Nuoria ihmisiä on helppo , nykyään yllättävänkin helppo johtaa harhaan . Viisastuvat kyllä ehkä vanhetessaan , mutta se voi silloin olla jo liian myöhäistä katua . Noin 20-30-vuotiaat nuoret ovat melko oikeistolaisia ajattelutavoiltaan ja heistä on valtavan hienoa olla ns. porvareita ( ikäänkuin pisteet kasvaisivat heidän omissa ja muiden silmissä ) , tietämättä kuitenkaan sen syvemmin itseasiassa yhtään mistään . Sitten elämänkokemuksen ja syvemmän ajattelun ja tietoisuuden kasvamisen kautta ajatellaan asioista toisin .
Väitänkin , että kaikki enemmän ajattelevat ihmiset ovat piirun verran vasemmalla aatteissaan ja arvomaailmaltaan .
Itse olen todella tyytyväinen Halosen panokseen ja tehtäviensä hoitoon ensimmäisellä kaudella ... toki aina parannettavaa löytyy , mutta ei presidenttikään niistä ihan yksinään pysty päättämään , vaikka avaisikin tärkeistä asioista keskusteluja .
NUORIA HELPPO HÖYNÄYTTÄÄ !
11
333
Vastaukset
- Hyvä, nuoriso!
Nuorissa on tulevaisuus.
- capt.cöpenick evp
Lähes ulkona kuin talitintit! Sekö hienoa? Oikeisto- tai vasemmistodiktatuurit eivät ole tätä päivää.
- helinää.
Kerrotko mihin asioihin se Tarja ensimmäisellä kaudellaan panosti? Keskustelemalla asiat eivät korjaannu vaan tarvitaan tekoja puheiden sijasta.
Millä perusteella ryhmittelet ihmiset porvareihin ja vasemmistolaisiin? Henkilövaaleissa ihmiset ovat ehdolla, eivät puolueet. Onko sinua johdettu harhaan tässä asiassa? Puoluevaalit tulevat sitten vasta myöhemmin.- selkeästi
oikeistolaisiin tai vasemmistolaisiin . On selvää , että kolmen suuren : demareitten , kepun ja kokoomuksen puoluepoliittiset linjaukset ovat melko samankaltaisia . Eihän demaritkaan ole enää aikoihin olleet työläisten puolella , ja heidän etujaan ajamassa .
Vasemmistopuolueet ovat sitten suomessa erikseen ... ja senhän sinä tiesitkin .
Tarkoitin tässä lähinnä sitä , miten täällä kerrotaan , ja tavallaan tähdätään nuorille suunnattua ajatustapaa , että miten paska nykyinen presidenttimme on , ja miten Niinistö olisi ollut moninkertaisesti parempi . Pitää kuitenkin muistaa , että ennen vaaleja jokaisella on aina omat " puheensa " , jotka tuppaavat unohtumaan ajan kanssa . Jos Niinistöstä olisi tullut pressa , niin ei kai hänkään olisi kaikkia epäkohtia pystynyt loihtimaan pois ihan " tuost noin " . Ei se järjestelmä vallan huipulla ihan noin mene .
Ennen Halosen valintaa tuli tv:stä pieni uutispätkä Niinistön vaalikamppanjatyötä tekevistä ihmisistä ... siinä haastateltiin kahta nuorta naista . Toiselta sitten kysyttiin , miksi Sauli olisi hyvä presidentti . Tämä tyttö vastasi , että : " Siksi , kun Sauli on paras " ... hän ei osannut edes perustella vastaustaan enempää . Tällä minä tarkoitin sitä , että nuorista on mukava oman statuksensa kannalta esittää porvaria ( olematta kuitenkaan ) , mutta he eivät politiikan todellisuudesta tiedä mitään . Ja silti , kuinka tietäisivätkään .
Itseäni ei ole koskaan johdettu harhaan :) ... taustani on porvarillinen , mutta en koe sitä kaikilta osin täysin omakseni ... olen humaanimpi . - näitä
selkeästi kirjoitti:
oikeistolaisiin tai vasemmistolaisiin . On selvää , että kolmen suuren : demareitten , kepun ja kokoomuksen puoluepoliittiset linjaukset ovat melko samankaltaisia . Eihän demaritkaan ole enää aikoihin olleet työläisten puolella , ja heidän etujaan ajamassa .
Vasemmistopuolueet ovat sitten suomessa erikseen ... ja senhän sinä tiesitkin .
Tarkoitin tässä lähinnä sitä , miten täällä kerrotaan , ja tavallaan tähdätään nuorille suunnattua ajatustapaa , että miten paska nykyinen presidenttimme on , ja miten Niinistö olisi ollut moninkertaisesti parempi . Pitää kuitenkin muistaa , että ennen vaaleja jokaisella on aina omat " puheensa " , jotka tuppaavat unohtumaan ajan kanssa . Jos Niinistöstä olisi tullut pressa , niin ei kai hänkään olisi kaikkia epäkohtia pystynyt loihtimaan pois ihan " tuost noin " . Ei se järjestelmä vallan huipulla ihan noin mene .
