Tiistaina edellisen viikon myyntiprovisio 250€
Verkostoon kolme asikasta.
Raportin aika
8
1391
Vastaukset
- PEELO
Mistä hitosta sä vieläkin (muka) löydät niitä asikkaita liittymään johonkin ihme verkostoon?!?
- ihmisiä
ihan solkenaan.
- utelias
Kertoisitko kauppateknikko minkämaalainen olet alkujaan?
Kuinka sinulla voi olla kirjoitusvirhe joka ikisessä lyhempääkin lyhemmässä viestissä?- nämä
jotenkin tähän asiaan.
Se että olenko "kauppateknikko" tai olenko ulkomaalainen.
Verkostomarkkinointi toimii ihan samalla tavalla jokaisella riippumetta rodusta, uskonnosta, tai koultuksesta.
Eli mitä väliä noilla asioilla on? Miten ne vaikuttaa asiaan? Onko mileipitellläni ja kokemuksellani vähemmän painoarvoa jos olen ulkomaalinen? Tai enemmän painoarvoa jos olen Kauppateknikko?
Se on vain näin.
1 1 1 1 1=5
Tämä on yksinkertaista metematiikkaaa. Pitää vain osata MYÖS plus-lasku.
kato ku se on näin.
1-1-1-1-1=-3
Jos näista lasketaan summa se on 2. - utelias
nämä kirjoitti:
jotenkin tähän asiaan.
Se että olenko "kauppateknikko" tai olenko ulkomaalainen.
Verkostomarkkinointi toimii ihan samalla tavalla jokaisella riippumetta rodusta, uskonnosta, tai koultuksesta.
Eli mitä väliä noilla asioilla on? Miten ne vaikuttaa asiaan? Onko mileipitellläni ja kokemuksellani vähemmän painoarvoa jos olen ulkomaalinen? Tai enemmän painoarvoa jos olen Kauppateknikko?
Se on vain näin.
1 1 1 1 1=5
Tämä on yksinkertaista metematiikkaaa. Pitää vain osata MYÖS plus-lasku.
kato ku se on näin.
1-1-1-1-1=-3
Jos näista lasketaan summa se on 2.Sinulla vain tuntuu olevan äärettömän paljon ongelmia Suomenkielen ja lain tulkinnan kanssa!!
Siis minkä maalainen olet alunperin?
Älä sitten edes yritä väittää, että siitä voitaisiin tuomita mihinkään, jos täälä Movea kritisoi!!
Kannattaa hiukan ulkomaalaisena ensin tutustua Suomen kieleen ja lakiin! Ainakin ennen kuin niistä rupeaa täälä huutelemaan!
- 204.93e
Onko se verollinen vai veroton provisio?
- Dinero
Tuosta vain puuttuu noin 750€/vko tullakseen edes jotenkuten yksinäisenä ihmisenä toimeen. Ei tunnu sinuakaan elättävän tuo business. Mistä ruokarahasi saat?
- enempi
kuin työmarkkinatuki. En ole enää yhteikunnan elätettävänä.
Kiiton Moven.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403711Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333304- 692918
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912760- 351778
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811739- 241589
- 281537
- 291519
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231514