Muut "Kristitty"lle on paljonx oppimista.
palstalla oikea Kristitty on Aabraham.
30
993
Vastaukset
- Minni-Matleena
oikea kristitty!
- Minni-Matleena
Mutta olen samaa mieltä, että monella muulla täällä on paljon oppimista.
- Eurturk
Minni-Matleena kirjoitti:
Mutta olen samaa mieltä, että monella muulla täällä on paljon oppimista.
jossa on arvokkaita ihmisiä kuin Aabraham.
Avoimia yliopisto-opintoja
voi opiskella kuka tahansa iästä, uskosta ja pohjakoulutuksesta riippumatta.
Täällä on niin paljon kiihkoilijoita, että tavallinen suomalainen ihminen näyttää epätavalliselta.
- ...
Oppimisella ei ole rajoja tai rotuja!Mitä sinä höpötät?Ei muuta...
- Pyhällä Hengellä
kastettu Kristitty!
- utelias
Onko sädekehä?
- näkyä?
utelias kirjoitti:
Onko sädekehä?
riittä, kun Jumala Jeesuksen nimessä tietää ja näkee, mitä sinun sydämesi pohjimmiltaan on.
Mutta kyllä joistakin ihmisistä näkee onko ihminen ns. pimeyden vai kirkkauden "alla".
Se tosin edellyttää Jumalata saatua lahjaa ja hengellistä näkökykyä. - Eurturk
Anteeksi, mitä tarkoittaa "Uudestisyntynyt"
- On sitä,
Eurturk kirjoitti:
Anteeksi, mitä tarkoittaa "Uudestisyntynyt"
että hylkää vanhat pahat teot, tunnustaa syntinsä, tunnustaa Jeesuksen Herruuden ja Jumaluuden, syntyy siis hengenmaailmassa, taivasten valtakunnassa. Henki uudistuu Kristuksen hengen mukaiseksi, missä pimeyden hegellä ei ole enää asuinsijaa.
- Eurturk
On sitä, kirjoitti:
että hylkää vanhat pahat teot, tunnustaa syntinsä, tunnustaa Jeesuksen Herruuden ja Jumaluuden, syntyy siis hengenmaailmassa, taivasten valtakunnassa. Henki uudistuu Kristuksen hengen mukaiseksi, missä pimeyden hegellä ei ole enää asuinsijaa.
ruumilisesti vai hengellisesti?
Tapahtuiko ruumilisesti vai hengellisesti "Pahan
ja hyvän teon" "tunnustaminen" ? - mielipite
Eurturk kirjoitti:
ja hyvän teon" "tunnustaminen" ?Herra Sistanin fatwa 308
Jokainen moslimi voi ystävystyä ja kanssakäydä ei-moslimin kanssa, kunhan se on vilpitöntä. He voivat tarpeen tullessa auttaa toisiaan tässä maailmassa.
(Aikaisemmin käsittelimme Herra Sistanin fatwaa numero 309, jonka mukaan voimme onnitella juutalaisia, kristittyjä sekä ateisteja eri tilaisuuksissa. Lukija voi hakusanalla 309 hakea fatwan.)
Herra Sistanin fatwa 311
Kiltteys ihmisiä kohtaan, kaikkia ihmisiä, kuuluu suositeltaviin rituaaleihin joita on korostettu meidän uskonnossamme. Profeetta (SAAS) sanoi: "Minun Jumalani on käskenyt minua olemaan ystävällinen ihmisiä kohtaan samalla tavalla kuin Hän on käskenyt minua suorittamaan pakolliset rukoukseni…Ystävällisyys ei ole rajoitettua vain Moslimeja kohtaan…
http://www.suomenshiiamuslimit.org/phpBB2/viewtopic.php?t=2525&highlight=onnitella - Eurturk
mielipite kirjoitti:
Herra Sistanin fatwa 308
Jokainen moslimi voi ystävystyä ja kanssakäydä ei-moslimin kanssa, kunhan se on vilpitöntä. He voivat tarpeen tullessa auttaa toisiaan tässä maailmassa.