Ennen Halosen valintaa tuli tv:stä pieni uutispätkä Niinistön vaalikamppanjatyötä tekevistä ihmisistä ... siinä haastateltiin kahta nuorta naista . Toiselta sitten kysyttiin , miksi Sauli olisi hyvä presidentti . Tämä tyttö vastasi , että : " Siksi , kun Sauli on paras " ... hän ei osannut edes perustella vastaustaan enempää . Tällä minä tarkoitin sitä , että nuorista on mukava oman statuksensa kannalta esittää porvaria ( olematta kuitenkaan ) , mutta he eivät politiikan todellisuudesta tiedä mitään . Ja silti , kuinka tietäisivätkään .
Itseäni ei ole koskaan johdettu harhaan :) ... taustani on porvarillinen , mutta en koe sitä kaikilta osin täysin omakseni ... olen humaanimpi ."kun se vaan on niin hyvä" kommentteja tuli Tarjaa kannattaneiden suusta enemmän kuin tarpeeksi ja ilman minkäänlaisia perusteluja eli pelkän mielipidemanipuloinnin tuloksena.
- juud
upposi osaksi siitä syystä, että sen kapu luuli kokemuksensa takia olevansa viisas.
Tässä tehtiin älykkyystutkimus, jossa kävi ilmi, että ihminen on viisaimmillaan 24 vuotiaana. Voit helposti todentaa tämän selvittämällä mm. testosteronin määrän vaikutusta älykkyyteen.
Tiesitko, että ihmisen luonnollinen ikä on siinä 40 vuotta, jonka jälkeen ihmisen toiminta alkaa heiketä. Nykyisen kaltaisen hygieeniatason ja terveydenhuollon takia, ihminen toki elää pitempään.- ja isääs uimaan ? :)
Se on totta , että ihmisen aivosolut alkavat rapistumaan noin 20-vuotiaana ... toki pitää muistaa se , ettei meitä ole syntymässämme siunattu samanlaisella aivokapasiteetilla . Toisaalta tietyistä asioista nuoret tietävät nykyään enemmän , mutta kuitenkin tuntuu siltä , ettei kehitystä ns. tärkeiden asioiden kohdalla ole tapahtunut . Syyt ovat siihen laajemmalla kuin täysin nuoressa itsessään ... mm. koti , ympäristö . Elämänkokemus kuitenkin tuo viisautta , jota luonnollisesti nuorena ei voi vielä olla . Toivoisin vain kovasti , että hälytyskellot alkaisivat soida teidän nuorissa , sievissä päissänne hieman aikaisemmin ... älkää olko liian sinisilmäisiä . Maailma ei ole niin ruusuinen aina !
Hyvää talven jatkoa sinulle !
- Toisin ajattelija
Itse olen ajatellut IHAN samaa asiaa, mutta toiseen lopputulokseen olen tullut. Itse ajattelevat ihmiset eivät voi äänestää vasemmistoa! Jo pelkästään luontainen luonnon kunnioitus johtaa piirun verran oikeistolaiseen ajatteluun.
- naulankantaan
Olen opettanut nuorisoa ammatillisessa oppilaitoksessa ja olen huomannut, miten siellä suhtaudutaan vasemmistoon. Yleensä nuoret on aivopesty tuolla amerikkalaisella hapatuksella. Vain muutamista huomaa, että he osaavat ajatella ja erottavat, mitkä ovat eri puolueiden suuntautumiset. Kuitenkin heistä jokseenkin kaikki tulevat työskentelemään toisten palveluksessa palkkatyöläisenä, joten vasemmistolainen toiminta tulisi heille omana hyötynä vastaan.
Niinhän se on, että ei porvariksi pääse sillä, että äänestää porvaria. Täytyy olla vähän enemmän potkua takana!- jutut?
Vai että ei porvariksi pääse äänestämällä porvaria? Mikäpä se on arvon ex-opettajan määritelmä sanalle porvari? Presidentinvaalit olivat muuten henkilövaalit ja omilla aivoillaan ajatelleet sen huomasivat ja äänestivät Niinistöä. Duunari arvostaa ihmistä, joka luo uskoa tulevaisuuteen eikä vain haihattele mielikuvitusmaailmoissa maailmanpelastusvisioineen kuten tämä meidän nykyinen presidenttimme tekee.
- kokoomuksen jäsen
että nuoret ovat saaneet elää vapaassa maassa ilman Neuvostoliiton aivopesua ja miettiä asioita vapaammin ja laajemman tiedonvälityksen (netti, ulkomaiset uutiskanavat) avulla. On vaan hyvä, että nuoret ovat oikeistolaisia.
Vasemmistoaate ei vaan toimi käytännön maailmassa. Nuoret suhtautuvat vasemmistohörhöjä lukuunottamatta myönteisesti ja avoimesti Natoonkin. Vanhempia ikäluokkia on enempi Neuvostoliiton aikaan peloteltu Natollakin. Hyvä nuoret, nuorissa on Suomen hieno oikeistolainen tulevaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311060Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895