Jos nyt alkaisin lukea esim Hannibalia, Punaista lohikääremettä ja Uhrilampaita niin missä järjestyksessä ne kannattaisi lukea vai onko sillä mielestänne väliä?
hannibal ym.
3
344
Vastaukset
- Minä..
Itse luin osat järjestyksessä: the silence of the lambs, Hannibal ja nyt on menossa punainen lohikäärme. Luulisin, että luet ensin lohikäärmeen, sitten uhrinlampaat ja sen jälkeen Hannibal.
Onhan tuossa jossain vaiheessa tulossa myös kirja ennen kaikkia näitä osia, eli ennen punaista lohikäärmettä.
Punaisesta sanotaan, ettei se ole "heikki hermoisten" luettavaa, mutta mielestäni se ei ole niin raaka kuin esim Hannibal jossa välillä alkoi oksettamaan ja välillä todella pelottamaan... :D - Cu Allaidh
Kirjojen tapahtumathan tapahtuvat seuraavassa järjestyksessä: 1. Punainen lohikäärme, 2. Uhrilampaat ja 3. Hannibal. Ne eivät kuitenkaan ole suoraa jatkoa toisilleen, joten mielestäni ne voi lukea missä järjestyksessä tykkää. Itse luin ne käänteisessä järjestyksessä eikä haitannut, tosin etenkin Hannibalissa viitattiin aika paljon toisten kirjojen tapahtumiin. Hannibal myös oli raain mutta mielestäni paras, joten sen voi senkin puolesta jättää "loppupommiksi".
- slivery
...ajattele asiaa siltä kantilta, että The Silence of the Lambs on yksi ja ainoa osa, johon Punainen lohikäärme on täydentävä teos ja Hannibal jatko-osa.
Niin minä ajattelin.
Vähän niinkuin Star Warseissa, tiedäthän. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268