hei kaikille! olen nyt juuri sairaalassa anoreksian vuoksi,olen sairastanu muutaman vuoden ja pari kertaa ollut osastohoidossakin. nyt on kai 4 osastojakso menossa.. tunnen olevani niin yksin täällä ja haluan eroon tästä kaikesta! olen kärsinyt jo liian kauan tätä samaa onnetonta elämää, vihaan itseäni,haluaisin muuttaa ajatuksiani,haluaisin oppia rakastamaan itseäni ja hyväksymään vikoineni ja löytämään ne hyvätkin puolet. voi kun voisin vain sylkäistä tämän sairauden ulos, itseni kanssa minä tämän taistelun käyn ja se on käytävä ellen halua olla koko loppuelämääni onneton!
söin juuri nakkikeittoa ja sen jälkeen olo oli hirveä,tuntui että lihon heti kilon!! haluan oppia nauttimaan elämästä ja ruuasta enkä estää kaikkea iloa elämästäni.
teen tämän myös perheeni,erityisesti äitini vuoksi ja tietty ja ystävien, heillekin on parempi että olen nyt saamassa oikeanlaista hoitoa, ilman rakkaimpiani en jaksaisi!
voimia kaikille jotka tästä sairaudesta haluavat selvitä, ehkä tämä kevät olisi se muutosten kevät ja alku uudelle elämälle ja minälle!:)
uusi elämä!
2
573
Vastaukset
- missäpäin
Missäspäin Suomea olet sairaalassa? Olen itsekin viidennellä osastojaksolla ;)
- äiti-kertaa-kolme
On ihanaa, ja mielestäni tervettä, että itsekin HALUAT parantua! Se on, kuten varmasti kaikki tietävät, se ensimmäinen edellytys parantumiselle!
Minun sairaalassa oleva tyttäreni ei VIELÄ itse ymmärrä edes olevansa sairastunut! Nenämahaletku on ollut lauantaista lähtien, mutta hän ei syö mitään suun kautta. Nyt alkaa onneksi vähän piristyä, kun saa ravintoa!
Luulen, että puhuminen pelottaa "mörön" pois! Juttele äidille, kavereille, kouluterveydenhoitajalle tai kenelle tahansa! Jos joku kaveri ei ymmärrä, hän ei ole sinun arvoisesi! Joka päivä kannattaa aloittaa halaamalla itseään! Sinulla on rakastava perhe ja ystävät, on ihanaa, kun ajattelet heidän tuskaa myös! Voin sanoa, että se on kokonaisvaltainen, kun rakkaalla on paha olla eikä voi auttaa!
Voimia sinulle parantumisen tiellä! Älä anna periksi! Haleja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564536Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal874237- 703698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963627Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1152655- 352468
- 372362
- 242349
- 382339
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232214