Niin elikkäs kuinka monta tyttöä tai poikaa olet suudellut. Ilmoita sukupuoli ja ikäsi samalla.
Eli itse olen 17wee poika oulusta ja olen suudellut vain 2 eri tyttöä.
Gallup: Kuinka monta tyttöä/poikaa olet suudellut?
48
2987
Vastaukset
- NoFace
olen kohta 15... suudellut ehkä 50-60 eri ihmistä :D en ole laskenut mutta tuo on karkea arvio, alle tuon ei ainakaan ole, yli saattaa mennä :D
pelottavaa >_- Van der Decken
Valehtelet, tai sitten et tiedä mitä oikea suhte on tai sitten olet oikea huora. Luulen sen viimeinen mahdollisuus, vaikka olet liian ruma minun mielestä ainakin kuvilla. En maksasi niin paljon...
- Van der Decken
Jahaa, SUUDELLUT, no nin, valehtelet tai sitten olet huora...huora luulen, näytän rumalta venäläiseltä huoralta...second hand...yäk
- No-Face
Van der Decken kirjoitti:
Jahaa, SUUDELLUT, no nin, valehtelet tai sitten olet huora...huora luulen, näytän rumalta venäläiseltä huoralta...second hand...yäk
http://fi.wikipedia.org/wiki/Huora
En ole koskaan myynyt itseäni. Pahoittelen siis että joudun tuottamaan pettymyksen: en ole huora. Mutta ei hätää, vaikka olisinkin niin ei sinulla kuitenkaan minuun olisi varaa.
Onkos sillä väliä olenko mielestäsi ruma vai en? Ainakin minulla on näköjään ollut enemmän vientiä kun voit uskoakaan ;) eikös se todista vain yleistä mielipidettä.
Siitä en todellakaan tiedä kuinka monen kanssa olen pussaillut mutta noin monen kanssa olen suudellut. - No-Face
No-Face kirjoitti:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Huora
En ole koskaan myynyt itseäni. Pahoittelen siis että joudun tuottamaan pettymyksen: en ole huora. Mutta ei hätää, vaikka olisinkin niin ei sinulla kuitenkaan minuun olisi varaa.
Onkos sillä väliä olenko mielestäsi ruma vai en? Ainakin minulla on näköjään ollut enemmän vientiä kun voit uskoakaan ;) eikös se todista vain yleistä mielipidettä.
Siitä en todellakaan tiedä kuinka monen kanssa olen pussaillut mutta noin monen kanssa olen suudellut.en ole toki seurustellut heidän kaikkien kanssaan, mitä tulee tuohon etten tietäisi mikä on oikea suhde. uskon kyllä tietäväni, ja jokainenhan sen rajan itse vetää. voidakseen suudella ei tarvitse seurustella.
- Van der Decken
No-Face kirjoitti:
en ole toki seurustellut heidän kaikkien kanssaan, mitä tulee tuohon etten tietäisi mikä on oikea suhde. uskon kyllä tietäväni, ja jokainenhan sen rajan itse vetää. voidakseen suudella ei tarvitse seurustella.
Juu, sellainen lutka, niin ett kaveriryhmä saa jotain hauska.
- ndosnfp
Van der Decken kirjoitti:
Juu, sellainen lutka, niin ett kaveriryhmä saa jotain hauska.
lutka mikä lutka..
- No-Face
ndosnfp kirjoitti:
lutka mikä lutka..
sanokaa mitä sanotte, oma mielipiteennehän se vain on. teistä kukaan ei minua tunne joten se on oikeastaan ihan sama mitä ajattelette :)
olen kuitenkin tyytyväinen tähänastiseen elämääni eikä sillä ole väliä vaikka olisinkin "lutka" toisten mielestä. vastasin vain kysymykseen. tietääkseni en pyytänyt teiltä kateellisia kommentteja mies- ja naiselämästäni, mutta samapa tuo on :)
- milla*
Kun niitä ihmisiä ja tyttöjä/poikia on pusutellut jo ihan pienestä asti, ilman että siinä mukana sellaista oikeaa tunnetta :)
No, jos ajatellaan ihan nuoresta lähtien niin kaverimielessäkin sellaiset 40 kertaa vähintään, mutta yhden maailman suloisimman pojan kanssa vasta kahdesti, että se on OIKEA suudelma jossa on hirveesti välittämistä mukana. Vielä ei yhdessä olla mutta kumminkin :)
Tyttöpä olen ja 16 vuotta - - - -
En tiedä kehtaanko sanoa, mutta en ole suudellut ketään ikinä, jos ei poskipusuja lasketa.. Kuvitelkaa en ketään... Olen 15 vuotta ja tyttö..
