En oo nähny täällä ainuttakaan viestiä, jossa olis listattuna leffojen parhaimpia/komeimpia/kauneimpia ym. pahiksia. Joten nyt listaa tänne!
Tässä omat:
Villi- Bill Wharton (Vihreä maili)
Castor Troy (Face/Off)
Enempää ei nyt äkkiseltään tule mieleen, mutta laittakaapa oma lista.
Paras leffapahis!
13
2568
Vastaukset
- Baaaaad
Tässä muutama...
- Stansfield - Gary Oldman (Leon - The Professional)
- Roger 'Verbal' Kint - Kevin Spacey (The Usual Suspects)
- Jack Torrance - Jack Nicholson (The Shining)- Erkko
Täytyy myöntää, että Oldman on hieman väärin ymmärretty ja sivuun jäänyt näyttelijä.
Dragulassa ja Leonissa aivan uskomattomia suorituksia. Fifth elementissä vähän huonompi.
Brat Pitt Kaliforniassa! http://www.imdb.com/title/tt0107302/ - Freak
Jokeri - Jack Nicholson (Batman
Jack Torrance - Jack Nicholson (The Shining)
Patrick Bateman - Christian Bale (American Psyko)
Ja lisäksi Dr. Evil - Mike Myers (Austin Powerit):)
- väkivallan vihollinen
leffassa Natural Born Killers. Toinen pahissuosikkini on Malcolm McDovell Kellopeliappelsiinissa.
- Baxter
Olen ollut noin 9-vuotiaasta asti vakaasti sitä mieltä että kaikkien aikojen paras pahis on Alan Rickmanin juppiterroristi Die Hard ykkösessä. Ja maailman toiseksi paras roisto on Costnerin Robin Hoodin Nottinghamin Sheriffi, jota - ylläri! - esittää sama mies.
Gary Oldman Leonissa saa minultakin kunniamaininnan. Ja tottakai Anthony Hopkinsin Hannibal on myös herkullinen hahmo, mutta siitähän voidaan kiistellä, onko se tarinan roisto vai ei.
Ja jos lopuksi puhutaan niistä hyvistä antagonistihahmoista, joista ei ole näyttelijäänsä kiittäminen, niin mainitsemisen arvoisia ovat Alien, Michael Meyers, Tappajahai, Kauhun Kilometrien rekkakuski ja eka Terminaattori. - Schutzstaffel
Ehdottomasti kaikkien aikojen kovin roolisuoritus on Ralph Fiennesin ´Amon Goeth´. Tuo sadistisuuden perikuva, pahin kaikista.
Se, mikä tekee hänen (Amon) pahuudestaan kiinnostavan on todeperäisyys. Voiko olla olemassa niin yksioikoisia ja sadistisia ihmisiä?? Niitähän riittää... Mutta tässä listaa sen kummempaan järjestykseen laittamatta:
- Keyser Soze
- John Doe
- Castor Troy
- Alonzo Harris
- Scorpio
- Eldon Perry
- Cody Jarrett
- Tom Powers
- Hank Quinlan
- Tony Montana
- Dracula
- Saruman
- Klonkku
- Hannibal Lecter
- Jack Torrance
- Bill
- Jack The Ripper
- Dudley Liam Smith
- Angeleyes
- Frank- leffafani
Nämä tuli ainakin aika hyvinä pahiksina mieleen.
Gary oldmanin hahmo Leonissa, The untouchables -Frank Nitti, Alan Rickman -die hard, Sit toi just Amon Goeth, eli Ralph Fiennes -schindlerin listasta (ehkä pahiksista pahin kaikista), Max Zorin -007 ja kuoleman katse jne. Onhan noita. Minusta paha tyyppi on
Voldemort Harry Potterissa- Anime-Man
Lordi Voldemort, Sauron.
- minä vaan_
Nappasin alelaarista Beverly Hills Kyttä 1:sen dvd:n, ja siinähän löytyy Steven Berkoffin näyttelemä pahis nimeltään Victor Maitland. Ehkeipä aivan legendaarisimpia pahiksia, mutta jotain mukavan synkeää karismaa tälläkin näyttelijällä on.
Mainittakoon myös Kim Jong Il elokuvasta Team America: World Police ;)
Mutta Gary Oldman on kyllä ylittämätön, Leonin Stansfield ja True Romancen Drexl Spivey, hyytäviä suorituksia. - Kate
Jokeri.
- Anonyymi
DICK JONES ROBOCOP
KENRAALI ORLOV OCTOPUSSY
KAMAL KHAN OCTOPUSSY
MAX ZORIN KUOLEMAN KATSE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571628- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1241248- 1401054
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612