On muuten päivän iltasanomissa hieno kuva maamme presidentistä.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa.htm#id1125920
Presidenttimme
19
1250
Vastaukset
- kovan
näköinen jätkähän siinä lomailee.
- alkanut.
Ensimmäinen virallinen viesti kansalaisille on, että heittäkää nyt ihmeessä vapaalle.
- nepponen n
Onko tässä kannattaja
http://www.iltalehti.fi/2006/02/08/uutiset.shtml- tarjolla
muumin porukkaa toinen nakuilee ja toinen putkassa.
- kiva juttu
Varrrrrrmaan on Penan kanssa kivaa, kun on ensin saanut petkutettua Suomen kansan äänestämään.
- pitää
Mitä sinä täällä ruikutat jos sinua on petkutettu, minä olen senverran fiksu ettei minua pysty petkuttamaan.
Ota seuraavalla kerralla holhooja mukaan ettei taas petkuteta. - sinisilmäisen
pitää kirjoitti:
Mitä sinä täällä ruikutat jos sinua on petkutettu, minä olen senverran fiksu ettei minua pysty petkuttamaan.
Ota seuraavalla kerralla holhooja mukaan ettei taas petkuteta.ihmisen kirjoittamaa, että taitaa olla edunvalvoja itsellesi paikallaan...
- perustele
sinisilmäisen kirjoitti:
ihmisen kirjoittamaa, että taitaa olla edunvalvoja itsellesi paikallaan...
Mitäs sinistä näit siinä tekstissä?
- .petos
pitää kirjoitti:
Ota seuraavalla kerralla holhooja mukaan ettei taas petkuteta.Petkutusta on väärien tietojen antaminen, usein sen huomaa vasta jälkikäteen. Holhoojat SAK:sta olivat juonessa mukana. Petos se on rikosnimikkeissä.
- minäkin,.
.petos kirjoitti:
Petkutusta on väärien tietojen antaminen, usein sen huomaa vasta jälkikäteen. Holhoojat SAK:sta olivat juonessa mukana. Petos se on rikosnimikkeissä.
Minäkin olen sitä mieltä että vastuu on aina kuulijalla.
- mutta muita
pitää kirjoitti:
Ota seuraavalla kerralla holhooja mukaan ettei taas petkuteta.Minä onnistuin ymmärtämään oikean tilanteen ja äänestin oikeaa presidenttiehdokasta, mutta onhan se niin, että enemmistö on usein väärässä. Joukkohysteria sai monet äänestämään väärää ehdokasta väärin perustein ja väärillä lupauksilla. Mutta onhan se siis niin, että kansa sai sellaisen presedentin kuin se ansaitsee (joku viisas näin kirjoitti). Ja olen pitkälti samaa mieltä.
- kaunokainen ja kulkuri
En tiedä, onko tämä tämän palstan juttu, mutta mummot ovat vaarallisia:
http://www.iltalehti.fi/osastot/kolumnistit/200601314038428_hu.shtml - tähään kuvaan nähden
- mitä tilaa
Kansa sai näköisensä presidentin. Edustava kyllä. :-)
- OH DEAR!
HÄPEÄHÄPEÄHÄPEÄ!
- Nimetön
eikö tästä Tarja Halosen halveksimisesta tule loppua? eipä silti, ihan hyvä jos helpottaa.
- ole mikään porvari
tyhmä blondi, vaan älykäs nainen.
- taisi äänestää!
(: (: (: (: (:
- ilmiö
taisi äänestää! kirjoitti:
(: (: (: (: (:
että jaksaa seuraavat 6 vuotta hoitaa glopalisaatiota ja hyvinvointivaltiota
Maailma palaa ja yritykset lähtee, pari ekaa viikkoa vaalien jälkeen on ollut huimaa, joten syytä kerätä voimia.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558