Haluaisin kysyä, että joko olet pyytänyt enkeliäsi treffeille. Kiinnostaa tietää.. Etkös ole se sama, joka kirjoitti tänne siitä tytöstä, josta niin paljon välittää, muttei uskalla tehdä mitään..- Poika89 oulusta
Moi!
jep olenhan minä se sama. :D Sain rohkeutta mennä kysymään treffeille ja hän suostui. Vien hänet perjantaina syömään ja elokuviin. Niin ja olemmehan me jo keskustelleet koulussa vaikka mistä. Tai siis sen jälkeen keskustelleet kun pyysin treffeille häntä.
Huomenna sitten mennään jo yhtämatkaa kouluun. Sain tietää että hän asuu noin puolenkilometrin päässä minusta.
Hienostihan se meni ja tuntuu että hänkin on kiinnostunut minusta. jee...Aluksi kyllä vähän jännitti mutta kyllähän se siitä. Ei oikein keksinyt sanomista alussa, mutta kun hän tuli sitten koulun jälkeen salille juttelemaan minulle niin kyllä meillä "synkkaa". Eli hyvin kulkee juttu.
Saas nähdä miten se tästä etenee. hyvin toivottavasti. - Poika89 oulusta
"En tiedä kehtaanko sanoa, mutta en ole suudellut ketään ikinä, jos ei poskipusuja lasketa.. Kuvitelkaa en ketään... Olen 15 vuotta ja tyttö.."
No eihän tossa mitään. Ei monikaan ole suudellut vielä 15-vuotiaana. En ole itsekään kunnolla suudellut, mitä nyt muutama tyttö päässyt yllättämään. Parempikin että odottaa sen oikean löytämistä ja sen kanssa sitten pusuttelee.
Tsemppiä vaan sullekin. :-> - - - -
Poika89 oulusta kirjoitti:
"En tiedä kehtaanko sanoa, mutta en ole suudellut ketään ikinä, jos ei poskipusuja lasketa.. Kuvitelkaa en ketään... Olen 15 vuotta ja tyttö.."
No eihän tossa mitään. Ei monikaan ole suudellut vielä 15-vuotiaana. En ole itsekään kunnolla suudellut, mitä nyt muutama tyttö päässyt yllättämään. Parempikin että odottaa sen oikean löytämistä ja sen kanssa sitten pusuttelee.
Tsemppiä vaan sullekin. :->paljon vastauksista... Joo, toivotaan, että se oikea vielä löytyy mullekin.. Onnea teille paljon!! Ja tsemppiä treffeille! :)
- Sure..
Olen 17-vuotias tyttö ja olen suudellut vain noin 5 poikaa humalassa.
- ......
En ketään.
-17v poika - Viveka, habbossa Wiweca :)
Varmaan jonku 50 kertaa, mutta jos perseen suutely ym otetaan lukuun niin ainakin 70.
- neito
...en ole suudellut ketään...
:/
16 ja puoli vuotias, vieläpä nätti ja mukavakin tyttölapsi, enpä tiiä mikä mättää, varmaan oma aloitteellisuuden puute :)
- kakka
En ole suudellut ketään....
-19wee mies - 15w. kimuli
Oikeastaan, en ole suudellut ketään, mutta tämmöstä pusuttelua ni kahen tytön kans..oonko nolo?
~15 vuotias tyttö- 16vpoika
en oo mäkään suudellut koskaan ketään missä olisi tunnetta! joskus 4 luokalla pussasin jotain tyttöä huulille kaverin synttäribileissä :DD mutta en ole suudellut koskaan, oon 16v urheilullinen jätkä. oon aika ujo :)
- ökdnvdpov
...olen suudellut!
- Jokke
En yhtään.
// Poika, 17 - ohmobohmo
en kait ole hyvännäköinen poika, 17 vuotta ja 8 tyttöä on käyty läpi :
- hohhoh...
Voi tyttöparkoja.
- Mjinääjää
1) Bileissä ihastustani (hän umpikännissä),
2) Samoissa bileissä mua yritti pussata yks toinen, itse en halunnut mutta tää vaan pussas. Eka pusuni, en tiennyt mitä olis pitänyt tehdä.
3) Pari viikkoa sitten eräissä saunabileissä känninen poika olisi minua halunnut parikin kertaa pussata mutta kiletäiydyin ja ikään kuin luikertelin pois.
Eli 1 omasta tahdostani, 2 tyrkkyä. - Baaat
Olen juuri 15 täyttänyt tytteli ja olen suudellut (siis pojan kanssa oikeita suudelmia) 5 eri tyypin kanssa. Kaksi niistä ovat olleet omia poikaystäviä ja 3 jotain säätöjä..