(Aikaisemmin käsittelimme Herra Sistanin fatwaa numero 309, jonka mukaan voimme onnitella juutalaisia, kristittyjä sekä ateisteja eri tilaisuuksissa. Lukija voi hakusanalla 309 hakea fatwan.)
Herra Sistanin fatwa 311
Kiltteys ihmisiä kohtaan, kaikkia ihmisiä, kuuluu suositeltaviin rituaaleihin joita on korostettu meidän uskonnossamme. Profeetta (SAAS) sanoi: "Minun Jumalani on käskenyt minua olemaan ystävällinen ihmisiä kohtaan samalla tavalla kuin Hän on käskenyt minua suorittamaan pakolliset rukoukseni…Ystävällisyys ei ole rajoitettua vain Moslimeja kohtaan…
http://www.suomenshiiamuslimit.org/phpBB2/viewtopic.php?t=2525&highlight=onnitellatehdänko "pahat teot"
Kirjoittanut: Eurturk 8.2.2006 klo 15.58
ja hyvän teon" "tunnustaminen" ?
Korj."tehdänko"
johtuuko "pahat teot" ruumilisesta vai hengellisesta vaikutuksesta? - ovat,
Eurturk kirjoitti:
ja hyvän teon" "tunnustaminen" ?Pahat teot ovat niin ruummillisa kuin myös sielullisia. Vapautuksen pahoista teoistasi saat rukoilemalla JEESUSTA elämääsi, noudattamaan kymmentä käskyä ja pyrkimyksenä VÄLTÄÄ pahaa.
Jumalan ARMO Jeesuksen nimessä, antaa sinulle sinun synnit anteeksi, kun RUKOILET AIDOSTI ja puhtaalla sydämellä!
Siihen ei tarvita muuta kuin rukous Jeesuksen nimessä. Mitään fyysisiä liikeitä et tarvitse, lisäksi vältä ns. mantroja, koska vaarana on vaipua transsiin, jolloin et pääse OIKEAAN JUMALA SUHTEESEEN JEESUKSEN KRISTUKSEN KAUTTA!
Ja muista, JEESUS rakastaa SINUA!
- qanja
vastustan kaikkea fasismiin liittyvää
- qanja
Aabra-ham kirjoitti:
Vastustat siis kaikkien kansanyhmien vastaista vihanlietsontaa.
Tervetuloa seuraan.fasismia.
Ja valitettavasti uskonnot ovat vain vallantekovälineitä...
Ja huomaa, en hyväksi filosofiaa jossa mielipuolisuuden merkit ovat havaittavissa! - Minni-Matleena
qanja kirjoitti:
fasismia.
Ja valitettavasti uskonnot ovat vain vallantekovälineitä...
Ja huomaa, en hyväksi filosofiaa jossa mielipuolisuuden merkit ovat havaittavissa!että uskonnot ovat vain vallantekovälineitä. Se on yksipuolinen näkökulma.
- qanja
että uskonnot ovat vain vallantekovälineitä. Se on yksipuolinen näkökulma.
pystyisitkö kertomaan minulle kaksipuolisen näkökulman?
Missä olivat lakikirjat silloin kuin uskonnollisia kirjoja kirjoitettiin...? - VT,
qanja kirjoitti:
Missä olivat lakikirjat silloin kuin uskonnollisia kirjoja kirjoitettiin...?l. Vanha Testamentti toimi lakikirjana, joka muuten oli suoraan JUMALAN antama laki kansalle.
- qanja
VT, kirjoitti:
l. Vanha Testamentti toimi lakikirjana, joka muuten oli suoraan JUMALAN antama laki kansalle.
vallantekoväline!
Todistit juuri pointtini, kiitos siitä! - Minni-Matleena
qanja kirjoitti:
Missä olivat lakikirjat silloin kuin uskonnollisia kirjoja kirjoitettiin...?kuulu tähän, sekoitat asioita keskenään. Uskonnoilla on paljon muitakin ja ensisijaisempia funktioita kuin valtaan liittyviä. Yksi on esimerkiksi ihmisen tarve löytää vastauksia eksistentialistisiin kysymyksiin. Sitäpaitsi uskontoja ei voida tarkastella pelkästään funktionaalisella tasolla vaan uskonto on merkityksellinen sinänsä.
