin. Vanha tosin. - luokan
ja aina vain... kirjoitti:
...hauskemmaksi muuttuu
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=583&posting=22000000013999758
No, on siellä totta puhuen jokunen Citikkakin. Vanha tosin.autoista puhutaan. Noihan joutaa kaikki romutettaviksi.
- kans
TT-Citikka kirjoitti:
kun kyllä meidän Berlingo päihittää meidän edellisen sakun. Talviominaisuuksissa(kin) mennen tullen.
meidän nykyinen saku päihittää meidän edellisen shitikan mennen tullen kaikissa ominaisuuksissa. Ja sitäpatsi meidän iskä voittaa teidän iskän.
- jonkun
mielestä C5:llä on edes lumipyryllä hienoa ajella. Muilla keleillähän se onkin sitten ihan paska. Ja ajotuntuman heikkoutta voi hyvin kuvailla ilmatyynymäiseksi. Yhtään ei ole tuntumaa tiehen.
En luule vaan tiedän että ranskanpatonkgit on länsiautojen pohjasakkaa. - TT-Citikka
kans kirjoitti:
meidän nykyinen saku päihittää meidän edellisen shitikan mennen tullen kaikissa ominaisuuksissa. Ja sitäpatsi meidän iskä voittaa teidän iskän.
Enpä tuolla halvauksen runteleman miehen voittamisella hirveästi revittelisi.
Syyllistyin tosi itsekkin - tahalliseen - vertailuvirheeseen. On nimittäin aika väärin verrata 15-vuotta vanhempaa volkkaria 2000-luvun Berlingoon.
Olen tosin ajanut tutun '99 mallisella Golfillakin, eikä se ollut '88 mallista Jettaa kummempi. '03 mallinen Berlingo sensijaan on.
- volvolla aikaisemmin
S40 Volvo oli aikaisemmin ja ennen sitä Mondeo. Kyllä Sitikan kyyti Volvon ja Foortin kepittää.Ilmatyynyalus on kyllä oikeaan osunut kuvaus LECitroenista.
- rtyukyull
Joskus jopa harkitsin moista, mutta jo koeistuminen karkotti pois. Huono ergonomia, kolho sisustus, epämääräinen vaihdekeppi, halvanoloinen kaikin puolin. Kyydissäkin olen sittemmin ollut, kauhea nitinä ja natina joka puolelta (oli farkku). Onneksi en moiseen katiskaan hairahtanut. Arvokin näkyy laskevan tosi nopeaan eli kalliiksikin vielä käy. Lisäksi farkku on tosi ruma!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254793Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113469Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283241Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282696Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu822424Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181803Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91424Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1201293Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41218