Suutelu on ihanaa kun sen tekee sellaisen kanssa kenestä välittää!!! Jos sen tekee vaan jonkun kanssa (eiväliä) niin ei se oikein tunnu miltään..! - tyttönen vain
Olen 19-vuotias, nainen.
Olen suudellut yhtä naista, suukotellut huulille useampaa.
Poikia olen suudellut ehkä puolta tusinaa, jos ihan rehellisiä ollaan, en muista tarkasti. Nyt viimeiset 5 vuotta olen kuitenkin hyvin kiltisti suudellut vain yhtä poikaa/miestä =)- jokuvaa
18v poika. En ketään.
- 18v.
Pusujahan jaellaan keskieuroopassa jokaiselle jota tavataan, siis niinikään kättelyn sijaan. Mutta jos lasketaan vain oikeat suudelmat, niin yhteensä 2 tyttöä. Ensimmäinen kännissä joskus 15v, toinen on nykyinen tyttökaverini.
- of course my horse
Olen 15-vuotias tyttö, enkä ole suudellut ketään vielä. Ihanaa kun täällä on 15 vuotiaita ja vanhempiakin poikia, jotka eivät ole suudelleet ketään tyttöä vielä! Päiväni pelastui! :)
- ....
Olen kohta 17 vuotias tyttö ja en ole koskaan suudellut ketään... joskus ala-asteella on joskus syttäreillä tullu jotain pussailtua, mutta sitä ei lasketa :)
- .....
mäkin oon kohta 17v poika enkä oo suudellut ketään, joskus ala-asteella synttäreillä mutta sitä ei lasketa :D
- ...
..... kirjoitti:
mäkin oon kohta 17v poika enkä oo suudellut ketään, joskus ala-asteella synttäreillä mutta sitä ei lasketa :D
kyllä sitä kerkiää...
mistäs päin muuten oot? ;) - .....
... kirjoitti:
kyllä sitä kerkiää...
mistäs päin muuten oot? ;)tarkemmin espoossa ;)
- väsyttää
En ketään, poika 18v.
- n20
juup eli yheksää (hui, en oo aikasemmin tajunnu laskeakkaan!), mut eihän siinä mitään hienoo oo jos ei tunnetta oo mukana...mun tapauksessa ainoostaan kahen kanssa on kunnolla tuntunu jossain vatsan pohjassa. Toinen oli ensisuudelma (ihana poika mut ei meistä sit koskaan kuitenkaan mitään tullu:/) ja toinen pidempiaikanen seurustelu kumppani.....loput on ollu enemmän tai vähemmän kännijuttuja, mut kaikkien nimet ja kasvot muistan kuitenkin:)
Mut vaikka oon suudellu melko montaa niin oon yhä neitsyt...yhen kanssa vaan harrastanu jonkun asteista seksiä...mut sitähän tässä ei kysytty ja muutenkin oon tainnu vastailla jo vähän turhan pitkästi, tuskin tätä kukaan jaksaa lukea...heippa vaan:)- n20
ensisuudelman sain kuitenkin vasta sillon kun olin 18...eli muutamassa vuodessa on näköjään tapahtunu aika paljon...vähän kyl huimaa tää vauhti millä elämä menee, ihan just täytän 21, apua! Mä mummoudun!
- *puspus*
n20 kirjoitti:
ensisuudelman sain kuitenkin vasta sillon kun olin 18...eli muutamassa vuodessa on näköjään tapahtunu aika paljon...vähän kyl huimaa tää vauhti millä elämä menee, ihan just täytän 21, apua! Mä mummoudun!
Voisin naida sinun ah-niin-ihanan tiukkaa neitsyt pilluasi. Antaisin sinulle sellaisen kielihoidon minkä tulet muistamaan vielä 70 vuotiaana keinutuolissa ;) AAAHH KUN HALUAISIN SINUA NIIN!
- poikanen-17w.
noin pyöreenkarkeesti jotain 20-25 en muista tarkkaan.
- Poika
...päiväkodissa.
- ...
Olen suudellut kuutta eri poikaa ja yhtä tyttöä.
Olen 15-vuotias tyttö. - blackmagictiger
yhtä
- blackmagictiger
haluaisin kyllä joskus suudella kolmea tyttöä< joista yks myöh vaimo
- blackmagictiger
joukossa tietysti aikanaan sitten tuleva vaimo
- suutelija
oon 15w oon suudellu 12 eri tyttöä
- qasu
16-vuotta ja suudellut 14poikaa:p
- kokematon2
koht 17 tyttö enkä oo suudellu ketään :/
- zunami97
oon 16v poika ja saldo on tasan 0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2473145Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell181750Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.231443Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1321275- 1041258
- 761192
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531072Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581045- 135972
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717967