- LAKI,
qanja kirjoitti:
vallantekoväline!
Todistit juuri pointtini, kiitos siitä!on ihan eri asia kuin ihmisen vääntämä, esim. Suomen Perustuslaki.
- qanja
kuulu tähän, sekoitat asioita keskenään. Uskonnoilla on paljon muitakin ja ensisijaisempia funktioita kuin valtaan liittyviä. Yksi on esimerkiksi ihmisen tarve löytää vastauksia eksistentialistisiin kysymyksiin. Sitäpaitsi uskontoja ei voida tarkastella pelkästään funktionaalisella tasolla vaan uskonto on merkityksellinen sinänsä.
mutta niillä kirjoilla joihin uskonnot perustuu(valta).
Tarvitsetko sinä kirjan, että voit löytää vastauksen eksistentiaalisiin kysymyksiin?
Tähän väliin voisin vielä muistuttaa, että kirjan tällä pallolla (sorry, lätty sulle) on kirjoittanut aina ihminen, eli toinen, toisella tavalla ajatteleva, ihminen.
Onko olemassa absoluuttista totuutta? Jos on, niin kuulisin sen mielellään... - qanja
LAKI, kirjoitti:
on ihan eri asia kuin ihmisen vääntämä, esim. Suomen Perustuslaki.
tiedät jo absoluuttisen totuuden...
onnea valitsemallasi tiellä - Minni-Matleena
qanja kirjoitti:
mutta niillä kirjoilla joihin uskonnot perustuu(valta).
Tarvitsetko sinä kirjan, että voit löytää vastauksen eksistentiaalisiin kysymyksiin?
Tähän väliin voisin vielä muistuttaa, että kirjan tällä pallolla (sorry, lätty sulle) on kirjoittanut aina ihminen, eli toinen, toisella tavalla ajatteleva, ihminen.
Onko olemassa absoluuttista totuutta? Jos on, niin kuulisin sen mielellään...että tarvitsen kirjan löytääkseni vastauksen eksistentialistisiin kysymyksiin. Älä vääristele. Sanoin, että uskonnot antavat niihin vastauksia. Tässä keskustelussa ei ole kysymys absoluuttisen totuuden etsinnästä mikäli et ole huomannut.
- Eurturk
qanja kirjoitti:
Missä olivat lakikirjat silloin kuin uskonnollisia kirjoja kirjoitettiin...?>"Missä olivat lakikirjat silloin kuin uskonnollisia kirjoja kirjoitettiin...?"<
Oletko Noohan(s.a) laivasta pudonut vai
Mooseksen(a.s) ajalla jäänyt mereen?
Mistä ajan lakikirjasta on kyse?
Tarkoititko "lakikirjat" kuin Suomen/moderni lakikirja? - Olen ONNELINNEN
qanja kirjoitti:
tiedät jo absoluuttisen totuuden...
onnea valitsemallasi tielläKRISTUKSEN OMA!!! TAIVASPAIKKA ON LUNASTETTU IKUISEEN ELÄMÄÄN ;)
- GWB-pbuh
Kaikkien suuresti kunnioittama profeetta George Walker Bush (pbuh) .
- Eurturk
5. Pöydän suura
Aloitan JUMALAN, laupiaan Armahtajan, nimeen.
69. Niiden suhteen, jotka uskovat (Koraaniin), sekä juutalaisten ja sabealaisten samoin kuin kristittyjen suhteen olkoon niin, että joka uskoo Jumalaan ja ylösnousemuksen päivään ja tekee hyvää, sitä ei pelko valtaa eikä hän joudu murheeseen.
/
Şu bir gerçek ki, iman edenler, Yahudiler, Sâbiîler ve Hıristiyanlardan Allah'a ve âhiret gününe inanıp hayra ve barışa yönelik iş yapanlar için korku yoktur. Tasalanmayacaklardır onlar.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1311315Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373833Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092999Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1072347Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin742014Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961751Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.299996Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17770Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143715- 53689